אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

חברי הכחולה יכריעו: האם להעביר 300 אלף שקלים לקופתה של הפועל

ב-24 השעות הקרובות יוכלו חברי הכחולה להשפיע על ההחלטה, שעשויה למנוע מהקבוצה לרדת לליגה א'. במידה והבעלות במועדון תעבור לגוף אחר, הסכום יוחזר לקופת העמותה

פורסם בתאריך: 28.7.18 21:55

חברי עמותת הכחולה יכריעו עד מחר (ראשון) ב-22:00 האם להעביר 300 אלף שקלים מקופת העמותה להפועל, כדי להעביר את הקבוצה בבקרה התקציבית. נציגיה המשפטיים של הכחולה, אשר נמצאים בקשר עם המפרק הזמני עו"ד יצחק יונגר, הציעו לו את הסכום המדובר בתנאי אחד – שהסכום יהיה על חשבון רכישת המועדון ע"י העמותה, במידה ותכנס לבעלות. במידה ולא, הסכום יהפוך להלוואה ויוחזר לקופת העמותה. על פי הערכות, סיוע שכזה למפרק צפוי להעלות את סיכויה של העמותה לקבל את הבעלות על המועדון, לאחר שיפורסם מכרז המכירה.

"כפי שעדכנו הכחולה נמצאת בקשר רציף עם משרד המפרק ולאחר שהתברר לכחולה כי קיים חוסר משמעותי בתקציב 2018-2019 (דבר העלול לגרום להורדת ליגה) החליטה הכחולה להעביר סך של 300 אלף ש"ח למפרק, כאמור, לצורך העברת המועדון בבקרה", נכתב בהודעת העמותה.

"כפי שהבטחנו, כל העברת כסף מצד העמותה לגורם אחר, לרבות מועדון הכדורגל הפועל פתח תקוה, תהיה שקופה ובאישור חברי העמותה", נכתב בהמשך. "על כן, ברצוננו לאשרר אל מול חברי העמותה אשר חברותם בתוקף עד מאי 2019 את ההחלטה: העברת 300,000 שקלים למפרק המועדון, עו"ד יצחק יונגר, לצורך העברת תקציב ולמניעת ירידה לליגה א'.

לכניסה לעמוד ההצבעה

בתוך כך, המועמד לראשות העיר איתי שונשיין העביר הערב לראש העיר איציק ברוורמן הצעה לסדר לקראת ישיבת מועצת העיר שתערך מחר ב-18:00, במסגרתה הוא קורא להקדים את ההקצבות לאגודות הספורט בעיר, בכדי לעזור להפועל להעביר את התקציב בבקרה התקציבית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כחול מודאג

    מתים על זה ! רוצים שיגידו שאתם הצלתם את הפועל ?
    בושה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר