שחקני הפועל חוגגים את השער הראשון
שחקני הפועל חוגגים את השער הראשון

ממשיכה להרשים: 1:2 להפועל על רמת השרון בגביע הטוטו (וידאו)

הכחולים רשמו ניצחון שני ברציפות, לאחר שערים של גל לוי ומור שקד. כ-200 אוהדי הפועל הגיעו למשחק

פורסם בתאריך: 6.8.18 21:07

כ-200 אוהדי הפועל שעשו את הדרך לאצטדיון בנס ציונה מתחילים אט אט לשאוב אופטימיות אחרי קיץ קשה שהסתיים בהליך פירוק. הערב (שני) זכו שחקניו של מסאי דגו בניצחון שני העונה בגביע הטוטו, 1:2 על הפועל רמת השרון.

מחמאות גדולות מגיעות למאמן שקיבל מועדון מפורק ללא שחקנים חתומים ועקב בצד אגודל בונה קבוצה מחויבת שנראית מצוין. תיקו מול האקסית מכפר סבא בחמישי ישלח את דגו והפועל לחצי הגמר מהמקום הראשון בבית ב'. רם לוי, שחתם שעות אחדות לפני שריקת הפתיחה, פתח בהרכב וענד את סרט הקפטן.

כבר בדקה השמינית פריצה נהדרת של דניאל שוורצבוים ממרכז המגרש הסתיימה בבישול נאה לגל לוי שמצא את הרשת, 0:1 הפועל. לוי כמעט הכפיל בדקה ה-30 כשקיבל כדור מצוין מרוי מליקה וכבר חלף על פני השוער, אבל החמיץ. שלוש דקה להפסקה התכבד שוורצבוים בבישול שני כשקרן שלו מצאה את הראש של מור שקד ומשם פנימה, 0:2.

שגיא דרור ערך בכורה כשהחליף את רוי מליקה בדקה ה-56. שש דקות אחר כך קיבלה רמת השרון הזדמנות לחזור למשחק כששי מושל הכשיל את מוטי מלכה ברחבה. המוכשל ניגש אל נקודת ה-11 אבל עדי נסה הצעיר עצר נהדר את הפנדל שבעט. איתי לוי, עוד שחקן שחתם במהלך היום, נכנס כמחליף 20 דקות לסיום במקומו של מליקה בעוד רם לוי המצוין פינה את מקומו לפיטר אלוהב. את מסכת החילופים חתם המבשל שוורצבוים שפינה את מקומו לעומרי הרמתי.

אקס הפועל פז בן ארי צימק בתוספת הזמן, לא חגג ולא מנע את חגיגות הניצחון שהביא עמו לא מעט אופטימיות בקרב יושבי היציע לגבי ההמשך. עד כה עושה רושם שמעז יצא מתוק.

הרכב: עדי נסה, שי מושל, בר גלילי, רם לוי (62, פיטר אלוהב), ניזאר אבו קטיפאן, נתי בנימין, דניאל שוורצבוים (78, עמרי הרמתי), מור שקד, גל לוי (61, רוי רונן), עמית מזרחי (56, שגיא דרור), רוי מליקה (70, איתי לוי).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן

    כל הכבוד למאמן ולקבוצה שימשכו ככה אולי נעלה נחזיר עטרה ליושנה את האימפריה למקומה הראוי..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר