ליאור שחר. צילום: זאב שטרן
ליאור שחר. צילום: זאב שטרן

מינויו של מרציאנו בוטל, ליאור שחר התפטר מהפועל

מחזיק זכויות הניהול התפטר 48 שעות אחרי שמונה, בעקבות ההחלטה לבטל את מינויו של מרציאנו: "הבנתי שיש על דורון לחצים", אמר שחר. אימון הבכורה בוטל

פורסם בתאריך: 12.7.18 14:38

עוד יום עמוס באירועים בהפועל פתח תקוה. אחרי שרק היום בצהריים מינה ליאור שחר את שרון מרציאנו למאמן הקבוצה, בוטל המינוי לפי בקשתו של דורון גלנט והספונסר גל חצור. בעקבות ההחלטה החליט שחר להתפטר מתפקידו, 48 שעות אחרי שמונה. בתוך כך, אימון הבכורה של הקבוצה שאמור היה להיערך היום – בוטל גם הוא.

"הבנתי שיש לחצים על דורון", אמר שחר. "הוא אמר לי את דעתו ואני מכבד אותה. זה בסדר גמור ואני גם לא כועס על אף אחד. באופן אישי אני חושב שהמהלך לא נכון. בסך הכל באתי מתוך רצון טוב ומתוך אהבה למועדון שלי והסיכום היה שאני מנהל את העניינים. בפועל זה לא קרה". מי שחזר להיות המועמד המוביל לקבל את תפקיד המאמן הוא מסאי דגו.

מיד לאחר המינוי נשמע חצור זועם מאוד ואמר: "כל עוד אני בחיים שרון מרציאנו לא יאמן את הפועל פתח תקוה, אם צריך אני גם אפוצץ את האימון". גורמים נוספים בסביבת המועדון זעמו על ההחלטה למנות את המאמן האלמוני ורבים מהם פנו בשעות האחרונות לבעלים דורון גלנט כדי לבטל את ההחלטה. "גלנט לא הסכים לזה, זה היה מהלך שליאור שחר קיבל על דעת עצמו", אמר גורם במועדון. "לא מספיק שהתדמית שלנו בליגה ז' אז מביאים מאמן מליגה ב'?".

מינויו של מרציאנו הגיע אחרי תשובה שלילית שהעביר שחר לדגו מוקדם יותר היום. לדגו נמסר כי דרישותיו הכספיות גבוהות מדי נוכח המצב הכלכלי הקשה של המועדון. "הפועל פתח תקוה הוא לא עוד מועדון, אלא כזה שאפשר להגיד אותו ליד התל אביביות ומכבי חיפה", אמר מרציאנו בשיחה עם "ספורט מלאבס", עוד לפני ששמע שהמינוי לא ייצא לפועל. "אני אוהב עבודה קשה ואביא את הקבוצה מוכנה בצורה מקסימלית לתחילת העונה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ע

    יאללה. נמאס כבר לשמוע על הקבוצה הזו. שתתפרק ותלך לכל הרוחות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר