אריאל שיימן. צילום: עזרא לוי
אריאל שיימן. צילום: עזרא לוי

אריאל שיימן בטוח: "מכבי הרצליה לא תרד ליגה, היה פה חוסר צדק ספורטיבי"

הבעלים של הקבוצה שסיימה במקום ה-15 בלאומית משוכנע כי קבוצתו לא תנשור לליגה א': "הפועל פתח תקוה לא יכולה להמשיך ככה ויש פה דברים שהם לא הגיוניים"

פורסם בתאריך: 5.6.18 12:36

בעוד שהדיון בעניינם של דורון גלנט והפועל צפוי להתקיים מחר (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות, יש מי שכבר רואה קדימה ומתכנן לתפוס את מקומה של הפועל בלאומית. זהו לא אחר מבעלי מכבי הרצליה, אריאל שיימן, שאמנם ירד עם קבוצתו לליגה א', אבל ההתנהלות הבלתי אפשרית בהפועל גרמה לו להאמין ביכולתה של קבוצתו לשנות את גורלה על השולחן הירוק.

"אנחנו לא נרד ליגה", קבע שיימן נחרצות בשיחה עם "ספורט מלאבס". "אני מקווה שהכל ילך כמו שצריך. הפועל פתח תקוה לא יכולה להמשיך ככה ויש פה דברים שהם לא הגיוניים". למרות הביטחון שהפגין, סייג הבעלים של מכבי הרצליה את דבריו והדגיש כי "כרגע אני לא מתחיל בהכנות לעונה הבאה כי אני לא רוצה להחתים שחקנים יקרים לליגה הלאומית שאחר כך לא אוכל לעמוד בשכרם".

למרות שהוא עשוי להיות המרוויח הגדול מרידתה של הפועל לליגה השלישית, שיימן טוען כי הוא לא צד בסוגיה: "כל עוד הנושא מטופל כמו שצריך על ידי ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה אין לי מה להתערב", אמר הבעלים. "ברור לכל שיש פה חוסר צדק ספורטיבי. לא יכול להיות שאנשים מתנהגים בצורה נורמטיבית, משלמים בזמן ואחרי זה עוד יענשו על הדבר הזה". אגב, נכון לעכשיו תומר קשטן הוא היחיד שקיבל את משכורת חודש מרץ מהספונסר גל חצור, שערב לחוזהו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מוישה

    למה צריך לתת במה לאדם ההזוי שיימן
    רוצה לעלות ליגה בחינם בלי לשחק על המגרש

  2. רונן.

    אשליות אשליות רבות אשליות .אינן מתקימות אין לכם קיום בליגה..

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    מר שיימן בכדורגל מדברים על הדשה.לא על שולחן ירוק.זה לא מישחק כלפים.זה כדורגל.אתה הזויי.תפסיק לישתות בלק לייבל.תעבור לליקר כחול.ביי ביי

  4. גיאגיא

    ונניח שבאמת יורידו את פת ליגה, למה הרצליה צריכה להיות זאת שתרוויח ולא טבריה שהפסידה במבחנים?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר