ליאור שחר. צילום: זאב שטרן
ליאור שחר. צילום: זאב שטרן

ליאור שחר מונה למחזיק זכויות הניהול בהפועל, מועדון הזהב יסייע כספית

מצליחים לעקוב? בעיצומו של המשא ומתן עם הכחולה, חוזר יו"ר העבר של המועדון לקדנציה נוספת. נמצאו הכספים בכדי לטפל בעיקול של הביטוח הלאומי. המטרה: לפתוח את העונה בתקציב מינימום

פורסם בתאריך: 11.7.18 09:08

בהפועל, כרגיל, אין רגע דל וכל יום מביא איתו הפתעות חדשות. העדכון האחרון מהקיץ המטלטל שעובר על המועדון הגיע עם מינויו של ליאור שחר למחזיק זכויות הניהול במועדון במקומו של דורון גלנט. שחר, ששימש כנשיא המועדון בשנות ה-90 ובתחילת שנות ה-2000 תחת בעלותו של מאיר שמיר, שימש בשנים האחרונות כיו"ר של הפועל מחנה יהודה מליגה א'.

בקבוצת הוואטסאפ של מועדון הזהב בישר אתמול הבעלים על המינוי וכתב כי הקבוצה תחל את אימוניה ביום חמישי. עוד קרא גלנט לחברי מועדון הזהב להצטרף ל"מסע להבראת הקבוצה", כלשונו. "המשמעות של ההחלטה הזאת היא שמתחילים לעבוד על העונה הבאה ללא הכחולה", טען גורם במועדון. "נראה שרוב האנשים במועדון הזהב זורמים עם גלנט ורוצים לעזור לו. אחד רשם שהוא נותן 20 אלף, אחר נותן 30 אלף, ושלישי נותן 50 אלף. לא יהיה פירוק".

שחר עצמו כבר החל לעבוד וטוען כי העיקול שהטיל הביטוח הלאומי על חשבון הבנק של המועדון אמור להיות מטופל ב-48 השעות הקרובות, נושא שכזכור לא הצליחו לפתור במועדון במשך תקופה ארוכה. מסרים ברוח דומה העביר גם גלנט לחברי מועדון הזהב. "גלנט פנה אליי ביום שני", סיפר שחר בשיחה עם "ספורט מלאבס". "הוא ביקש ממני לקבל על עצמי את זכויות הניהול בהפועל במקומו. כמו שלימדו אותי בצבא – אם יש מצב חירום, אז באים. אני יודע שאני נכנס למצב מאוד קשה ואני גם חושש שאני לא יודע עד כמה הוא קשה. המצב חמור ולוח הזמנים דוחק. למרות זאת, אני יודע שיש הרבה מאוד אנשים שהמועדון יקר להם ואני כמובן אשמח להסתייע בכל מי שיירצה, כי צריך לעשות הרבה מאוד דברים ומהר".

תהיה מקבל ההחלטות הבלעדי במועדון?

"גלנט לא יכול לבצע כלום במועדון, רק אני אבצע. יש בינינו הסכם מאוד ברור שלפיו אני מחליט ואני מנהל את העניינים. אני מנהל את המועדון. סביר להניח שאמנה היום מאמן, כאשר כבר יש לי מספר מועמדים. המטרה היא לפתוח את האימונים כבר השבוע".

גלנט עדכן אותך במשא ומתן מול הכחולה?

"אין לו מה לעדכן אותי. אני קורא בתקשורת ומזה אני ניזון. עכשיו אני כאן, ואני חושב שגוף כזה שכולו אוהדים צריך בוודאי להפגש איתו ולעשות כל מאמץ כדי לעבוד ביחד. אני לא אתעלם מהכחולה אלא בדיוק להפך. אני חושב שצריך לכבד אוהדים שהכניסו יד לכיס ורוצים לסייע למועדון. אני רוצה להיפגש איתם".

המועדון לא מצליח לפתור כבר תקופה ארוכה את נושא העיקול של הביטוח הלאומי. מאיפה הגיעו 100 אלף השקלים שצפויים לפתור את הבעיה?

"אני לא מנהל איתך עכשיו ניהול ספרים. הכסף הגיע. אני גם לא מתכוון להכנס לפרטי פרטים. התבקשתי לעזור, החלטתי שאני מפשיל שרוולים, אני יודע לעשות את זה. אני יודע שהמצב חמור מאוד, זה לא שאני בא פתאום וחושב שזאת הפועל של עונת 96/7 כשהייתי, שם היה מישהו שלצערי לא נמצא היום במועדון (מאיר שמיר, ל"ס). אני בפירוש מתכוון להעזר בכל אחד שייתן כתף. אי אפשר יהיה לנהל את זה לבד. את נושא שכר השחקנים מהעונה שעברה צריך לפתור. יש אנשים טובים שמוכנים לסייע. האם זה יספיק? האם נעמוד בלוח הזמנים? אני לא יודע. אבל  אני מבטיח שאני אעשה את הכי טוב שאני יודע ואשקיע את כולי לטובת העניין".

לצד הפיתולים בעלילה והניהול הבעייתי שממשיך להציג גלנט, נמצאת הבקרה התקציבית. ביומיים הקרובים צפויה מליאת הרשות לבקרה תקציבית להוציא מכתב התראה להפועל לפיו טרם עמדה בהתחייבויותיה ועל כן היא בסכנת ירידה לליגה א'. כדי להדגיש עד כמה הצעד הזה לא משמעותי, יחד עם הפועל צפויות שבע קבוצות נוספות בלאומית לקבל מכתב דומה, דוגמת הפועל עפולה והפועל מרמורק.

"לא קיבלנו אישור על תשלום משכורות והתהליך אומר שאם תוך שבוע ימים לא נפתרות הבעיות הקבוצה יורדת ליגה אוטומטית אלא אם היא פונה לבית הדין העליון של ההתאחדות", אמרו בבקרה. על מינויו של שחר למחזיק זכויות הניהול במקומו של גלנט אמרו: "זה לא רלוונטי כרגע, אין להם (להפועל, א"ב) תקציב לכלום. יש להם כסף לפתוח את העונה? קודם שישלמו משכורות ויראו איך הם פורעים את החובות של השנה הקודמת. כשיפתרו את זה, נשב על תקציב ורק אחר כך הוועדה להעברת זכויות תדון בנושא ליאור שחר. בלי הדברים האלה על מה בכלל יש לדבר? הם במירוץ נגד הזמן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    ברוך הבה ליאור.תודה שאיגעתה.וגם לכם.גל את גלננט.תצליחו.

  2. מרצע

    אפשר למנות למאמן את אלי גוטמן-הוא פנוי.

    אפשר את דרור קשטן–גם הוא פנוי

    אלי כהן השריף או אלי כהן שניהם פנויים

    גם מוטי איווניר משה סיני עידן בראון–כולם פנויים

    מעניין לראות מי החמור שיסכים לאמן את הקבוצה הזאת.

  3. רונן

    כל פעם. ניטפלים להפועל פ"ת כמו קרציות נמאס. כבר. הגיע הזמן לעשות סדר בעניין.קבוצות אחרות לא מצייצים היגיע הזמן שהייתייחסו אלנו בכבוד.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זבל של מועדון. שיתפרק לנו כבר מהעיניים. לא מבין למה מתעסקים כל כך הרבה זמן בחרה הזה. כל מי שישחק שם כדאי שידע שזה בסוף יהיה בהתנדבות. כסף לא יראו שם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר