"תמיד אשמח לעזור להפועל". גל חצור. צילום: זאב שטרן
"תמיד אשמח לעזור להפועל". גל חצור. צילום: זאב שטרן

הדוח הראשון של המפרק: "כאוס מוחלט". גל חצור יעביר 200 אלף שקלים

בדוח שהגיש לבית המשפט, מציין עו"ד יונגר כי דרוש לו פרק זמן של 45 ימים לצורך התארגנות הקבוצה. 165 אלף שקלים גויסו דרך מועדון הזהב

פורסם בתאריך: 2.8.18 11:29

לאחר שבוע ראשון ועמוס בתפקידו כמפרק הזמני של הפועל, הגיש אתמול (רביעי) עו"ד יצחק יונגר דוח ראשון לבית המשפט המחוזי מרכז, לידי השופטת עירית וינברג-נוטוביץ. בדוח הראשון עוסק יונגר בעיקר במאמצים שהושקעו כדי למנוע את ירידת הקבוצה לליגה א', ומציין כי דרוש לו פרק זמן של כ-45 ימים לצורך התארגנות הקבוצה לקראת עונת המשחקים הקרובה.

בפתח דבריו מציין עו"ד יצחק יונגר כי הצליח לבטל את הורדת הליגה של הקבוצה, לאחר ארכה שקיבל מבית הדין העליון, אישור התקציב ודחיית העתירה של מכבי הרצליה. "פעולות אלו הביאו להצלת נכסה העיקרי, אם לא היחיד, של החברה – הזכות לשחק בליגה הלאומית והכל לרווחת נושי הקבוצה ואוהדיה". עוד מציין עו"ד יונגר בדוח, כי כל מאמציו בשבוע הראשון לעבודתו נגעו למניעת הירידה לליגה א' ולאישור התקציב. עוד כתב: "יוער כי לאחר אישור התקציב למעשה רק החלה עבודתו של הח"מ (עו"ד יצחק יונגר, ל"ס) לצורך הכנת הקבוצה לעונת המשחקים הבאה, כאשר כפי שיתואר בהמשך – אין בקבוצה ולו בעל תפקיד אחד ממנו ניתן לקבל הדרכה ו/או מידע, לא כל שכן להסתייע בו לנושא זה".

אחרי שסקר את הפעולות שביצע מול ההתאחדות לכדורגל והבקרה התקציבית בכל הנוגע לאישור הקבוצה לעונה הבאה לליגה הלאומית, כתב עו"ד יונגר: "יאמר כבר עתה, נוכח סיום משחקי הליגה בחודש מאי 2018 והעובדה כי עובדי המועדון לא קיבלו שכר במשך מספר חודשים, נטשו מרביתם המוחלטת של עובדי המועדון את הפעילות, תוך יצירת ואקום ניהולי, אדמיניסטרטיבי ומקצועי. למעשה למעט המאמן החדש אשר החל את פעילותו רק לאחרונה וסגל שחקנים מצומצם, לא היו במועדון אפסנאי, פיזיוטרפיסט, מנהל, עוזר מאמן וכל גורם מקצועי אחר – כאמור ואקום וכאוס מוחלט".

באשר לגיוס הכספים שביצע כתב עו"ד יונגר: "לאחר הארכת המועד לאישור תקציבה של הקבוצה, החל המפרק הזמני לקיים פגישות רבות עם מספר אוהדים של הקבוצה אשר החלו בגיוס כספים בשיתוף המפרק הזמני, תוך רכישת מנויי זהב או מתן תרומות. כמו כן מחפש המפרק הזמני אחרי נותני חסות לקבוצה כאשר בשלב זה נרתם מר גל חצור המקורב לקבוצה לשמש כספונסר ראשי".

בהמשך פירט המפרק הזמני את הכספים שגייס, מעבר ל-750 אלף השקלים שהועברו מעיריית פתח תקוה – התחייבות של גל חצור להעביר 200 אלף שקלים כספונסר הראשי של המועדון ו-165 אלף שקלים שגייס חצור דרך מועדון המאה. בנוסף, העביר מרכז הפועל תמיכה בגובה של 150 אלף שקלים.

"במקביל, מינה המפרק הזמני מעין סגל הנהלה אשר יסייע לו בארגון הקבוצה ולקראת פתיחת עונת המשחקים ושכר רכב למאמן הקבוצה מסאי דגו, בהתאם להסכם ההעסקה עמו", כתב עו"ד יונגר. "לצורך ארגון משחק הבית הקרוב וקיום כל הנהלים והפרוצדורות הקשורים אליו, מינה המפרק הזמני אחראי אירוע. לאחר אישור תקציבה של הקבוצה על המפרק הזמני להעסיק סגל ניהולי (מצומצם) לקבוצה, להחתים שחקנים נוספים ולבצע פעולות רבות נוספות ומשמעותיות לצורך הכנת הקבוצה לעונת המשחק אשר תחל ב-24.8. בשלב זה הגיע המפרק הזמני להסכמה על העסקתם של אפסנאי, מנהל קבוצה ומזכירה".

לסיום כתב עו"ד יונגר: "נוכח העבודה המאומצת שתוארה לעיל ושעוד צפויה למפרק הזמני, טרם החלה בדיקה כלשהי באשר לחובותיה של הקבוצה וכך גם המפרק הזמני טרם זימן לחקירה את מנהליה ובעליה הקודמים. לאחר ייצוב מצבה של הקבוצה ופתיחת העונה, יתפנה המפרק הזמני למשימות חשובות אלו. המפרק הזמני מבקש להגיש לבית המשפט הנכבד דוח מעודכן מטעמו בתוך 45 ימים ממועד הגשת דוח זה, כאשר המפרק הזמני ינצל את פרק הזמן לצורך התארגנות הקבוצה והתחלת עונת המשחקים בליגה הלאומית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רונן

    שיבוא משקיע רציני למי מחכים נמאס כבר מאחרטות למינהם לא מתאים לקבוצה כמו הפועל פתח תקוה..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר