דורון גלנט. צילום: זאב שטרן
דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

בברצלונה או בירושלים? בהפועל ממשיכים לחפש את דורון גלנט

בעוד שמקורביו טוענים כי הוא נמצא בספרד לצורך חתימת העסקה עם סלוק, גורמים במועדון טוענים כי הוא בכלל בארץ. בינתיים, השחקנים יוצאים מדעתם: "אני לא יודע איך אנשים לא לוקחים לגלנט את הבית ומכניסים אותו לכלא"

פורסם בתאריך: 4.6.18 14:18

עלילות דורון גלנט התרחבו בשבוע החולף מחוץ לארצנו הקטנטונת ושלל מקורביו במועדון ומחוצה לו טענו בתוקף כי האיש נמצא בברצלונה ואוטוטו חותם על עסקת רכישה שתוציא את הפועל לדרך חדשה, בעוד שבינתיים, כאן בישראל, המועדון כרגע משותק לחלוטין. אלא שגורם בכיר בהפועל מיהר השבוע לעשות סדר בכל הנוגע לדיבורים, שכרגע הם רק בגדר דיבורים, בנוגע לרכישת הקבוצה על ידי דימיטרי סלוק.

"גלנט ממש לא בברצלונה, הוא בארץ בוודאות ואנשים ראו אותו מבקר הרבה אצל רואה החשבון חיים וורמברנד שנמצא בירושלים", אמר. "ברצלונה? הוא גם סיפר לאחרונה שאבד לו הטלפון במשך שלושה ימים ולכן לא ענה לשיחות". אותו גורם הוסיף שכפועל יוצא מהיעלמותו והתעלמותו של הבעלים, כל ההכנות לעונה הבאה מוקפאות. בהקשר זה יש לציין כי רישום הקבוצות לקראת העונה הבאה צפוי להסתיים ב-13 ביוני. "גלנט לא היה אצלי במשרד בימים האחרונים", טען מנגד רו"ח וורמברנד. "לגבי המצב הכספי של המועדון, תשאל את הבעלים. הנתונים הם שלו, לא שלי".

ומה עם השחקנים, שאוטוטו סופרים כבר מינוס של שלוש משכורות? חלק מהם רותח מזעם ופשוט חסר אונים. "בא לי לפרוש אחרי 120 ימים בלי משכורת. אני לא יודע איך אנשים לא לוקחים לגלנט את הבית ומכניסים אותו לכלא", אמר אחד מהם. "זה אפשרי רק במדינה הזו. למען השם, יש לי משכנתא ואני לא יודע מה לעשות. הבן אדם לא עונה, פשוט לא עונה. איך הוא יפתח את העונה כשצריך לתת שלוש משכורות ופנסיות של שנה וחצי? אין תלושי משכורת, אין טופס 106, כלום. הזיה. בחיים לא הייתי במצב כזה. אם מישהו לא ייתן לו בעיטה וישלח אותו הביתה אני כבר לא יודע מה יהיה. האיש עשה נזק בלתי יתואר למועדון".

אותו שחקן שוקל לפנות בנושא לבקרה התקציבית, אלא שלתדהמתו לא כל השחקנים בעניין. "כרגע יש רק ארבעה שמוכנים ללכת אבל אם לא יהיה רוב סתם נעשה מאיתנו צחוק", אמר. "כנראה שחלק מהשחקנים שלנו חושבים שהם בדרך לשחק במנצ'סטר יונייטד, אז הם לא רוצים שיראו אותם בפומבי נלחמים על הכסף שלהם. כולם יפי נפש".

תגובתו של דורון גלנט לדברים לא התקבלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר