אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

החלה מכירת המנויים של הפועל. המחיר: 200 שקלים לסיבוב הראשון

יצאה לדרך מכירת המנויים לעונה הקרובה, בשתי מתכונות: מנוי בשיתוף עמותת הכחולה, ומנוי לעונה שלמה במחיר של 500 שקלים למבוגר ו-350 שקלים לנוער, חיילים וסטודנטים

פורסם בתאריך: 13.8.18 11:46

אחרי מספר ימים של דיונים בין עמותת הכחולה והמפרק הזמני של הפועל, עו"ד יצחק יונגר, יצאו היום (שני) למכירה המנויים של הפועל לעונה הקרובה. בהתאם לסיכום בין הצדדים בפגישה שנערכה ביום רביעי שעבר, הכחולה תשווק מנויים לסיבוב הראשון בלבד, שעד סיומו אמורה להתקבל הכרעה בנוגע לזהות הבעלים הבא.

מחיר מנוי לסיבוב הראשון יעמוד על 200 שקלים, כאשר מחיר המנוי לעונה שלמה, אשר לא ישווק על ידי הכחולה, יעמוד על 500 שקלים למבוגר, 350 שקלים לנוער/חייל/סטודנט/גמלאי, ומנוי אב ובנו יעלה 700 שקלים. הכניסה לנשים ולילדים עד גיל 12 תהיה בחינם, כמו גם לנכים. מכירת המנויים מתבצעת דרך אתר האינטרנט של חברת "פשבר" כבר מהיום. סממן נוסף לשיתוף הפעולה בין הכחולה למפרק עשוי להגיע בהמשך היום, כאשר עו"ד יונגר ייפגש עם המועמד של הכחולה לתפקיד המנכ"ל, גיא בלום.

"אוהדים יקרים, אנו שמחים לבשר לכם שלאור ההתפתחויות החיוביות וההבנות עם המפרק עו"ד יונגר ועם עו"ד מאירסדורף ממשרדו, הגענו עמם להסכמה על הוצאת מנוי מיוחד לסיבוב הראשון וכן כניסה חופשית לנשים, ילדים עד גיל 12 ולהורי ילדי ביה"ס לכדורגל", נכתב בהודעת העמותה. "מנוי זה מוצע לכלל אוהדי המועדון ללא קשר להיותם חברי עמותה או לא. מטרת מכירת המנוי לסיבוב הראשון בלבד הינה תמיכה בקבוצה עד המכרז הצפוי לרכישת המועדון מידי המפרק".

בהמשך, קראו בעמותה לאוהדים, לראשונה מאז שהוקמה הכחולה, להגיע למגרשים: "אנו קוראים לכלל האוהדים: רכשו את המנוי, חזרו למגרשים והביעו תמיכה גורפת בקבוצה! אנו מצויים בתקופת מעבר, כשהפועל עם מינוס 11 נקודות ולכן תמיכת האוהדים חשובה יותר מתמיד. בואו נתמוך במועדון שלנו בענק, נוציא אותו לדרך חדשה ונראה לכולם שהפועל פ"ת זה קודם כל האוהדים הנפלאים והמסורים שלה".

לרכישת מנויים הקליקו כאן. 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר