שמעון אבו. צילום: זאב שטרן
שמעון אבו. צילום: זאב שטרן

אבו שוקל את המשך דרכו: "אף אחד לא יתערב לי ולדגו בבוגרים"

בסביבתו של שוער העבר של המועדון טוענים כי גורמים במחלקת הנוער מנסים לדחוק אותו החוצה. מאמצים אחרונים להעביר את השחקנים בבקרה התקציבית לקראת המשחק הערב

פורסם בתאריך: 2.8.18 15:08

מי שחשב שמינוי המפרק יגרום לשקט בהפועל – שיקום. בשעה זו נמצאים ראשי הקבוצה במשרדי ההתאחדות לכדורגל במטרה להעביר בבקרה התקציבית מספר רב של שחקנים ככל האפשר, כמו גם את המאמן מסאי דגו ועוזרו רן קוז'וק, כדי שיוכלו ליטול חלק במשחק גביע הטוטו הערב (חמישי, 19:00) מול הפועל עפולה. בשעות הבוקר התברר לאנשי המועדון כי הבעלים הקודם דורון גלנט לא השלים כראוי את הרישום בהתאחדות לקראת העונה הבאה, כך שעל המועדון להעביר מחדש גם את החוזים של השחקנים מהעונה שעברה.

בשעות הבוקר קיבלו חלק גדול משחקני הקבוצה הודעה בקבוצת הוואטסאפ שלהם, בבקשה להגיע במהרה למשרדו של המפרק הזמני עו"ד יצחק יונגר, כדי לחתום על "חוזה 0" (חוזה ללא שכר), אותו אין צורך לאשר מול בית המשפט, במטרה שהקבוצה תצליח להעמיד 11 שחקנים למשחק הערב. לשחקנים נמסר בהודעה כי בשבוע הבא יישבו איתם באופן מסודר על חוזיהם לעונה הקרובה.

במקביל, לוהטת הגזרה הניהולית לאחר שאיש העסקים שמעון אבו שוקל את המשך דרכו במועדון. בסביבתו של אבו סיפרו כי גורמים בכירים במחלקת הנוער חוששים ככל הנראה כי ישתלט על המועדון ועושים מאמצים לדחוק אותו החוצה. עוד נודע ל"ספורט מלאבס" כי בכיר במחלקה יצר קשר עם אבו לאחר שתרם את התלבושות לאימון הנושאות את שם החברה בבעלותו – "א. תחזוקת אוטובוסים" וטען כי משתמע מכך שברצונו להיות הספונסר הראשי.

זה המקום לציין כי אבו לקח על עצמו את תשלום שכרו השנתי של המאמן דגו, בכלל זה רכב צמוד ודלקן. בנוסף יתרום אבו את האוטובוס הממותג, באמצעותו יגייס ספונסרים נוספים להפועל וכמובן יישא גם בתשלום ההסעות למשחקים. סך ההשקעה של איש העסקים שהגן בעבר על שערה של הפועל מוערכת בכרבע מיליון שקלים.

"אין לי שום עניין להיות בעלים של הפועל פתח תקוה וגם לא הספונסר הראשי, רק לעזור בכל דבר שאוכל", הבהיר אבו בתגובה. "חשוב לי שכולם יידעו שרק אני ומסאי דגו מקבלים את ההחלטות בנושא הקבוצה הבוגרת ולא ניתן לאף אחד להתערב או להפריע לנו בעבודה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. כחול

    לעזאזל מי זה בכלל?? שוער עבר?? אולי שוער שלישי בנוער או בכדורגל חופים.
    מה נסגר? עוד לא נגמר כאוס אחד מחפשים ליצור עוד עשרה. עולם כמנהגו נוהג הזוי

  2. משה הותיק

    נמאס מכל העסקנים של מחלקת הנוער
    אלו שרצו לפרק את המועדון בשביל לקבל תפקיד

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לכל המתלוננים בואו תחליפו אותו ואם אין לכם את האמצעים שבו בשקט ותגידו תודה, עלובים שרק רוצים להרוס

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר