רפי כהן. צילום: זאב שטרן
רפי כהן. צילום: זאב שטרן

גם לו נמאס. רפי כהן התפטר מהפועל: "אכלתי אותה מכל הכיוונים"

מאמן השוערים המסור מאס ביחס אותו הוא מקבל לטענתו מהבעלים דורון גלנט וחתם ברמת השרון. וגם: החוב שנותר לכהן מהדירה בה התגורר ברנקו מיכאילוביץ'

פורסם בתאריך: 1.7.18 20:15

אחד האנשים המסורים בהפועל בשנים האחרונות, שהתגייס העונה עבור המועדון כחומה בצורה הוא רפי כהן. מאמן, עוזר מאמן, מאמן שוערים וכמובן סיוע בלתי פוסק למחלקת הנוער – הכל עבר העונה דרך שוער העבר של המועדון. היום (ראשון) הגיעו גם עבורו מים עד נפש, כשהבין (כמו רבים וטובים לפניו) שתשובות מבעל הבית דורון גלנט הוא מתקשה לקבל, נאלץ להודיע לו במסרון לטלפון הנייד על עזיבתו. כהן לא חיכה הרבה זמן וחתם בעירוני רמת השרון, שם ישמש כמאמן השוערים הן של הבוגרים והן של מחלקת הנוער.

"חיכיתי, חיכיתי וחיכיתי עד שהבנתי שאני צריך לדאוג לפרנסה שלי והחלטתי לעזוב", נפרד כהן מהפועל בשיחה עם "ספורט מלאבס". "חייבים לי שלוש משכורות בוגרים, שלוש משכורות נוער, פיצויים ופנסיות של כמה שנים". אבל זה עוד לא הכל. לא רבים יודעים, אבל הדירה באם המושבות בה התגורר הקשר ברנקו מיכאילוביץ' עם משפחתו שייכת לכהן, שדאג להשכיר אותה לסרבי במחיר נוח יחסית, כולל ריהוט. בדומה לדפוס הפעולה אותו מכיר היטב גל צרויה, לא שילם גלנט את שכר הדירה כמתחייב בחודשיים האחרונים של החוזה, ובנוסף נותר כהן עם חוב של הוצאות שוטפות דוגמת מים, חשמל וארנונה בסך כ-7,000 שקלים. כשבוע לאחר סיום העונה עזב מיכאילוביץ' את הארץ ובינתיים השכיר אותה כהן לאדם אחר. יודגש כי החוזה נעשה מול הפועל ולא מול השחקן, כך שהטענות על אי תשלום שכר הדירה לא נוגעות כלל לסרבי, אלא למועדון ולעומד בראשו.

דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

"לפחות תהיה בן אדם, אתה לא משלם לי משכורות אז לפחות את שכר הדירה", זעם כהן, שלא כהרגלו. "השנה הייתי מאמן, עוזר מאמן, מאמן שוערים, מנהל, אפסנאי, הכל ובסוף אכלתי אותה מכל הכיוונים. לקחתי היום את הדברים שלי משם וכאב לי הלב, ישבתי עם קרן הפקידה והיו לי דמעות בעיניים. המקום נשאר אותו דבר כמו שעזבנו אותו לפני חודש וחצי. כלום לא השתנה, ולחשוב שהיום מתחילות להתאמן הקבוצות של הליגה הלאומית. זה הזוי".

בתוך הכאוס הכללי בהפועל, כהן נחשב יחסית קרוב לבעלים גלנט. אחד שכן טורחים לעדכן אותו בתוך שלל האנשים שמחכים כבר חודשים ארוכים לתשובות. לאחרונה הבין כהן כי גם זה השתנה. "כבר שבוע אני מנסה לתפוס אותו והבן אדם לא עונה", אומר כהן. "אני רצה לדעת מה הולך להיות – אם הקבוצה הולכת לפירוק, אם היא ממנה נאמן ואיך ישלמו את החובות. כולם יודעים שאת העונה הקרובה הוא לא יוכל לפתוח מבחינת הבקרה. מדברים על נאמן, אבל בינתיים הכל שמועות. אם לא תהיה לו ברירה הפועל תלך לפירוק ואני אתבע את הכסף מהביטוח הלאומי. אמנם זה תהליך, אבל מה אפשר לעשות?. אולי לא תהיה קבוצה, אין לי מושג".

תגובתו של דורון גלנט לא התקבלה עד כתיבת שורות אלו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. רונן

    היו היייתה אימפריה. לא חבל על האיצטדיון שזרים משחקים בוא וקבוצה כמו מכבי פ"ת עם שתיים וחצי אוהדים. אוי לנו כי אבדנו אולי יש עוד תקוה עד מתי הסבל הזה מתי נוציא את השד מהבקבוק מה היה איתנו מי יציל את הבית שלי מי יאמין "שהפועל פתח תקוה" תגיע למצב הזה. מי יושיע אותנו בדקה 90 ..

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    חברים.כול עוד גל חצור בשטח.או לוא יתן להפועל.להיתפרק.גם בפעמים קודמות גל עזר

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    ל"כ השרה מירי רגב תיבדקי.מה מיתרכש בהפועל פ"ת.במשך עשורים.תגיעי לאמת .על כול המכשילים את המועדון המפואר תמורת בצע כסף.ואז תיפתך תיבת פ דורה.שכולם ישארו בפה פעור מי היכשיל את המועדון.אחד המיליונרים הגדולים בארץ.שעומדים נגדו מישפטים שטרם היסתיימו ואים ביכלל.ביגלל האון העצום שייש לוא.תיבדקי ותצאי גדולה מהחיים בהצלחה.מירי.אחותי

  4. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    תמצית.מהמיכתב שנישלך.לשרה.מירי רגב..מופיע בתגובה למעלה

  5. מרצע

    איך אוהדים הורסים קבוצה?.כדאי לאוהדי ביתר ירושלים ללמוד .היתה אימפריה שאוהדיה הרסו אותה ובעוד שנתיים שלוש אפילו השם שלה ימחק .כמו הפועל לוד.הפועל נתניה והפועל יהוד –מיכה אדניה וחבר מרעיו חיסלו את המועדון המפואר הזה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר