דורון גלנט. צילום: זאב שטרן
דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

הנס של גלנט: גויסו 1.2 מיליון שקלים, הפועל תשרוד בלאומית?

הערב צפויה להתקיים פגישה בלשכתו של ראש העיר בנוכחות הבעלים והכחולה, אחרי לחץ משפחתי שמופעל על גלנט להעביר את הבעלות במועדון. מאמני מחלקת הנוער עלולים לדרוש השבוע פירוק

פורסם בתאריך: 22.7.18 13:20

הימים אוזלים משעון החול של הפועל, שכבר קיבלה בחמישי הודעה רשמית על ירידתה לליגה א', אבל מאחורי הקלעים נעשים מאמצים להגיע לפתרון. הקלפים, כרגיל, נמצאים אצל הבעלים המורחק דורון גלנט, שצפוי להיפגש הערב (ראשון) ב-22:00 עם נציגי עמותת הכחולה בלשכתו של ראש העיר, איציק ברוורמן, בעוד ניסיון (אולי) אחרון להגיע להבנות ולגשר על הפערים.

על פי הכחולה, חלק מהמסמכים הרלוונטיים הועברו אליה ממקורבו של גלנט, יחיאל מאור, כאשר מסמכים נוספים אמורים לעבור במהלך היום. חשוב הרבה יותר מן המסמכים, בסביבת המועדון מעריכים שגלנט עשוי סוף סוף לשחרר את הפועל לכחולה בשל לחץ משפחתי. "הבת של דורון, שהיא עורכת דין ובחורה פיקחית, נתנה לו אולטימטום שהוא מעביר את הקבוצה לכחולה", טענו גורמים בסביבתו של גלנט. "זהו, היא לא רוצה ולא מוכנה יותר לשמוע על הפועל פתח תקוה".

התפתחות משמעותית נוספת היא בגזרת גיוס הכספים, מלאכה שכידוע גלנט מצטיין בה במיוחד. גורמים במועדון טענו כי ללא קשר להצעת הכחולה – העומדת כזכור על כיסוי חובות בסך 2.5 מיליון שקלים, גויס בסוף השבוע סכום של 1.2 מיליון שקלים לטובת הפועל. כזכור, סכום המשכורות שלא שולמו מאז חודש מרץ מוערך בכמיליון שקלים נטו, כך שהסכום שהצטבר עשוי לפתור את הבעיה. אלא שבהפועל כמו בהפועל, דברים לא זזים מיד וייתכן שהסכום נתרם אך ורק עבור תקציב העונה הבאה. כך או אחרת, כולם מצפים להכרעות בפגישה הערב.

במידה ויושגו הבנות, המטרה של נציגי גלנט היא להגיש את הערעור על הורדת הליגה כאשר ברשותם מסמכים לפיהם סכום כסף משמעותי כבר מופקד בחשבון הבנק של המועדון. אז יחל מהלך בזק לפיו יוזמנו בעלי החוב בזה אחר זה במטרה לקבל את שכרם. כידוע, רק לאחר סגירת החובות מהעונה החולפת יוכלו בהפועל להתחיל באישור התקציב לעונה הבאה מול הרשות לבקרה תקציבית.

במידה ובפגישה במוצאי תשעה באב בכל זאת לא יושגו הבנות על העברת הפועל לכחולה, מאמנים רבים במחלקת הנוער מתכוונים לפנות באמצעות עורך דין לבית המשפט בבוקר יום שני ולדרוש את פירוק המועדון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר