המגרש הסינטטי בסירקין. צילום: אבי דולמן, החוג הכחול

קבוצת נוער מחוזקת: אימון הבכורה של הפועל צפוי להיערך מחר

עוד בטרם מונה מאמן, בישרה מזכירת המועדון לשחקנים כי האימונים יצאו לדרך מחר ב-18:00 במתחם סירקין, עם סגל שמורכב ברובו משחקני קבוצת הנוער בעונה שעברה

פורסם בתאריך: 11.7.18 11:21

הרבה אחרי שאר קבוצות הליגה הלאומית ועם סגל שחקנים צעיר וחסר מאוד, צפויה מחר (חמישי) הפועל לערוך את האימון הראשון שלה לעונת 2017/18, כשזהות הליגה בה תשחק בעונה הבאה עדיין לא ברורה. האימון מתוכנן לשעה 18:00 במתחם סירקין. בהעדר מנהל קבוצה או איש צוות מקצועי אחר, פתחה מזכירת המועדון, קרן רוטקוביץ, קבוצת וואטסאפ בה בישרה לשחקנים על מועד האימון מחר.

למרות שמועד לאימון כבר יש, מאמן עדיין אין וטרם ידוע מי יעביר בכלל את האימון. כזכור, עוד לפני מינויו של ליאור שחר למחזיק זכויות הניהול קיימו במועדון פגישה עם מסאי דגו, אך נראה כי לשחר יש מועמדים נוספים וההחלטה בנושא צפויה להתקבל עד לאימון מחר.

באימון צפויים להשתתף כ-27 שחקנים, רובם שחקני קבוצת הנוער בעונה שעברה – ביניהם עדי נסה, טל קדרון, אור שטיין, עומר מזרחי, ספיר איטח ופיטר וואהב. איתי לוי, דור גלילי, רם לוי וואהיב חביבאללה צפויים להגיע גם הם לאימון. שחקנים נוספים שייקחו חלק הם שובל כובני וגיא חזן, שחוזרים מהשאלות. שחקנים נוספים שייקחו חלק באימון – עומר כהן, שזכה עם קבוצת הנוער בגביע לפני שלוש שנים ושיחק בעירוני טבריה בעונה שעברה, שוער המשנה מהעונה האחרונה עומר חנין ושחקן קבוצת הנוער בעבר נתי בנימין.

עוד נודע, כי גלנט החתים בחודש האחרון מספר שחקנים צעירים נוספים, חלקם שיחקו בעונה האחרונה בליגה א', שצפויים להשתתף גם הם באימון הבכורה. שחקן נוסף שמועמד להגיע לקבוצה הוא דניאל גרץ, ששיחק בהפועל לפני שנתיים ועלה ליגה עם הפועל תל אביב בעונה האחרונה.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר