אלון מאיה. צילום: עזרא לוי
אלון מאיה. צילום: עזרא לוי

אלון מאיה התפטר: "נראה לי שזו השנה האחרונה שלי בכדורגל". יניב לוזון יחליפו

מאמן קבוצת הנוער בעונה האחרונה, שלא קיבל שכר בחודשים האחרונים, החליט לעזוב. שחקן העבר של המועדון שיחליפו אמר: "לא באתי בשביל הכסף, רוצה לעלות ליגה"

פורסם בתאריך: 19.6.18 13:32

עוד בטרם נמצאו הפתרונות המתאימים לקבוצה הבוגרת בסאגה הבלתי נגמרת (אחת מני רבות) בגזרת דורון גלנט-דמיטרי סלוק, העונה הקשה שעברה על הפועל נתנה את אותותיה במחלקת הנוער עם התפטרותו של מאמן קבוצת הנוער אלון מאיה. כזכור, הצטרף מאיה להפועל לאחר פתיחת עונה לא טובה, ייצב את השורות למרות שלא זכה לחיזוק ראוי ועבד בתנאים כמעט בלתי אפשריים – בכלל זה אי תשלום משכורות במשך למעלה משלושה חודשים.

למרות הקשיים, הוביל מאיה את הנוער למרחק 90 דקות ממשחקי המבחן, אך לא הצליח למנוע את נשירת הקבוצה ללאומית בשנייה האחרונה של מחזור הסיום. "מדובר בסיבות אישיות שלי והחלטתי לפנות זמן למשפחה ולעסקים", אמר מאיה. "הפועל תמיד תישאר אצלי בלב. אני במועדון מגיל 6, מכיתה א', ומאמן במחלקה כבר 12 שנים, אבל לפעמים צריך לעשות הפסקה". למרות שהגדיר זאת כהפסקה, מאיה לא נשמע סגור לחלוטין בכל הנוגע להמשך דרכו בענף. "נראה לי שזו השנה האחרונה שלי בכדורגל", הודה מאיה בן ה-44. "הייתה לי שנה קשה מאוד שהסתיימה בטרגדיה ספורטיבית, אבל תמיד אעזור להפועל בכל מה שצריך ואני מאחל למועדון בהצלחה".

מי שיחליף את מאיה הוא שחקן עבר נוסף, יניב לוזון, שכיכב באליפות בה זכתה קבוצת הנוער של הפועל בשנת 2000 תחת פרדי דוד וכעת יסגור מעגל. יצוין שמאיה ולוזון הם חברים טובים והמאמן היוצא כבר שוחח עם המאמן הנכנס וצפוי לסייע לו ככל שיידרש. "אני מקווה מאוד שיהיה בעלים חדש והמועדון הזה ייהנה מקצת שקט", שמר לוזון על אופטימיות. "אני לא מגיע להפועל בשביל הכסף אלא בגלל האהבה והחיבור שלי למועדון. מקצועית, אני רוצה להשלים עליית ליגה שלישית בשלוש עונות". בשנתיים האחרונות אימן לוזון את קבוצת הנוער של הפועל הוד השרון, אותה העלה מהליגה הרביעית לשנייה. המשמעות היא שבעונה הקרובה יפגוש עם קבוצתו החדשה-ישנה את קבוצתו לשעבר. גם קבוצתו האחרונה כשחקן פעיל הייתה הוד השרון, עמה שיחק בליגה א'.

לקראת העונה הבאה אמר לוזון: "מקומה של הפועל פתח תקוה הוא בליגה הראשונה. נתבסס על החומר הקיים, אליו נצרף מספר שחקנים מהליגה הראשונה שיוכלו לשדרג אותנו על מנת ליצור תלכיד טוב ולעלות ליגה". קבוצת הנוער צפויה לפתוח את אימוניה ב-16 ליולי. היום בשעה 17:00 צפוי להתקיים הדיון המשמעתי בעניינם של הפועל ודורון גלנט בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל – עדכונים כאן ב"ספורט מלאבס".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר