שחקני הפועל מול כפר סבא. צילום: עזרא לוי
שחקני הפועל מול כפר סבא. צילום: עזרא לוי

שלושה חודשים בלי משכורת: שחקני הפועל ממשיכים לחכות להסברים

הכנות לעונה הבאה? לא בהפועל. למרות שסלוק התנה את קיום העסקה בסגירת החשבון עם השחקנים, כרגע המהלך עוד לא בוצע. ביום רביעי יגיע המועד האחרון לרישום הקבוצה בהתאחדות לכדורגל, האוקראיני הגיש בקשה להעברת זכויות הניהול

פורסם בתאריך: 11.6.18 12:22

המציאות הבלתי אפשרית בהפועל ממשיכה להתנהל עמוק אל תוך הפגרה בשני מישורים מקבילים: בסביבתו של הבעלים דורון גלנט שמשוכנעים שאוטוטו עסקת הרכישה של דימיטרי סלוק יוצאת אל הפועל וכולם יבואו על שכרם, תרתי משמע – משום שכזכור שלוש המשכורות האחרונות טרם שולמו, ומצד שני השחקנים המשוועים לכסף מאז חודש מרץ, אך לדבריהם גלנט או איש מטעמו טרם פנה אליהם על מנת להסדיר את הנושא.

"מה חדש בקבוצה?", שאל בציניות/מרירות שחקן בכיר בהפועל. "גלנט לא דיבר איתנו. האמת שהמקום הזה כבר מאוס עלי לגמרי והגיע למצב שכל מה שקורה לא מעניין אותי. אני רק רוצה למצוא את עצמי כבר במקום אחר". שחקנים נוספים שניסו לקבל תשובות מהבקרה התקציבית סיפרו כי נאמר להם כי ישנו סכום עתידי בסך 250 אלף שקלים המגיע לקבוצה על חשבון העונה הבאה.

בארגון השחקנים ניסו לקבל את הסכום כערבון כנגד הלוואה שתאפשר תשלום של משכורת אחת לפחות, אך מי שצריך לחתום כדי לשחרר את הכסף, ניחשתם נכון, הוא גלנט עצמו, מה שכמובן מטרפד נכון לעכשיו את המהלך.

מנגד, בכיר בהפועל טען כי העסקה צפויה לצאת לפועל בימים אלה, אך מאידך לא ידע להסביר כיצד ישולמו המשכורות ויסגרו החובות לשחקנים – התנאי שהציב סלוק למימוש העסקה. "לא האמנתי בהתחלה, אבל יש עסקה", אמר. "אנשים ראו שיש הסכם חתום. תשלום משכורות? אמרו שתוך שבועיים ישלמו את כל המשכורות לבוגרים ולנוער ואנחנו מחכים בסבלנות. מי משלם? אין לי מושג. שגלנט ישבור את הראש". בתוך כך, סוכן השחקנים האוקראיני דימיטרי סלוק הגיש באופן רשמי בקשה להתאחדות לכדורגל להעברת הזכויות במועדון לידיו. בשבוע הבא תקיים הוועדה להעברת זכויות דיון בעניין.

מבולבלים? גם אנחנו. מעבר לגרסאות הסותרות, המועדון נמצא בבעיה בכל הקשור ללוחות זמנים. ביום רביעי השבוע יגיע המועד האחרון לרישום קבוצות לעונה הבאה וכל עוד החובות לשחקנים לא הוסדרו, איש לא ירשום את הפועל בלאומית לעונת 2018/19. דברים ברוח זו נאמרו גם לשחקנים בבקרה התקציבית. למרות זאת, קשה להאמין כי גם במידה והפועל לא תספיק להשלים את הרישום עד ליום רביעי, יוטלו נגד המועדון סנקציות חמורות בשלב הזה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסי

    מה יהיה עם הפועל פ"ת?
    רק צרות
    מתי יהיה קצת שקט ונחת לקהל
    עד מתי נסבול?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר