מסאי דגו. צילום: זאב שטרן
מסאי דגו. צילום: זאב שטרן

התקציב אושר: הפועל תשחק בליגה הלאומית בעונה הבאה

תקציב הקבוצה הבוגרת צפוי לעמוד על כארבעה מיליון שקלים, מתוכם כשני מיליון שקלים ישמשו לשכר שחקנים. המשחק הרשמי הראשון: ביום חמישי מול הפועל עפולה

פורסם בתאריך: 30.7.18 17:59

סוף לסאגה שהעסיקה את הפועל מתחילת הקיץ. המפרק הזמני של המועדון, עו"ד יצחק יונגר, העביר היום (שני) את תקציבה של הפועל בבקרה התקציבית ובכך אושרה הקבוצה לעונת המשחקים הקרובה בליגה הלאומית. הפועל צפויה לפתוח את העונה עם מינוס של 11 נקודות, אך ייעשה ניסיון לבצע "חפיפה" בין שני העונשים של הקבוצה, כך שהקבוצה תפתח את העונה עם מינוס 9 נקודות בלבד.

תקציב קבוצת הבוגרים בעונה הקרובה צפוי לעמוד על בין 3.5 ל-4 מיליון שקלים, כאשר מתוך זה שכר שחקני הקבוצה הבוגרת צפוי לעמוד על כשני מיליון שקלים, אם כי ייתכן כי הסכום יעלה ככל שיתקדמו ההכנות לעונה.

לאחר העברת התקציב, צפוי שמעון אבו לעבוד בצמוד עם המאמן מסאי דגו בכל הנוגע לחיזוק הקבוצה, ועל פי בקשת המפרק עו"ד יונגר יתייעץ במידת הצורך גם עם פרדי דוד. כעת צפויה הפועל להתחיל, באיחור של חודשיים, את בניית הסגל לעונה הקרובה. כבר ביום חמישי תשחק הקבוצה את המשחק הרשמי הראשון שלה, בחוץ מול הפועל עפולה במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר