חזי בבאי. צילום זאב שטרן
חזי בבאי. צילום זאב שטרן

שבו הביתה: חזי בבאי ועוז בצון חזרו להפועל

אחרי שעזבו בטונים צורמים בעונה שעברה, מנהל הקבוצה והאפסנאי לשעבר חוזרים למערכת והחלו בעבודתם. שניר דורי עשוי להצטרף למחלקת הנוער

פורסם בתאריך: 31.7.18 17:26

בהפועל ממשיכים לעבוד בלוח הזמנים הצפוף לקראת פתיחת העונה בליגה הלאומית, כאשר היום (שלישי) חזרו לתפקידם מנהל הקבוצה בשנים האחרונות חזי בבאי והאפסנאי עוז בצון, אחרי פנייה שהגיעה אליהם מהמפרק הזמני עו"ד יצחק יונגר. השניים, שעזבו בטונים צורמים את המועדון בעונה שעברה והגישו תביעות נגד הפועל, סוגרים כעת מעגל בקבוצה לה נתנו שנים רבות מחייהם. השניים כבר החלו בעבודתם היום לקראת משחק גביע הטוטו ביום חמישי בעפולה.

"אני ממש מתרגש לחזור", אמר בצון. "מרגיש כמו בתחילת הדרך לפני 12 שנים, חבל שהעזיבה שלי נעשתה בטונים צורמים, אבל עכשיו פותחים דף חדש ושיהיה לכולנו בהצלחה". "הפועל פתח תקוה זה הבית שלי והתגעגעתי אליו", אמר בבאי, שנשמע נרגש. "המועדון הזה יקר לי מאוד וכשקראו לי לא חשבתי פעמיים. אתן את כל כולי למועדון, כי המועדון זה אני".

שם מוכר נוסף מהעבר שצפוי לחזור למועדון הוא שוער העבר שניר דורי, שפרש מכדורגל בעונה שעברה ועבר לאימון שוערים. בסוף השבוע קיבל דורי פנייה לשמש כמאמן השוערים של החטיבה הבוגרת במחלקת הנוער, אך הדברים טרם הבשילו לכדי חתימה. כעת דורי החל לעבור עם שוערי מחלקת הנוער, בתקווה שחתימה תגיע בקרוב.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר