חיים איצרין ודורון גלנט צילומים זאב שטרן, עזרא לוי
חיים איצרין ודורון גלנט צילומים זאב שטרן, עזרא לוי

איצרין מתכוון להגיע לדיון בבית הדין: "שגלנט יסתכל לי בעיניים"

הבעלים יגיע לבית הדין של ההתאחדות מחר כשעל הפרק דרישה להרחיקו משנתיים והורדת שש נקודות לקבוצה. השאלה הגדולה: מי ימנה את הנאמן במידה וגלנט יורחק. בינתיים, הבעלים פנה לדור גלילי בנוגע לעונה הבאה

פורסם בתאריך: 12.6.18 10:31

המשבר הכלכלי החמור בהפועל צפוי להגיע מחר (רביעי) אל בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, כאשר המועדון והבעלים דורון גלנט יעמדו לדין בשורה של סעיפי אישום חמורים בגין עבירות על חוקת ההתאחדות וכן התנהגות בלתי הולמת. בבקרה ביקשו להרחיק את גלנט לשנתיים מכל פעילות ולהוריד שש נקודות לקבוצה. במידה והבעלים יורחק הבקרה תפעל למינוי נאמן שינהל מעתה את ענייניה הכספיים של הפועל. יש לציין כי אתמול הגיש סוכן השחקנים האוקראיני, דימיטרי סלוק, בקשה להעברת זכויות הניהול במועדון לידיו, כאשר הוועדה בנושא צפויה להתכנס ביום רביעי הבא.

עצם ההרחקה האפשרית היא מהחזקת זכויות הניהול בפועל ולא מעמדת הבעלים, כך שלגלנט יש מנדט לבחור את הנאמן בדומה לאלי טביב שהורחק ובחר באלי אוחנה כמחליפו, אך בבקרה לא מתכוונים לתת יד לאפשרות כזו. "אם ירחיקו את גלנט או שיהיה מישהו שיטפל בקבוצה בהסכמה בינינו לבין גלנט או שאנחנו נדרוש מינוי של מנהל מיוחד או נאמן המקובל עלינו. יש לנו סמכות לעשות את זה ונשתמש בה", אמרו בבקרה התקציבית. "תיאורטית הוא יכול למנות את מי שהוא רוצה אבל לא נסכים לזה וזה לא יקרה".

עם זאת, מניסיון העבר, בבקרה נמנעו מלהקדים את המאוחר: "גלנט כל הזמן אומר שיש קונה אז אולי הקונה יבוא בינתיים", אמרו. "בוא נעבור שלב שלב ונראה קודם כל שירחיקו אותו. אפשר לדעת מה יכול לקרות? הוא כמו חתול שאתה זורק אותו מהדלת ונכנס מהחלון. בכל מקרה, אנחנו לא יכולים לחכות יותר וכל עוד הוא בתמונה ויש עיקולים אין לנו אפשרות לטפל בכלום".

בינתיים, מי שמחריף את המסרים מול הבעלים הוא חיים איצרין, שחתם בשבוע שעבר בהפועל כפר סבא. השחקן, לו חייבת הפועל שלוש משכורות,  אמר היום בשיחה עם "ספורט מלאבס" כי הוא מעוניין להגיע לדיון מחר, וייבדוק עם עו"ד אוהד כהן מארגון השחקנים האם הוא יכול לעשות כן. "אני רוצה להיות בדיון, שגלנט יסתכל לי בעיניים", אמר איצרין. בתוך כך, לאחרונה שוחח גלנט עם קשר הקבוצה בעונה האחרונה דור גלילי בנוגע להמשך דרכו בקבוצה בעונה הבאה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר