דורון גלנט. צילום: זאב שטרן
דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

בדרך לפירוק? בית המשפט ביקש את תגובתו של גלנט עד 14:00

השופטת עידית וינברג-נוטוביץ אפשרה לבעלים לתת מענה עד שעות הצהריים, בכדי למנוע את התחלתו של הליך הפירוק. "גלנט הוא היסטוריה", טען גורם במועדון

פורסם בתאריך: 24.7.18 08:35

האם הליך הפירוק של הפועל ייצא לדרך כבר היום (שלישי)? השופטת עידית וינברג-נוטוביץ מבית המשפט המחוזי מרכז בלוד, אפשרה אתמול לבעלים דורון גלנט לספק תגובה לבקשה למינוי מפרק זמני שהוגשה נגד המועדון עד השעה 14:00 היום. במידה ותשובתו של גלנט, אם תגיע, לא תספק את בית המשפט, צפוי הליך הפירוק לצאת לדרך באופן מיידי. אפשרות נוספת, היא שייקבע דיון בנושא שייערך ביום רביעי.

אתמול נפגש במתחם סירקין עורך הדין נדב לב, אותו ביקשו למנות אנשי מחלקת הנוער כמפרק הזמני של המועדון, עם מאמני המחלקה. במהלך הפגישה הסביר לב את הצפוי במקרה שהבקשה תתקבל. כידוע, במקרה של פירוק, כל עובדי המועדון יפוטרו באופן מיידי. אל פרדי דוד, אלון מאיה ואלמוג נמשיץ, שהגישו את הבקשה אתמול לבית המשפט, הצטרפו 16 עובדים נוספים ממחלקת הנוער, כך שסך הסכומים החייבים לעובדים שהם חלק מהתביעה עומד על כמיליון שקלים.

בכדי להמנע מהתחלתו של הליך פירוק כבר היום, ייצטרך כאמור גלנט להגיש מענה עד שעות הצהריים, בו יראה שביכולת החברה לשלם את חובותיה. "הייתי חלק גם מהליך הפירוק של הפועל תל אביב, וההתרשמות שלי היא שבהפועל פתח תקוה יש סגל מדהים, אנשים עם הרבה נשמה שאכפת להם ורוצים בהצלחת המועדון", אמר לב בשיחה עם "ספורט מלאבס". "יש שם אנשים שחשוב להם שבית הספר לכדורגל ימשיך לפעול, ולמרות המצב הקשה האווירה חיובית מאוד".

עו"ד נדב לב. צילום: יח"צ

עוד לפני שמונה באופן רשמי לתפקיד המפרק הזמני, לב כבר שוחח עם נציגיה המשפטיים של עמותת הכחולה. במידה ויוכרז על הליך פירוק היום, הכוונה של עו"ד לב היא לנהל הליך זריז, בדומה לפירוק שעברה מכבי נתניה, במהלכו תעבור הקבוצה לבעלות חדשה, כאשר הכחולה היא האפשרות היחידה שעל הפרק כרגע. "התסריט הטוב ביותר הוא שהיום מתמנה בעל תפקיד כמפרק ומחר בצהריים הוא כבר יושב בבקרה עם נציג הכחולה, אחרי שיש הסכם במסגרתו הכחולה מזרימה כספים", אמר לב.

"גלנט הוא היסטוריה וטוב שכך", טען גורם במועדון. "אם הבקשה תתקבל, המטרה הראשונה תהיה להשאיר את הפועל בליגה הלאומית. בהתחלה הקבוצה הבוגרת תפעל עם 'תקציב רזה' של 2.5 מיליון שקלים, כשהמטרה הברורה היא להעביר באופן מהיר את הקבוצה לידי הכחולה, שעם הכסף והכוח שהיא תביא תקפיץ באופן משמעותי את התקציב, כדי שנוכל להתמודד עם מינוס 11 הנקודות איתו הקבוצה תפתח את העונה". בתוך כך, אימון הבכורה של קבוצת הנוער תחת המאמן יניב לוזון, צפוי להתקיים היום.


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רונן

    מי יושיענו בעת צרה איפה כל הליגיונרים למינהם איפה הם מסתתרים למה תומכים. בקבוצת. נעוריהם (שיגייסו איזה בעל אמצעיים שייבסס את הקבוצה.) ליבי לבי עם הפועל פתח תקוה הסמל שלנו היאמפריה..שנחזיר עטרה ליושנה…

  2. רונן

    מי יושיענו בעת צרה איפה כל הליגיונרים למינהם איפה הם מסתתרים למה תומכים. בקבוצת. נעוריהם (שיגייסו איזה בעל אמצעיים שייבסס את הקבוצה.) ליבי לבי עם הפועל פתח תקוה הסמל שלנו היאמפריה..שנחזיר עטרה ליושנה בקרוב ..

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    בהצלחה.לכולנו.ולעושקים במלחה.קדימה חברהה זה הזמן להיתגבש.אסור לתת לאלה שרוצים במפלתנו .לשמוח.שיוכלו את הכובע.הפועל תעלה ותצליח

  4. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    אייפוא כול בעליי הממון.אוהדיי הקבוצה הוותיקים.ושחקניי העבר המפוארים.דיי להיסתכל מהצד.בואו לעזור.כול אחד בייכולות שלו.דיי לעשות כול מיניי פרלמנתטים.ולדבר.ולדבר.דיבורים כמוה חול והן מה לאכול.בואו חברים הירתטמו לעזרה.למועדון שפירסם אותכם.וחינך אותכם לישמר על הגחלת.זה הזמן עכשוו..חובת היום

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר