שחקני הפועל. צילום זאב שטרן
שחקני הפועל. צילום זאב שטרן

שחקני הפועל לא יכולים לחתום בלשכת האבטלה: "בושה, זה כבר לא צחוק"

עובדי המועדון לא יכולים להציג תלושי שכר אחרונים, מכיוון ששכרם לא שולם. ואהיב חביבאללה ורם לוי חתומים לשנתיים נוספות

פורסם בתאריך: 27.5.18 14:19

למרות שחלפו כבר תשעה ימים מסיום העונה וחלק משחקני הפועל כבר יצאו לחופשות הקיץ שלהם, עובדי המועדון עדיין מחכים לתשלום שכרם, תשלום שמתעכב כבר 47 ימים. מספר שחקנים בקבוצה הבוגרת רצו לפחות לחתום בלשכת האבטלה עם תום העונה, אך התברר להם כי אפילו את הצעד הזה הם לא יכולים לעשות.

"יש בלאגן גדול. אין כסף וזה כבר לא צחוק", אמר שחקן בכיר בקבוצה בשיחה עם "ספורט מלאבס". "הבושה הגדולה היא ששחקנים רוצים לחתום בלשכה ולא יכולים כי גלנט לא הוציא לנו את תלושי השכר, כי אין תלושים. הוא הרי לא משלם. שחקנים רוצים טופס 106 כדי ללכת לביטוח לאומי, אבל גם את זה הוא לא מוציא כי גם שם הדברים לא סגורים. לא נתקלתי בדברים כאלה בחיים שלי. אין מה לעשות. לתבוע? את מי נתבע? יש אלף תביעות, מה זה יעזור? ברגע שזה יגיע לתביעות זה ייקח המון זמן, אולי שנה ואפילו יותר. אנשים רוצים את הכסף עכשיו".

ויש גם מי שממשיכים להאמין שהישועה תגיע מבעל הבית הנוכחי. "דורון עובד כדי להשיג את הכספים ולפתור את העיקולים שיש", אמר אחד השחקנים הבולטים בשורות הפועל העונה. "הוא לא יושב בבית ומחכה. בסך הכל לא נעים גם לו ויש עיקולים גם על החשבון הפרטי שלו". שחקנים נוספים אישרו כי נכון לעכשיו אין כוונה לנסות ולפעול משפטית כנגד גלנט, אך במידה והסחבת תימשך לא מן הנמנע שזה יקרה.

בינתיים, אין כמובן אפשרות או יכולת להתחיל בכלל לחשוב על ההכנות לעונה הבאה. המאמן תומר קשטן כבר הבהיר שלא ימשיך במתכונת הנוכחית ומעבר לזה יש כלפיו כעס בהנהלה הנוכחית, חרף התוצאות הטובות, זאת בשל העובדה שבחר לא לשתף את דניאל כהן, שהספיק בינתיים לעזוב ולחצות את הכביש למכבי. שחקני הבית ואהיב חביבאללה ורם לוי חתומים לשנתיים נוספות וכרטיס השחקן שלהם שייך להפועל, בעוד השוער רובי לבקוביץ' וגל צרויה מבוקשים בליגת העל, למרות שגם הם מחזיקים בחוזה במועדון.

תגובתו של דורון גלנט תובא לכשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר