גל צרויה. צילום: זאב שטרן
גל צרויה. צילום: זאב שטרן

צרויה: "אנחנו מחכים שישלמו את החובות או שכולנו נתבע את הפועל"

בעוד שנציגיו של גלנט הופתעו לרעה מההצעה של הכחולה, השחקנים טרם קיבלו הודעה על מועד פתיחת האימונים. דגו ממשיך להתלבט, חביבאללה ורם לוי סיכמו לעונה הבאה

פורסם בתאריך: 8.7.18 11:07

גם בתוך השבוע השני של חודש יולי, עתידה של הפועל בעונה הבאה רחוק מלהיות ברור. כזכור, ביום שישי הגישה עמותת הכחולה מתווה נגדי לבעלים דורון גלנט, לפיו היא מוכנה לשלם 2.5 מיליון שקלים (כולל מיליון שקלים כהחזר חובות לשחקנים מהעונה שעברה) בתמורה ל-100 אחוזים מהבעלות על המועדון. בקרב הגורמים במועדון שמעורבים במשא ומתן נרשמה הפתעה נוכח ההצעה של עמותת האוהדים.

על פי גורמים במועדון, גלנט מאוד לא מרוצה, בלשון המעטה, מהמתווה החדש ומעוניין להישאר עם אחוזים בבעלות על המועדון. עושה רושם כי חרף לוח הזמנים הדוחק, הסאגה שגם כך נמתחה מעבר לכל פרופורציה, עוד רחוקה מסיום.

ההשלכות של הסחבת באות לידי ביטוי במספר מישורים. למרות רצונו של גלנט לפתוח באימונים היום (ראשון) לאחר גיוסו למשימה של שמוליק חנין, אביו של השוער עומר, נכון לאמש (מוצ"ש) השחקנים לא עודכנו באשר למועד האימון. עוד אחד שלא עודכן הוא דוד סברו, שאמנם הודיע לגלנט על התפטרותו מתפקיד מנהל הקבוצה אבל נאות לסייע לו בשלבים הראשונים של ההכנה, אם וכאשר זו תתחיל כמובן. במצב כזה, ספק גדול אם האימון המיוחל אכן יתקיים היום.

במקביל, בקבוצה מנסים לזרז את צירופו הרשמי של המאמן מסאי דגו, שממשיך להתלבט נוכח אי הוודאות סביב המועדון. כאן המקום לציין שגם את העונה החולפת פתח דגו באי ודאות בהפועל כפר סבא ואף הצליח מעל למשוער עד שנבלם דווקא על ידי הבעלים יצחק שום, אך במועדון הירוק זכה לסגל בסיסי שכלל שמות כמו סהר בראון, עומר פדידה ורז כהן, בעוד בהפועל ספק אם יוכל לאתר שם או שניים שחצו את גיל 20. דגו מודע היטב לאתגר שבאימון הפועל, ודאי במצבה הנוכחי, אך הדילמה גדולה, כמו גם החשש מהעתיד המעורפל. במקביל, מועמד דגו גם למכבי אחי נצרת יחד עם מאמן בני סכנין אשתקד, טל בנין.

מסאי דגו. צילום: עזרא לוי

מסאי דגו. צילום: עזרא לוי

עניין מטריד נוסף מיני רבים, הוא טענתם של גורמים במועדון בנוגע לכך שהיקף החובות עשוי להצטמצם במקצת בעקבות שחקנים שעזבו את הקבוצה וחתמו בקבוצות אחרות. לפי נציגיו של גלנט, בשל כך העוזבים צפויים לוותר על מספר משכורות שהפועל חייבת להם. אלא שבירור עם אותם שחקנים מעלה שלא רק שהסדר תמוה מסוג כזה כלל לא קיים, איש מהנהלת המועדון לא פנה אליהם בנושא לברר האם יהיו מוכנים לכך.

"נראה לך שאוותר להפועל על הכסף?", אמר גל צרויה, שחתם בשבוע שעבר בהפועל אשקלון. "אנחנו מחכים שישלמו את החובות או שכולנו נתבע אותם". מי שלא אהב לקרוא את הדברים של החלוץ הוא הספונסר הראשי וגל חצור, שאמר: "השחקן תחת חוזה וזה חמור מאוד מה שעשה. מה שיותר גרוע זה שאשקלון החתימו שחקן תחת חוזה".

"אני מופתע מאוד ובכל מקרה לא אסכים לדבר כזה ולא אוותר על שקל אחד", המשיך במגמה שחקן נוסף. "אני לא מאמין שמישהו מהשחקנים יסכים לזה, ועוד בטח חבר'ה שכבר לא בקבוצה". בנוסף, הדגישו שחקנים כי במקרה של הקפאת הליכים או פירוק הם יראו את הכסף, שכן כולם נמצאים מתחת לתקרה של הביטוח הלאומי. "אין על מה לדבר, אני ממש לא מתכוון לשלם על טעויות שאחרים עשו", סיכם שחקן שעזב לאחרונה את הפועל.

אם זה מעודד מישהו, בגזרת השחקנים שסיכמו את תנאיהם וימשיכו במועדון בעונה הקרובה נמצאים שחקני הבית וואהיב חביבאללה ורם לוי, כאשר מקבוצת הנוער יצטרפו אליהם איתי לוי ופיטר וואהב, שצורף באמצע העונה שעברה מהפועל תל אביב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מרצע

    אני לא מאמין שגל חצור אמר שהשחקן תחת חוזה.תחת חוזה אומר שיש לשלם לו בכל חודש .אי תשלום משכורות הינו הפרה של החוזה ולכן מותר לשחקן לחתום בקבוצה אחרת.
    גם שכתוב שהעתיד של הקבוצה מעורפל אינו נכון שכן הקבוצה הולכת לפרוק.זה יפתור את הבעיות באופן זמני ולא משנה באיזה ליגה יהיו.נניח שיהיו בליגה א גם זה זמני שכן תוך שלוש שנים תמחק האגודה וימחק שמה כקבוצת כדורגל.זה מה שקרה ב1984 להפועל נתניה בשנות ה90 נמחקה הפועל יהוד ונעלמה הפועל לוד.מכבי יפו נמחקה ואחרי 10 שנים הוקמה קבוצה חדשה.
    חבל

  2. מאמן

    תשלם למאמנים במח' הנוער ומאמנים בביה"ס לכדור רגל הולכים עם הראש באדמה.צוות מאמנים מעולה שרובם לא ימשיכו ה ועדון המפואר מפורר.

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    הכול בסדר.הפועל לא אולכת לשום פרוק.ואים כן לא לב ד.המבין יבין

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר