דורון גלנט, אוהדי הפועל פתח תקווה. צילומים זאב שטרן
דורון גלנט, אוהדי הפועל פתח תקווה. צילומים זאב שטרן

פערים גדולים בין גלנט לכחולה. הערכות: הפועל תלך לפירוק

הבעלים טרם השיב להצעה של העמותה, שמצידה הציבה דד ליין עד מחר בבוקר. גורם במועדון: "יש פה טון של משחקי אגו". זמיר סגר בהפועל חיפה

פורסם בתאריך: 10.7.18 09:32

כצפוי, גם הסבב הנוכחי של המגעים בין דורון גלנט ועמותת הכחולה מלווה בלא מעט קשיים. הבעלים עצמו טרם החזיר תשובה רשמית לכחולה בעקבות המתווה שהציעה העמותה ביום שישי. בפני מקורביו נשמע גלנט זועם על ההצעה של הכחולה, בעיקר משום שלטענתו מדובר "רק" על כיסוי של חלק מהחובות ולא התחייבות לשאת בכל הסכום. ההערכות במועדון הן כי במידה והעסקה עם הכחולה לא תצא לפועל, המועדון צפוי להיכנס בקרוב להליך פירוק.

בימים האחרונים ניסו גורמים במועדון, ללא ידיעתו של גלנט, לשכנע את הכחולה להעלות את הצעתה לסכום של ארבעה מיליון שקלים (במקום 2.5 במתווה שהוגש בשישי) תמורת 100 אחוזים מהבעלות, אך העמותה פסלה זאת על הסף וטענה כי ההצעה שהגישה, שלטענתה היא יותר מהוגנת ונדיבה, היא ההצעה האחרונה שעל הפרק מבחינתה. מבחינת העמותה, הצעתה תקפה רק עד מחר (רביעי) ב-09:00.

"גלנט אמר לנו שהתייאש ואין בכוונתו להיפגש יותר עם נציגי הכחולה", אמר גורם במועדון. "מופעלים עלי לחצים כבדים לא לנטוש את המו"מ, אבל התייאשתי לגמרי מגלנט ומהסחבת הזו", הודה. "חוץ מללעוס עבור גלנט את האוכל עשיתי הכל, אי אפשר גם לבלוע. יש פה טון של משחקי אגו".

על פי צוות המו"מ מצדו של גלנט, האופציה האחרונה שנותרה היא להיענות למתווה של הכחולה עם "שינויים קלים" כהגדרתם. נכון לעכשיו הכחולה מוכנה לשאת בחובות של 2.5 מיליון שקלים ומצד הגורמים במועדון שמנסים לגשר על הפערים נעשה בימים אלה ניסיון להעלות את הסכום שהעמותה תיקח על עצמה בכחצי מיליון עד מיליון שקלים נוספים. "מי שרוצה קבוצת כדורגל לא יכול לסרב לשלם חובות, הרי אם לא היו חובות הקבוצה לא הייתה עומדת למכירה", סיכמו בהפועל. "לשני הצדדים אין ברירה אלא לעשות עסקה".

במידה והניסיון הנוסף יעלה גם הוא על שרטון, ההערכה היא כי עובדי המועדון ובראשם מאמני מחלקת הנוער, יפנו לבית המשפט וידרשו להורות על הליך פירוק במטרה לתבוע את כספם מהביטוח הלאומי.

בנושא אחר, קשר הקבוצה בעונה האחרונה והשחקן המצטיין שלה לאורך הפלייאוף התחתון, נס זמיר, סיכם היום לעונה בשורות הפועל חיפה ומצטרף לרובי לבקוביץ', עמירן שקלים ועומר ורד שהשתדרגו הקיץ לליגת העל.

נס זמיר חותם בהפועל חיפה. צילום: דוברות הפועל חיפה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. רונן

    עד מתי הבושות האלו למה לא מגיעים לפשרה. לאן נגיע בסוף כולם נוטשים את הספינה איפה הקרבניט שיציל אותנו אני לא מאמין מה שקורה הזוי..

  2. רני

    היה קברניט בשם סלוק החליטו שהוא לא טוב לפתח תקווה אז יאלה ליגה א

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    מי החליט ?הקומבנטורים מהיתחדות רוצים להכשיל אותנו.קיבלו אוראה.למה לא בודקים את חלק מראשיי המועדנים אים ראויים לנהל מועדון כדורגל יש ארבה מהם לא נקיים.וייש עובדות ואם ממשיכים לנהל מועדונים.בושה וחרפה.אייפו השרה רגב.נימצאת לא שומעים את קולך.את נימצאת בישנת החורף.תיתעוררי .תיראי למה לא מיתקדם הכדורגל.תעשי רעש.הבלגן חוגג באיתחדות.הכול דועך

  4. טוני

    אם סולוק היה רוצה באמת לרכוש את הקבוצה הוא היה מגיע לארץ ומיתחייב לקחת את הקבוצה ולהצעיד אותה להישגים אבל הוא רוצה לעשות הכל מישלט רחוק בלי להתחייב

  5. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    ברוך הבה ליאור שחר.האיתחדות יהיו בהלם..כול הכבוד שחזרתה לעזור

  6. אריסטו

    הנה קרב הרגע בו הפועל תגיע לפרוק ותזרק לליגות הנמוכות. האפסים אשר ניהלו את הקבוצה הצליחו סוף סוף להשיג את מה שהם תכננו. בחבורת האפסים האמורה כלולה הקבוצה "הכחולה" אשר עשתה הכל להכשיל את הפתרון היחידי אשר היה מציל את הקבוצה. אוי לקבוצה שאלה אוהדיה. המרוויח מאחורי הקלעים שינמן מהרצליה, אשר בעידוד ודחיפה של גורמים משפטיים ואינטרסנטיים בהתאחדות ישיג את מטרתו ויחזיר את הרצליה לליגה הלאומית. לפחות להרצליה יש בעלים מטומטם מבחינת ניהול מועדון כדורגל, אך בעל קשרים ויכולת להגן על קבוצתו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר