אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

נציגי הכחולה ועו"ד יונגר נפגשו: העמותה צפויה לממן מנכ"ל ולמכור מנויים לקהל

הפגישה, שארכה כשלוש שעות, הוגדרה כחיובית מאוד על ידי הצדדים וסוכם בה על שיתוף פעולה. "התרשמתי שמדובר באנשים רציניים מאוד", אמר עו"ד יונגר

פורסם בתאריך: 8.8.18 17:07

שיתוף פעולה ראשון בין עמותת הכחולה למפרק הזמני של הפועל, עורך הדין יצחק יונגר. בפגישה שנערכה היום (רביעי) בצהריים במשרדו של עו"ד יונגר בתל אביב, סיכמו הצדדים על שיתוף פעולה במספר תחומים. במהלך הפגישה, שארכה כשלוש שעות, סוכם בין היתר כי המפרק יבחר מנכ"ל אשר מקובל על הכחולה, כאשר מימון שכרו יגיע מעמותת האוהדים.

"הייתה פגישה מצוינת", סיפר עורך הדין של הכחולה, תומר פרסלר. "סיפרנו לעו"ד יונגר על עמותת הכחולה ומטרותיה וביקשנו ממנו להיות מעורבים. הסברנו שהמסר שהקהל מעביר לנו כרגע זה שאין טעם להגיע למגרש כל עוד הכחולה לא חלק מהמועדון. הוא אמר שישמח והוא זקוק לכל עזרה".

במהלך הפגישה הסביר המפרק לנציגי העמותה את הקושי התקציבי בו מתקיים המועדון, כאשר ישנו קושי אפילו במימון מאמן שוערים, שאמור לעבוד עם השוער החדש דויד לוריה. על פי השיחות בין הצדדים, זהות המנכ"ל של המועדון, אותו תממן הכחולה, תהיה מוסכמת על עמותת האוהדים, כאשר הכוונה היא כי אותו מנכ"ל ימשיך לנהל את המועדון גם לאחר שהכחולה תקבל את הבעלות על הפועל.

סוגייה משמעותית נוספת שעלתה בפגישה היא נושא המנויים. על פי התכנון של עו"ד יונגר, מחיר מנויי הקבוצה לעונה הקרובה אמורים היו לעמוד על 550 שקלים למבוגר ו-350 שקלים לנוער/חייל, כאשר הסכם בנושא כבר נעשה עם חברת הכרטיסים "פשבר". במהלך הפגישה עלתה הצעה של הכחולה, במסגרתה העמותה תרכוש אלף מנויים לסיבוב הראשון בלבד, אותם היא תמכור לאוהדי הקבוצה, כאשר המחיר של מנוי כזה טרם סוכם. "אם עו"ד יונגר יעשה את הדבר המתבקש וישתף את הכחולה, אז העמותה תקרא במלוא המרץ לקהל להגיע", אמר עורך הדין פרסלר.

נושא המכרז ומכירת הקבוצה לא עלה בפגישה, אך ההערכות מדברות על כך שהמכרז למכירת המועדון יפורסם לאחר החגים. "אני חושב שנשתף פעולה עם הכחולה לטובת הקבוצה", אמר עו"ד יונגר. "מטעם שני הצדדים יש רצון לשתף פעולה. אני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם בצעדים מעשיים כמו ברכישת מנויים ומינוי מנכ"ל. נצטרך למצוא מועמד ראוי, כאשר ההנחה היא שכולנו נחפש אחד כזה. התרשמתי שמדובר באנשים רציניים מאוד, אנשים שאוהבים את הפועל פתח תקוה. הגישה שלהם מאוד רחבה ומסתכלת גם על ילדים, נוער ותרומה לקהילה. אין ספק שזה דבר חיובי ביותר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רונן

    שיבוא משהו נורמלי עם אמצעים ויקח את הקבוצה נמאס עם הסחבת הזאת.

  2. מוישה

    למה לחכות למכרז אחרי החגים עוד חודשיים
    אם צריך כסף דחוף לרכש ושכר

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    הכחולה.רוצה למנות מנכ"ל.את גיא בלום.סמנכ"ל.הפועל כ"ס.לשעבר.ליבדוק שלא יהיה גייס חמישי.שלא יכשיל אותנו.אפשר לקחת מנכ"ל איש הפועל פ"ת.ולא חסר.עים כול הכבוד לגיא…שבענו אכזבות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר