עומר ורד. צילום: עזרא לוי
עומר ורד. צילום: עזרא לוי

עומר ורד נפרד: "עצוב לי על המצב בהפועל, לא הפרישו לי פנסיה מהיום הראשון"

עוד לפני שחתם בהפועל רעננה, המגן שעבר להפועל רעננה ומודה לקהל: "תמיד תמך בנו". ניסיונות להחיות את עסקת סלוק

פורסם בתאריך: 26.6.18 14:10

שורת העוזבים בהפועל נמשכה כשגם המגן הימני עומר ורד פרש כנפיים ושב לליגת העל לאחר שנתיים בלאומית כשחתם בהפועל רעננה. בניגוד לקבוצתו הקודמת, בזו הנוכחית הוא לפחות צפוי לקבל שכר ואפילו בזמן לאחר שכידוע לא קיבלו השחקנים משכורות בשלושת החודשים האחרונים. "עצוב לי על המצב בהפועל ועל הקהל הנהדר שלה שתמיד תמך בנו", אמר ורד עוד בטרם חתם רשמית במועדון מהשרון.

"כמו כל השחקנים, גם לי חייבים שלוש משכורות שלא לדבר על פנסיה שלא הפרישו לי מהיום הראשון שחתמתי בקבוצה ב-2016", הוסיף המגן. על קבוצתו החדשה אמר: "לשמחתי אני כבר עם הפנים קדימה לאתגר החדש בהפועל רעננה. אני בהחלט מתכוון לקחת את ההזדמנות הזו בשתי ידיים ולשוב לקדמת הבמה".

בינתיים, במועדון ממשיך לעבוד במלוא המרץ כדי לנסות להחיות בכל זאת את עסקת דימיטרי סלוק, שמצידו כבר לא כל כך מעוניין. "אני כבר לא בשלב של משא ומתן", אמר סלוק. "כבר חתמתי על כל המסמכים הדרושים. בוועדה להעברת זכויות שאלו אותי שאלות מטופשות מאוד, כמו מאיפה יש לי כסף להשקיע ואיפה עשיתי אותו. הסברתי שיש לי כסף, אני עושה כסף מכדורגל. זה למה הכדורגל הישראלי כזה גרוע. שלחתי מכתב לכל הנוגעים בדבר שהעסקה מבוטלת. הם בוחנים אותי אילו אני קונה את צ'לסי ולא קבוצה בליגה השנייה בישראל".

"אנשים צריכים להבין שבלעדיי המועדון יילך לפשיטת רגל וכבר עכשיו הם רוצים ממני הבטחה שהמועדון לא יגיע לפירוק בעשר השנים הקרובות", הוסיף האוקראיני. "אבל אם אני לא אגיע עכשיו אז המועדון יילך לפירוק מיד, הם צריכים להגיד לי עשר פעמים תודה רבה. גלנט בא אליי וביקש שאעזור למועדון במצב שהוא נקלע אליו. בהתאחדות לכדורגל חושבים שהם אלוהים, הם יודעים מה יהיה בעוד חמש או עשר שנים?".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני מאוד מרוצה מ"פרקטי" אני חושבת שזה חשוב שכולם יכירו ויטפלו בנושאים האלה לפני שיהיה מאוחר מדי

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר