שמעון בן שושן. צילום: זאב שטרן
שמעון בן שושן. צילום: זאב שטרן

בן שושן: "חד משמעית, גלנט רוצה להעביר את הפועל לידי הכחולה"

אחרי הורדת הליגה ובמקביל לביקורות הקשות שהוא סופג, מחזיק זכויות הניהול אומר: "לעניות דעתי עדיף להילחם ולהשאיר את המועדון בליגה לאומית ובמקביל לדבר עם העמותה". הכחולה קיבלה נתונים חלקיים: "הרוב עדיין לא הועבר"

פורסם בתאריך: 20.7.18 15:13

אחרי שקיבלה אתמול (חמישי) את ההודעה הרשמית מהבקרה התקציבית על ירידתה לליגה א', בהפועל מנסים להילחם ברוע הגזרה ולמצוא את הפתרונות בכדי לפתוח את העונה הבאה בליגה הלאומית. פרט לבעלים המורחק דורון גלנט, מי שסופג אש לאחרונה מאוהדי הקבוצה הוא שמעון בן שושן, שמונה על ידי הבעלים למחזיק זכויות הניהול.

"אנחנו כרגע פועלים להגשת ערעור וגיוס כספים בכדי לשלם לשחקני העונה שעברה ולעובדי המועדון, כדי לעבור את הבקרה התקציבית", אמר בן שושן בשיחה עם "ספורט מלאבס". "לגבי עמותת הכחולה ברצוני לציין ולומר שהדלת פתוחה ולא נסגרה. כידוע, נקבעה פגישה לילית רבת משתתפים עם ראש העיר, שני אנשי עסקים והספונסרים של המועדון יחד עם נציגי הכחולה בכדי להגיע לסיכום עקרונות וחתימה על זיכרון דברים להעברת הקבוצה לידי העמותה. לצערי הרב הפגישה בוטלה מסיבה לא הגיונית, אך כל זה כבר היסטוריה ופנינו להווה ולעתיד טוב יותר למועדון".

"המטרה היא לעצור כאן ועכשיו את הפילוג האיום ונורא ואת שנאת חינם שמתחוללת בפייסבוק", הוסיף בן שושן. "אני קורא ורואה כל פוסט וכל תגובה ואני חושב שהידיים יותר מדי קלות על המקלדת. אנחנו נשמח להיפגש בכל זמן נתון לאחר שתיקבע פגישה נוספת עם כל המוזמנים שהיו אמורים להגיע בפגישה שבוטלה".

אתה טוען שהדלת בפני העמותה פתוחה, בעוד שעל פי העמותה רו"ח של המועדון, חיים וורמברנד, קיבל בתחילת השבוע הנחיה מגלנט לא להעביר נתונים לכחולה. העמותה הגישה כבר לפני חודשים ארוכים וגם בסבב הנוכחי רשימה מפורטת של מסמכים אותם היא דורשת לקבל, אך הם טרם הועברו.

"זה נכון שחיים קיבל את ההנחיה הזו, אך זה היה נכון לאותו ערב שהכל בוטל וכולנו מאוד כעסנו. לגבי המסמכים, יחיאל מאור דיבר ביומיים האחרונים עם רו"ח של העמותה, איתן רחמני, לגבי השאלות והדרישות, ואנחנו נטפל בזה".

עזבת בטונים צורמים את הוועד המנהל של הכחולה. האם אתה יכול להתחייב שאתה ודורון גלנט תעשו הכל כדי להעביר את המועדון לידי העמותה? האם זה רצונו האמיתי של גלנט?
"חד משמעית כן. לגבי הטונים הצורמים, לא הייתי מגדיר זאת כך. פשוט חשבתי שיכולנו לעשות הרבה יותר ולהיכנס שותפים למועדון ב-50 אחוזים, על פי המתווה שהיה בעבר. אבל זו היסטוריה. לעניות דעתי עדיף להילחם ולהשאיר את המועדון בליגה לאומית ובמקביל לדבר עם הכחולה".

מעמותת הכחולה נמסר בתגובה: "ראשית, אנו כואבים את ירידת הליגה שנכפתה על הפועל פתח תקוה ואוהדיה עקב התנהלות המועדון. ההתעקשות שלא להעביר עד כה נתונים אלמנטריים שאף אדם לא היה מבצע עסקה בלעדיהם, היא פשוט מכעיסה. היום, אפוא, הועברו כמה נתונים לרו"ח של העמותה, אך הרוב עדיין לא הועבר, ושוב הובטח לנו שוב שיושלמו הפערים בשבוע הבא. אנשי המקצוע של העמותה יעברו על מה שהועבר, ולאחר מכן יוכלו להגיד לנו מה טיב המידע החלקי שקיבלו. לוח הזמנים כבר נעשה קצר מאי פעם, ורק אם וכאשר יועבר כל החומר אודות חובות המועדון נוכל להבין את התמונה. אחרת אי אפשר לדווח על התקדמות. בכל מקרה נבחן כל מידע באם יועבר ונאמת את טיבו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. להקיא עליך אתה בושה

    האיש הנכון בזמן הנכון ! איך מכרת את עצמך ועברת לצד של האיש שהחריב מועדון מפואר תוך 3 שנים . איך אתה לא מתבייש לרשום כאלה שטויות ?!?! מעל שנה שהעמותה רודפת אחרי אדם שלא רוצה למכור . תלך ביציע עם ראש למטה בן שושן אתה לא יכול להסתכל לאף אוהד בעיניים במיוחד לא לכאלה שלא קיבלו בגללכם (אתה וגלנט) משכורת . תתבייש לך

  2. אריק

    מכר את נשמתו
    זכה במקום 5 בבחירות לעמותה, רצה להיות יושב ראש, להוביל משא ומתן, מאחר שלא קיבל את מבוקשו פנה לנקמה – תמיכה גלויה בגלנט.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר