מור שקד (מימין) ודניאל שוורצבוים עם המדים החדשים
מור שקד (מימין) ודניאל שוורצבוים עם המדים החדשים

רשימת הרכש של מסאי דגו: מור שקד, פול אדגר והחלוץ הקמרוני לאטיף אמדו

אחרי אישור התקציב בבקרה, מתפנה המאמן לחיזוק הסגל. גם ניראל מחפוד, קובי מור וגל לוי עשויים לחתום. הגיעו המדים החדשים לקראת העונה

פורסם בתאריך: 31.7.18 11:08

לאחר שעברה בבקרה התקציבית והבטיחה את מקומה בלאומית ורגע לפני שתצא לדרך בגרסתה המחודשת ביום חמישי מול עפולה בגביע הטוטו, נאלצו בהפועל לכווץ לימים ספורים מלאכה שאורכה בימים כתיקונם כחודשיים – מלאכת בניית הסגל.

זמן קצר לאחר אישור התקציב ידע המאמן מסאי דגו, הידוע בחריצותו, כי מצפות לו שעות נוספות של עבודה והחל לצפות בביצועי שחקנים במטרה לגבש רשימה של מועמדים לחיזוק. רשימת הרכש שגיבש המאמן, שיעבוד עם העוזר ושחקן העבר רן קוז'וק, כוללת את פול אדגר ששיחק בבית"ר ירושלים וראשון לציון, אקס מכבי פתח תקוה גל לוי, ניראל מחפוד ששיחק במרמורק, קובי מור מנתניה ומור שקד, ששיחק בעבר בין השאר בהפועל, ביריבה העירונית מכבי ובראשון לציון.

בגזרת הזרים מעוניין הצוות המקצועי בחלוץ הקמרוני לאטיף אמדו, שמשחק בליגה הראשונה באלבניה. חלק מהשחקנים האמורים כבר קיבלו פניות. כבר באימון הבוקר (שלישי) מדדו השחקנים את התלבושות החדשות שהזמין איש העסקים שמעון אבו, כאשר בחזית החולצות מתנוסס שם הספונסר והחברה שבבעלותו – "א. תחזוקת אוטובוסים".

המדים החדשים

החולצה של עוזר המאמן רן קוז'וק

שקד ושוורצבוים עם המדים החדשים

שקד ושוורצבוים עם התלבושות

יש לציין כי בשלב זה מעוניין דגו לבנות בסיס חזק שייתן את הטון במרכז השדה ועל כן טרם החל בחיפוש אחר שוער נוסף. מי שיפתח את העונה ויעמוד בין הקורות במשחקים הראשונים בגביע הטוטו הוא עומר חנין, שוער המשנה אשתקד. בעניין אחר, המאמן תומר קשטן, שהוביל בעונה החולפת את הפועל לרצף ניצחונות מרשים בפלייאוף התחתון, מונה למאמן קבוצת הנוער של עירוני קריית שמונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מוטי

    מי זה האבו? מה זה תחזוקת האוטובסים? זה לא מתאים להפועל פתח תקוה!

  2. רונו

    ימים יגידו שהיה הצלחה לנצח כל משחק מלחמה זה שם המשחק ושנעלה לליגת על כבר…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר