איתי שונשיין. צילום זאב שטרן
איתי שונשיין. צילום זאב שטרן

שונשיין מבקש: "שריינו שני מיליון שקלים להצלתה של הפועל"

סגן ראש העיר העביר הצעה לסדר היום בבקשה לסייע למועדון בכדי שלא ירד לליגה א'. גורמים בקבוצה טוענים כי ישנם מאות אלפי שקלים מהעירייה שאמורים להיות מועברים למועדון

פורסם בתאריך: 15.7.18 17:31

לאור מצבה העגום של הפועל, שפתחה היום (ראשון) את אימוניה ולאור העבודה כי הבקרה התקציבית מאיימת בפירוק והורדת הקבוצה לליגה א', העביר היום סגן ראש העיר איתי שונשיין הצעה להקמת קרן כספית של חמישה מיליון שקלים לטובת מתן ערבות בנקאית לקבוצות ספורט אשר נקלעו למשבר כלכלי קשה ואין ביכולתן לקבל הלוואה בנקאית לצורך הסדר חוב.

בשלב הראשון מבקש שונשיין לשריין סכום של שני מיליון שקלים שיינתנו כערבות בנקאית כנגד הלוואה להפועל. "הרשות המקומית הנה הגורם היחידי שצריך ויכול לעמוד בעת הזו לצד המועדון ולהציל מסגרת פעילות שבה לוקחים חלק מאות ילדים, בני נוער, מאמנים, אנשי סגל ושחקנים תושבי העיר, אמר שונשיין. "יש לציין כי זהו בדיוק אופן הפעולה שננקט על ידי עיריית נתניה לטובת קבוצת מכבי המקומית, שהביא לשיקומה המלא של האגודה שנקלעה לחדלות פירעון וסייע להפיכתה לגורם משמעותי בצמרת הכדורגל הישראלי לראשונה מזה שנים. אל לנו להפקיר את קבוצות הספורט המטפחות עשרות אלפי ילדים ובני נוער באגודות ובענפים השונים, וקבוצות בוגרים המביאות גאווה לעירנו".

בתוך כך, גורמים במועדון טענו לאחרונה כי לעיריית פתח תקוה סכום כסף שמוערך במאות אלפי שקלים, שאמורים להיות מועברים לקבוצה, אך מתעכבים בשל העיקול שהטיל הביטוח הלאומי על חשבון הבנק של המועדון.

תגובת העירייה תובא לכשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רונן

    שיעזרו לקבוצה הבכירה בעיר עם מסורת ואלפיות מה קרה אנה מכם לא כמו מכבי פ"ת עם שתיים וחצי אוהדים אין להם זכות קיום חבל על הזמן שלהם תתחילו לשקם את הפועל פ"ת האימפריה שלנו תודה..

  2. גבי עובד

    אני רוצה לשאול.אדון שונשיין עד לפני חודשיים.מה עשית כסגן ראש העיר.איפה היית.ולמה אתה מבקש תמיכה ומציג את ראש העיר שהוא לא רוצה לעזור.הכסף שראש העיר רוצה לתת ויכול לסייע להפועל מחכה.אם יעביר היום אתה וחבריך תאמרו שוחד בחירות.אם הפועל ימציאו מסמך בכתב ניהולתקין יקבלו את התמיכה גם בלעדיך.אל תסלף את העובדות בשביל לקושש קולות.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר