איציק ברוורמן ועו"ד יצחק יונגר. צילום: עיריית פתח תקוה
איציק ברוורמן ועו"ד יצחק יונגר. צילום: עיריית פתח תקוה

העירייה אישרה העברת 750 אלף שקלים להפועל, דרוש אישור גם של בית המשפט

ראש העיר איציק ברוורמן צפוי להעביר מקופת העירייה את הסכום הדרוש, שאמור לגרום לקבוצה להצליח לאשר את תקציבה ולהישאר בליגה הלאומית

פורסם בתאריך: 29.7.18 18:16

האם נמצא הפתרון להעברת הפועל פתח תקוה בבקרה התקציבית מחר (שני)? עיריית פתח תקוה הודיעה היום כי יועברו לקופת המועדון 750 אלף שקלים, שאמורים להספיק כדי לאשר את התקציב מחר בבקרה התקציבית ולאפשר להפועל לפתוח את העונה בליגה הלאומית.

העברת הכספים אמורה להיות מותנת בהגשת מסמכים מתאימים מטעם המפרק, מסמכים אותם לא יוכל להמציא המפרק בלוח הזמנים הקצר שנוצר. בעקבות כך, אושרה פה אחד בישיבת מועצת העיר דחייה למועדון בכל הנוגע להגשת המסמכים. מחר בבוקר יגיש המפרק עו"ד יצחק יונגר בקשה לבית המשפט המחוזי לאשר את העברת הכספים ללא המסמכים הדרושים, ובעקבות החלטת המועצה, הבקשה צפויה להתקבל. עם קבלת הסכום, צפויה הפועל להצליח להעביר את תקציבה בבקרה התקציבית ולהתחיל, באיחור של חודשיים, את ההכנות לעונה.

ישיבת מועצת העיר היום. צילום: לירון סובול

ישיבת המועצה נפתחה עם נושא הפועל, שגרם לויכוח קשה בין ראש העיר איציק ברוורמן לחבר המועצה והמועמד לראשות העיר, איתי שונשיין. שונשיין ביקש להעלות לסדר היום הצעה להעברת ארבעה מיליון שקלים לאגודות הספורט בעיר, אך ראש העיר סרב להעלות את הנושא להצבעה.

"אמש בחצות נפגשו ראש עיריית פתח תקוה, איציק ברוורמן, עם גזברית ומנכ"ל העירייה בנושא העברת כספי התמיכות להפועל פתח תקווה", נמסר בהודעת העירייה. "לאחר מרתון לילי סוכם כי הכסף יעבור לידי הקבוצה לאחר שהמפרק יעביר את המסמכים הנדרשים או בהחלטת בית המשפט. הבוקר שיגר ראש העיר ברוורמן למשרד הפנים מכתב ובו הוא מבקש שיאשרו את העברת כספי התמיכות להפועל פתח תקוה בנוסח הקיים. משרד הפנים אישר את בקשת העירייה בהתאם להחלטת בית המשפט המחוזי".

עוד נכתב: "במידה ואכן יועברו כספי התמיכות לקבוצה על ידי ראש העיר ההחלטה לגבי הישארות הפועל פתח תקוה בליגה הלאומית עדיין תלויה בבקרה התקציבית. כל זאת לאחר שבשבוע שעבר נפגש ברוורמן עם עו"ד יצחק יונגר שמונה למפרק הקבוצה. בפגישה עם יונגר דנו הצדדים בדרכים להשארת הפועל פ"ת בליגה הלאומית. סוכם ביניהם כי ראש העיר יעביר לקבוצה את כספי התמיכות מהעירייה בסך 750 אלף שקלים בכפוף להבאת אישורים מהגורמים הרלוונטיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    אנונימי!! גם עשרות אלפיי אוהדיי הפועל יפגשו בקלפי.וייגידו תודה לבוורמן.על זה שהיקדים להפועל את הכספיים שמגיעים לה לפי חוק

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר