שמעון אבו. צילום: זאב שטרן
שמעון אבו. צילום: זאב שטרן

אבו מצפה לקבל את תפקיד מנכ"ל הפועל, דגו צפוי להמשיך כמאמן

שוער העבר של הקבוצה גייס מאות אלפי שקלים והחל לעבוד לקראת העונה הבאה, בתנאי שיקבל מהמפרק הזמני את המינוי. שחקן העבר רונן הילל מכחיש את השמועות: "אין לי שום כוונה לרכוש את המועדון"

פורסם בתאריך: 30.7.18 10:58

ככל שמתקרבים לדד ליין שהוצב להפועל להגשת תקציבה, עד היום (שני) ב-18:00, נראה כי סכנת הירידה לליגה א' יורדת מגב המועדון. 750 אלף השקלים שתעביר עיריית פתח תקוה, בתוספת מאות אלפי שקלים שגייס איש העסקים שמעון אבו, שהתווספו לגיוס של כמאה אלף שקלים מ-15 אנשים ממועדון הזהב, הסירו את סכנת הירידה מהפועל והיא צפויה לעבור הערב בבקרה התקציבית ולשחק בליגה הלאומית.

עם ההודעה הרשמית, צפוי למפרק עו"ד יצחק יונגר כאב ראש חדש עם חלוקת הסמכויות במועדון, כשכבר עתה שורר מתח רב במערכת בנושא. בגזרה הניהולית, מצפה אבו לקבל מסמך רשמי מהמפרק הממנה אותו למנכ"ל המועדון. יש לציין כי איש העסקים שהגן בעבר על שערה של הפועל עובד מסביב לשעון מאז החל הליך הפירוק ומעבר לכספים שהעביר דאג אתמול להזמין על חשבונו כ-30 תלבושות וציוד רפואי למועדון. בנוסף טיפל בנושא חברת האבטחה לעונה הקרובה ובכוונתו לדאוג לאוטובוס ממותג עם הלוגו של הפועל, עליו יתנוססו שמותיהם של ספונסרים רבים נוספים. עד כה יצר אבו קשר עם 12 כאלה, שהביעו עניין ועשויים להשקיע במועדון. יחד עם זאת, במידה ולא ימונה רשמית למנכ"ל עם סמכויות נרחבות, צפוי אבו לסגת מתמיכתו רחבת ההיקף, בכלל זה התחייבותו לבקרה התקציבית על מנת לאשר את התקציב הערב.

בגזרה המקצועית, צפוי מסאי דגו להמשיך כמאמן, אבל זה לא הכל. בשיחות של המפרק עם גורמים במועדון עלה שמו של פרדי דוד כמועמד להתמנות למנהל המקצועי בבוגרים לצד התפקיד הזהה במחלקת הנוער אותו מילא בעונה שעברה. "איש לא פנה אלי בנושא ומה שמעניין אותי כרגע הוא שהפועל פתח תקוה תישאר בליגה הלאומית", נמנע דוד מלהקדים את המאוחר. במידה ודוד ימונה לסמכות המקצועית העליונה, הדבר יעמיד בסימן שאלה את מעמדו של המאמן, בו תומך אבו, שכאמור מצפה להתמנות לסמכות הניהולית העליונה. מבולבלים? תשובות ברורות יותר יתקבלו עם חלוקת הסמכויות המחודשת, מודל הפירוק.

פרדי דוד. צילום זאב שטרן

פרדי דוד. צילום זאב שטרן

בינתיים, בימים האחרונים עלה בקרב האוהדים שמו של שחקן העבר של המועדון רונן הילל, כמועמד לרכוש את המועדון עם קבוצת אנשי עסקים. בשיחה עם "ספורט מלאבס" הבהיר הילל כי מדובר רק בשמועות: "אני לא יודע מי הפיץ את השם שלי, אבל זה פשוט לא נכון. לפני שנתיים וחצי היה מהלך כזה של קבוצה גדולה שניסתה להכנס יחד עם עידו אגוזי ז"ל, אבל מאז כבר ירדנו מהעניין וזה לא מעניין אותי. אני מקווה שעכשיו, כשלמועדון אין חובות, עמותת הכחולה תקח את המועדון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. הפועל רק בפת

    יאללה שהכחולה יכנסו לעניינים כבר ויביאו שחקני עבר לנהל את המועדון כמו הלל ואבו אין זמןן

  2. רונן

    לאחזיר עטרה ליושנה לאחזיר את אימפריה מהר כל שאפשר לקידמת בין הגדולות למלא את המושבה למצוא אנשים עם גישה למועדון שושני וכל מיני שחקני עבר עם סימפטיה לקבוצה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר