גל קולני. צילום: זאב שטרן
גל קולני. צילום: זאב שטרן

אלעד גבאי עשוי להצטרף להפועל, פערים מול דויד לוריה וגל קולני

המגן הימני, שמחלים מפציעה ברצועה הצולבת, שומר על כושר עם הקבוצה. קושי תקציבי מונע את החתמתו של הקשר ששיחק במועדון בעונה שעברה, שאמר: "בשביל לשחק כאן אני מוכן לעשות לא מעט ויתורים"

פורסם בתאריך: 12.8.18 16:29

אוהדי הפועל חדי העין לא יכלו שלא להבחין בנוכחותו של גל קולני באזור חדרי ההלבשה, לאחר התיקו 1:1 מול הפועל כפר סבא שהבטיח לקבוצה מקום בחצי גמר גביע הטוטו. הקשר האחורי, שהגיע במהלך העונה שעברה ותפס מקום של קבע בהרכב, התאמן לאחרונה עם הפועל אך הקבוצה צפויה לוותר על שירותיו בשל קשיים תקציביים, זאת למרות שהצוות המקצועי מעוניין בו. היום (ראשון) לא הגיע קולני לאימון הקבוצה ונודע כי שתי קבוצות מהלאומית עשויות לקלוט אותו.

"אתה לא מאמין איזה הודעות אני מקבל בשבוע האחרון מאוהדי הפועל בטלפון ובפייסבוק, אני בשוק. הם רוצים שאשאר וזה מחמם לי את הלב", אמר קולני. "למרות העונה הלא פשוטה שעברנו, ברור שהפועל זו ההעדפה הראשונה שלי ובשביל לשחק כאן אני מוכן לעשות לא מעט ויתורים ולבוא לקראת המועדון, אבל עוד מעט מתחילה העונה ואין הרבה זמן לחכות. אני מאוד מקווה שהדברים יסתדרו ואמשיך בהפועל". במועדון החמיאו ליכולותיו המקצועיות של קולני אך הוסיפו שהבין שהוא לוקח סיכון כאשר הוא ממשיך להתאמן בהפועל בשל הקושי הכלכלי שלא מאפשר נכון לעכשיו לשלם את שכרו.

מי שהחל להתאמן בקבוצה הוא המגן אלעד גבאי, ששיחק אשתקד תחת המאמן מסאי דגו בהפועל אשקלון ומחלים מפציעה ברצועה הצולבת. נכון לעכשיו גבאי שומר על כושר בהפועל, שמקווה לקלוט אותו אם כי ברור לראשיה שהוא צפוי לקבל הצעות מליגת העל.

אלעד גבאי. צילום: שרון בוקוב

אלעד גבאי. צילום: שרון בוקוב

השוער דויד לוריה וסבסטיאן דה פרה עברו באיחור של רבע שעה בבקרה ביום חמישי ולכן לא נטלו חלק במשחק בגביע הטוטו. בינתיים דה פרה שוחרר ובנוגע ללוריה תתקבל בקרוב החלטה סופית לאחר שבין הצדדים קיימים פערים כספיים. נבחן נוסף הוא הבלם היהודי טימור רודוסלבסקי שהגיע להתרשמות הדדית אך בקבוצה גילו כי הוא סובל מפציעה בקרסול. רודוסלבסקי, ששימש כפקטן הנבחרת הצעירה של קזחסטן, יעבור סדרת בדיקות ובמידה ופציעתו חמורה ישוחרר כדי לא לקחת סיכונים מיותרים.

טרם נפתרה בעיית הדיור של ואהיב חביבאללה, שממשיך להיעדר מהאימונים למן תחילת העונה. סימיון רחמן מונה למאמן השוערים. רחמן עבד במחלקת הנוער של אור עקיבא והפועל תהיה התחנה הראשונה שלו בקבוצת בוגרים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. טוני

    קודם כל תחתימו שחקנים אחר כך תחשבו על מנכל ועוד אחד שאוהד הפועל כפר סבא

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר