פרדי דוד. צילום זאב שטרן
פרדי דוד. צילום זאב שטרן

דוד, מאיה ונמשיץ הגישו בקשה למינוי מפרק זמני להפועל: "הדבר היחיד שיכול להציל מליגה א'"

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, מאמן קבוצת הנוער בשנה שעברה ומאמן הכושר של המחלקה פנו לבית המשפט בבקשה למנות את עו"ד נדב לב למפרק הזמני של הקבוצה

פורסם בתאריך: 23.7.18 13:11

הפועל פתח תקוה על סף כניסה להליך פירוק. שלושה עובדי מחלקת הנוער – המנהל המקצועי פרדי דוד, מאמן קבוצת הנוער בעונה שעברה אלון מאיה ומאמן הכושר של המחלקה אלמוג נמשיץ, הגישו הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בקשה למינוי מפרק זמני למועדון, בעקבות כספים שלא שולמו להם בחודשים האחרונים. הבקשה היא במעמד צד אחד – למינוי מפרק זמני ועל פי יו"ר המחלקה איציק כהן נעשתה בתיאום עם שאר העובדים. על פי הבקשה, מבקשים השלושה למנות למפרק הזמני את עו"ד נדב לב.

"בקשה זו מוגשת בשל התפתחויות שליליות ודרמטיות ביחס לחברה המחזיקה בזכויות ניהול מועדון הכדורגל של הפועל פתח תקוה והתדרדרות מיידית וחמורה בסיכוייו של המועדון לגבש תקציב לעונת המשחקים 2018/19", נכתב בבקשה שהוגשה הבוקר לבית המשפט. "כפי שיתואר להלן, קיים צורך בהול במינוי בעל תפקיד לחברה, אשר יגייס באמצעות עמותת האוהדים של המועדון תקציב ויאשרו בבקרה התקציבית של ההתאחדות לכדורגל".

עוד נכתב: "אתמול התקיימה ישיבה של עמותת "הכחולה" עם נציגי המועדון במטרה להביא להשקעה של האוהדים במועדון, על מנת להצילה. הישיבה התפוצצה ולא הגיעו להסכמות כלשהן. אישור התקציב, אם ייעשה בפרק הזמן הקצר שניצתן למועדון, עשוי לאפשר למועדון לפתוח את עונת המשחקים תוך השבתו לליגה הלאומית ואגב כך לשפר את יכולותיו לפרוע את חובות לנושים הרבים".

"אחרי שכל המאמצים להסדר עם הכחולה לא עלו יפה והצדדים לא הגיעו להבנות, הפירוק הוא הדבר היחיד שיכול להציל את הקבוצה מירידה לליגה א' ", הגיב מאיה. פרדי דוד הוסיף: "עובדי מחלקת הנוער עשו מעשה גדול כדי להציל את הפועל מירידה לליגה א'. אשמח מאוד אם עמותת הכחולה תיצור קשר עם עורך הדין שימונה למפרק ותיקח את הקבוצה נקייה מחובות".

"בשבוע הבא מחלקת הנוער תשוב לאימונים, לא ניתן לה לקרוס", אמר יו"ר המחלקה איציק כהן. חשוב לציין שההחלטה למעשה מבטלת את האפשרות של הליכה לפירוק בהסכמה של המועדון תחת פיקוח של הבקרה התקציבית ועל כן יצטרך כעת בית המשפט להכריע בשאלה הגדולה: פניה של הפועל לאן?

אלון מאיה. צילום: עזרא לוי

אלון מאיה. צילום: עזרא לוי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר