מסאי דגו. צילום: עזרא לוי
מסאי דגו. צילום: עזרא לוי

מסאי דגו חתם לעונה בהפועל, טרם נקבעה פגישה בין גלנט לכחולה

מאמן הפועל כפר סבא והפועל אשקלון בעונה שעבר יעמוד על הקווים, לאחר פגישה שהתקיימה הערב מתחם סירקין. הבעלים טרם העביר את המסמכים המעידים על מצבה הכלכלי של הקבוצה

פורסם בתאריך: 14.7.18 20:14

מאמן חדש להפועל פתח תקוה, בתקווה שהפעם המינוי סופי: מסאי דגו חתם הערב (שבת) לעונה אחת במועדון, אחרי פגישה שקיים הערב עם דורון גלנט במתחם סירקין. הבעלים הגיע מלווה באוהד שמעון בן שושן, שעזב לפני מספר חודשים את תפקידו בוועד המנהל של עמותת הכחולה. המינוי הרשמי מגיע לאחר יומיים עמוסים בתהפוכות כמיטב המסורת של המועדון תחת הבעלים המורחק דורון גלנט. דגו פתח את העונה שעברה בהפועל סבא והוביל אותה לסיבוב ראשון חלומי בפסגת הליגה הלאומית, אך בהמשך עזב על רקע היחסים המעורערים עם הבעלים יצחק שום. בהמשך העונה הגיע דגו להפועל אשקלון, איתה ירד לליגת השנייה.

כזכור, בצהרי יום חמישי מונה שרון מרציאנו למאמן על ידי מחזיק זכויות הניהול ליאור שחר, אך גלנט, שזעם לאחר שהמהלך נעשה לטענתו ללא ידיעתו, יחד עם לחץ שהגיע מכיוון מועדון הזהב, ביטל את המינוי בסיוע הספונסר גל חצור – מהלך שהוביל להתפטרותו של שחר.

חשוב להדגיש כי גם לאחר חתימתו של דגו לא מדובר בסוף פסוק. למרות שהנושא לא אוזכר בחוזהו, הן לדגו והן להנהלת הקבוצה ברור כי הגעתו של המאמן תלויה בכך שהפועל תסדיר את ענייניה בבקרה התקציבית ותשחק בליגה הלאומית. במידה והקבוצה תיכנס להליך פירוק או תורד אוטומטית לליגה א', ההערכות הן שדגו יעזוב.

בהקשר זה יש לציין את המו"מ התקוע בין גלנט לעמותת הכחולה. כזכור, בעמותה הגישו הצעה לכיסוי החובות בסך 2.5 מיליון שקלים כששאר החובות יחולו על הבעלים המורחק, שמצדו דורש את כיסוי כל החובות והתחייבות בסך 4 מיליון שקלים, זאת מבלי שהציג מסמכים המעידים על גובה החובות של המועדון. חרף ניסיונות קדחתניים מצדו של גל חצור לגשר בין הצדדים ומסמך עם מתווה הסכם שהוכן על ידו, טרם נקבעה פגישה נוספת בין הצדדים ובעמותה הבהירו כי בכל מקרה ללא מסמכים, לא ניתן יהיה לחתום על הסכם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מוישה

    גידי ליפקין רשם שיש הסכם עם הכחולה
    לא יודע אם הוא כתב אמין

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    דייגו.ברוך הבה .למיפשפחה הכחולה.מאכלים לך בהצלחה.העבודה מרובה.אל תקשיב לכול מיניי טענות מיצד אוהדים.פשוט האוהדים מתוסקלים מה שעברו במשך שנים רבות.

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    גל.תבורך.וכול העוזרים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר