האסיפה השנתית של הכחולה

בימים הקרובים ימונה נאמן להפועל, האם נסללה הדרך של הכחולה לבעלות?

המועדון, באישור הבקרה התקציבית, ימנה אדם שיהיה אחראי לפתרון הבעיות מול שחקני הקבוצה והביטוח הלאומי וייבנה תקציב לעונה הבאה על בסיס הכנסות בלבד

פורסם בתאריך: 24.6.18 13:17

בהפועל נערכים ליום שאחרי דורון גלנט, שעם הרחקתו לשנה מכל פעילות במסגרת ההתאחדות, הופקעו ממנו רשמית זכויות הניהול במועדון. בימים הקרובים צפוי המועדון למנות נאמן המוסכם גם על הבקרה התקציבית במטרה לעשות סדר, לבנות תכנית הבראה ולהתחיל להכין את הקבוצה לעונה הבאה.

אל הנאמן יחבור רואה חשבון שמשימתו הראשונה תהיה להגיע להסדר פריסת תשלומים עם הנושה הגדול ביותר נכון לעכשיו – ביטוח לאומי. כזכור, עיקול של הביטוח הלאומי על חשבון הבנק של הקבוצה מונע כרגע את קבלת כספי אישור הניהול התקין, בין השאר מהעירייה, מהטוטו וממנהלת הליגות. בהנחה שיוסר העיקול, יוכל הנאמן שימונה לנסות ולהגיע להסדר עם השחקנים, כשמן הסתם ייתכן מאוד שיצטרכו לוותר על חלק מהשכר המגיע להם. הסדרים ייעשו גם עם ספקים נוספים להם חייבת הפועל כסף, כאשר הדבר יעשה באמצעות מינוי מנהל שיקבל תקציב על בסיס הכנסות בלבד, בדומה לאופן בו מתנהלת כרגע בית"ר ירושלים נטולת אלי טביב.

במקרה כזה, צפויה להיסלל גם הדרך לכניסה של עמותת הכחולה לבעלות על המועדון. על פי הערכות, ברשות העמותה סכום של כמיליון וחצי שקלים שצפוי לגדול משמעותית במקרה של קבלת הבעלות. במידה וייפגשו עם הנאמן, צפויים בעמותה לדרוש פירוט מלא של גובה החובות מהם סובלת הפועל וכמובן בעלות על המועדון. "אם הכחולה תהיה הפתרון היא תהיה בפנים במתכונת מסוימת, שתכלול התחייבויות של אנשי עסקים", אישר בכיר בהפועל. יצוין כי במועדון מעריכים את גובה החובות הכולל בסכום שנע בין 4-4.5 מיליוני שקלים.

בניגוד לפרסומים לפיהם השחקנים מתכוונים לפנות לבית המשפט באמצעות ארגון השחקנים בתביעה לכינוס נכסים והקפאת הליכים כנגד המועדון, שחקנים – אם תרצו בעלי חוב- עמם שוחחנו, טענו כי לא ידוע להם על מהלך כזה. כך או אחרת, קשה להאמין שלאחר חודשים ארוכים בהם לא קיבלו משכורות, יחליטו לפעול נגד המועדון דווקא עכשיו, כאשר סוף סוף סיכוי לפתרון כלשהו נראה באופק.

"לא דיברתי עם אף אחד מארגון השחקנים. אנחנו עדיין מחכים להתפתחויות אבל כמובן שנפעל בכל דרך אפשרית כדי לקבל את הכספים שמגיעים לנו", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה. מנגד הבהירו בהפועל: "השחקנים יודעים טוב מאוד שיש הרבה קבוצות במצב הזה ואם הם ייצאו עכשיו 'שטינקרים' אף בעל קבוצה לא ייגע בהם". בסוגיית מינוי הנאמן הוסיפו במועדון ואמרו: "אם לא ימונה נאמן אין זכות קיום לקבוצה ואז יהיו הרבה נושים שידרשו שהמועדון ילך לפירוק. לך תדע, אולי גלנט בסוף ייצא גדול. עוד יגידו שבגלל שהוא זז הצדה הכחולה נכנסה להפועל".

במקביל, טענו גורמים בהפועל כי מתחת לפני השטח נעשים ניסיונות להחזיר לתמונה את איש העסקים דימיטרי סליוק, שכזכור בעקבות דחיית בקשתו עלי ידי הוועדה להעברת זכויות הצהיר כי הוא יורד סופית מרכישת הפועל, אך נראה כי הסיכוי לכך קלוש.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    כחולה.התחדות עשיתם טעות חמורה שגרשתם את סלוק.עכשב לכו דגרדו שקלים.כדיי שהפועל תישרוד.אים בכלל .חכמיי חלם שקמותכם

  2. משה

    אני לא צריך כחולה אני צריך את הפועל פת כדורגל אתם יד אחד עם הבעלים אולכתם שולל את כולם.

  3. אריסטו

    עיתון מלאבס עם חברי ההתאחדות לכדורגל, הם הנושאים באשמה לאסון העומד בשער. כמובן מנהלי האגודה מאז שוד הקרקעות הגדול נתנו את ידם בשיתוף פעולה עם "הכחולה " למחיקת אגדת הכדורגל מפ"ת. אדישות העירה גם היא חלק משפיע. עריה שאיננה מגינה על מועדוני הספורט הקיימים בה איננה ראויה להמשיך ולהחזיק במנדט. שלבו יחד התאחדות מושחתת וחסרת ידע עם עיריה מהוללת קבלו מתכון לפיתוח הספורט בישראל.

  4. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    אייפו אתם כול האוהדים והעסקנים הוותיקים למה לא נישמע קולכם.מר גברי לוי.יורם ארבל.ירדנה ארזי. דן כנר.ועוד.ועוד.ויסוקר.למה אתם לא מוחים על כול מה שקורה בהדרדרות המועדון במשך שנים על ידיי גורמים שליליים.שכול מטרתם הייתה לעשות קופה על המועדון.רוששו את המועדון מינכסוו.כניראה שכבר לא איכפת לכם.חבל מאוד.קחו דוגמה מימועדונים בחו"ל.כצד משמרים מועדונים.בושה וחרפה.וגם לרשות המקומית שלא עושים דבר למען המועדון המפואר.כן המפואר

  5. אריסטו

    תפירה מושלמת של שינמן מהרצליה. איש עסקים שאיננו מבין בכדורגל והביא את קבוצתו לרדת לליגה נמוכה, מפעיל את מארג הקשרים שלו לשוב לליגה הלאומית. כן בארץ זה אפשרי כאשר המנהלת מכריזה קבל עם ועדה כי לא תסכים להסדר תשלומים עם שחקנים, מוסיפה עוד קיסם למדורת השריפה של אופצית ולדימיר סלוק. מנהלת זאת תמנה ככל הנראה מפרק מטעמה. מקורב אהוד אשר יקלף סכום ניכר מהקופה הריקה של המועדון. מפרק זה יבצע בין היתר הסדרי תשלום עם השחקנים. (זוכרים כי הסעיף הזה היה קארדינלי בדחית סלוק). רבותי אם אתם מחפשים הגדרה של פשיטת רגל, אז יש לכם את הבזויה ביותר. אנשים "מכובדים" בסיוע אווילים שאינם מבינים במהות הנושא בו טיפלו, שולחים לתהומות נשיה את אחת מקבוצות הכדורגל המפוארות בארץ. הלב כואב כיצד קבוצה בזויה זאת מחלקת את שאריות הכספים למקורביה, כאשר המועדון ואוהדיו, משולים לקליפת השום. כחולים – אתם מרכיב חשוב בתהליך הקשה. עכשיו תמחו את "דמעות התנין" ותתכוונו את צאצאיכם לקבוצות אחרות. אתם לא ראויים להיות אוהדים של "הנפטרת" המכובדה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר