יוסי שושני במשחק בין שבדיה לשוויץ
יוסי שושני במשחק בין שבדיה לשוויץ

חגיגת כדורגל אמיתית. יוסי שושני חזר מהמונדיאל עם חוויות

זכיתי להיות השבוע במונדיאל המדהים ברוסיה והחוויה הייתה יוצאת דופן

פורסם בתאריך: 5.7.18 09:30

1. האמת, לא הייתי יכול לבקש יותר לכבוד יום ההולדת שלי השבוע. זה התחיל עם הופעה מדהימה ומרגשת של אלטון ג’ון בגאורגיה ונמשך עם חגיגת הכדורגל ברוסיה. הייתי ביום שלישי במשחק שמינית גמר המונדיאל בין שבדיה לשוויץ, ונהניתי מכדורגל כמו שלא זכור לי כבר הרבה זמן. האווירה, האוהדים, הכל היה פשוט מטורף. האווירה בסט פטרבורג היפיפייה יוצאת מהכלל, והכל סובב סביב הכדורגל.

כשאתה מסתובב בפארקים, הצמחים בצורת כדור, בתי הקפה עם קישוטים בצורת כדורגל ובקניונים יש מסכים ענקיים עליהם מקרינים את המשחקים לצד יציע קטן. נכון, המשחק שהייתי בו לא היה מהבולטים שהיו בטורניר הנהדר הזה, אבל החוויה הייתה גדולה מבחינתי. לראות את הארגון של הרוסים זאת חוויה בפני עצמה. 64,042 אוהדים היו במשחק וכולם יצאו ביחד בסדר מופתי. בחוץ היו סדרנים שהכווינו את כל מי שיצא, ותוך כמה דקות מסיום המשחק כבר היינו במרכז העיר. מדהים. הארגון פשוט למופת.

2. מבחינה מקצועית, התרשמתי מאוד מהחוזק של נבחרת שבדיה. היא נבחרת מאוזנת, אמנם בלי שחקנים מבריקים, אבל הייתה יכולה לסיים את המשחק גם בהפרש של שניים או שלושה שערים. יש להם בעיה בסיומת וכבר במשחק מול אנגליה, אם הם לא יידעו לנצל את ההזדמנויות אליהן הם יגיעו, יהיה להם קשה מאוד להגיע לשלבים האחרונים. אנגליה נבחרת חזקה מאוד, שבניגוד לשבדים יודעת לנצל את ההזדמנויות, אבל אני מעריך את המשחק הזה כשווה לגמרי, כל נבחרת יכולה לצאת ממנו עם הכרטיס לחצי הגמר.

3. האיכות במונדיאל הזה היא משהו שלא זכור לי. צרפת, ברזיל, בלגיה ואורוגוואי הן נבחרות מפוצצות כשרון. הולך להיות מאבק אדיר על שני הכרטיסים לגמר הגדול. מבחינת שחקנים, אדן הזאר הבלגי מרשים אותי מאוד. אני נהנה מכל נגיעה שלו בכדור. אבל אין ספק שהמצטיין עד כה הוא קיליאן אמבפה הצרפתי, ילד בן 19 שעושה בטורניר הזה דברים מדהימים. ציפינו שהוא יתפתח לכוכב על אבל לא במהירות הזו, כשהוא משפיע כל כך על הנבחרת שלו ועל המונדיאל כולו. אני לא זוכר מצב ששחקן בגיל כזה מציג איכויות כאלה. אני מקווה שהוא יידע לקחת את זה למקום טוב, כי אם יעשה את הדברים נכון יגדל לנו כוכב בסדר גודל ענק.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר