שרון מרציאנו. צילום זאב שטרן
שרון מרציאנו. צילום זאב שטרן

מליגה ב' להפועל פתח תקוה: שרון מרציאנו מונה למאמן

מאמן עירוני אשדוד בעונה שעברה יעביר היום את אימון הבכורה, אחרי שתשובה שלילית הוחזרה למסאי דגו: "אביא את הקבוצה מוכנה בצורה מקסימלית לתחילת העונה"

פורסם בתאריך: 12.7.18 13:54

אם חיפשתם סממן נוסף למצבה הקשה של הפועל, ולאפשרות הריאלית שהקבוצה תשחק בליגה א' בעונה הקרובה, הגיע היום (חמישי) מינויו של שרון מרציאנו האלמוני למאמן הקבוצה. מרציאנו, שאימן בעונה האחרונה את עירוני אשדוד מליגה ב', צפוי להגיע היום ב-18:00 לאימון הבכורה של הקבוצה במתחם סירקין. עוזרי המאמן של מרציאנו יהיו משה אהרוני וחיים נמני.

מינויו של מרציאנו הגיע אחרי תשובה שלילית שהעביר מחזיק זכויות הניהול במועדון, ליאור שחר, למסאי דגו. לדגו נמסר כי דרישותיו הכספיות גבוהות מדי נוכח המצב הכלכלי הקשה של המועדון. "הפועל פתח תקוה הוא לא עוד מועדון, אלא כזה שאפשר להגיד אותו ליד התל אביביות ומכבי חיפה", אמר מרציאנו בשיחה עם "ספורט מלאבס". "אני אוהב עבודה קשה ואביא את הקבוצה מוכנה בצורה מקסימלית לתחילת העונה".

זו הפעם הראשונה שמרציאנו (45) יאמן קבוצה בשתי הליגות הבכירות. הוא מזוהה יותר מכל עם עירוני ראשל"צ, בה שיחק שנים ארוכות כמגן. עוד שיחק תקופה קצרה בעירוני אשדוד ועבר גם בהכח רמת גן ובהפועל נחלת יהודה. אשתקד אימן במכבי עירוני אשדוד מליגה ב' מחוז דרום ב', שסיימה במקום השני ונוצחה בגמר המחוז 2:0 בידי מכבי קריית מלאכי. קריירת האימון שלו כוללת גם את מכבי באר יעקב והפועל מחנה יהודה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    במצבנו כול מי שבא.ברוך.הבה.בהצלחה מרציינו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר