דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

עובדי הפועל ממשיכים לחכות למשכורות: "כשצריכים אותך משלמים וכשלא – זהו"

הלנת השכר במועדון, שנמשכת 43 ימים, גרמה כבר לייאוש בקרב השחקנים. “העיקול לא מטופל כמו שצריך ומי שהיה צריך לפתור את הבעיה לא פתר אותה”, אמרו בבקרה התקציבית

פורסם בתאריך: 23.5.18 10:26

אמנם עונת 2017/18 כבר הגיע לסיומה, וחלק מהשחקנים כבר יצאו לחופשות הקיץ שלהם, אך שחקני הקבוצה הבוגרת ועובדי מחלקת הנוער ממשיכים לחכות למשכורותיהם, שמולנות כבר במשך 43 ימים. יש לציין כי תשלום משכורת חודשית לקבוצה הבוגרת, כולל עלויות מעביד, מוערכת בכחצי מיליון שקלים ברוטו (כ-250 אלף שקלים נטו). עד כה עובדי המועדון לא קיבלו את משכורות מרץ ואפריל, כאשר לעובדי מחלקת הנוער עוד צריכים להשלים 15 אחוזים ממשכורת פברואר.

כיוון שאין חדש, הן בכל הנוגע להלוואה המדוברת מארגון השחקנים והן באשר לפעולותיה של הבקרה התקציבית, תשלום בפועל לא נראה באופק. למי שהיה אופטימי באשר לקבלת אישור הניהול התקין – סיבת העיכוב בה תלו אנשי המועדון את העיכוב בפני השחקנים במשך תקופה ארוכה, נספר כי העיקול בביטוח לאומי טרם הוסר, מה שלא מאפשר את העברת הכספים לבקרה התקציבית, בין השאר מהטוטו, כאשר הסכום המדובר מוערך בכ-200 אלף שקלים. “העיקול לא מטופל כמו שצריך ומי שהיה צריך לפתור את הבעיה לא פתר אותה”, אמרו בבקרה התקציבית.

“אין בינתיים כלום וכנראה שההבטחות האלה לא שוות שום דבר”, ציין ביובש אחד השחקנים. “בארגון השחקנים דיברו איתנו אבל כנראה שזו גם משהו שלא יקרה. לגבי הבקרה התקציבית, זו הבושה הכי גדולה בכדורגל. גלנט אמר שיזמן אותנו לעשות ‘סיום חוזה’. להגיד לך שאני מאמין? אני לא מאמין”.

“אנחנו ממשיכים לחכות למשכורות, תאמין לי שאף אחד לא יודע כלום”, הוסיף בייאוש שחקן בכיר בקבוצה. “כשצריכים אותך משלמים וכשלא – זהו. נגמר הסיפור”. שחקן נוסף הודה שחבריו טעו כשלא השביתו את האימונים מוקדם יותר. “אני לא רואה איזה צעדים אפשר לעשות עכשיו. כשהיה צריך לעשות לא עשינו”, אמר. “אני מצטער כי לדעתי אם היינו שובתים לפני היינו יכולים לקבל את הכסף. אני ביקשתי שנעשה את זה לפני המשחק מול רמת השרון אבל השחקנים לא רצו ולבד אי אפשר לעשות שום דבר”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר