בן ויצמן. צילום: עזרא לוי
בן ויצמן. צילום: עזרא לוי

דויד לוריה ירד מהפרק, בן ויצמן כבר התאמן בהפועל אך סגר בראשון לציון

אחרי שהוחלט לוותר על השוער הקזחי הוותיק, החליט מסאי דגו להחתים את השוער בן ה-26 אותו אימן בהפועל כפר סבא, אלא שזה ביצע פניית פרסה ולא יצטרף. הנבחן טימור רודוסלבסקי שוחרר

פורסם בתאריך: 13.8.18 08:10

תפנית מפתיעה: השוער בן ויצמן, שכבר סיכם את תנאיו בהפועל, ביצע פניית פרסה ויצטרף לבסוף להפועל ראשל"צ. ויצמן אף ערך הבוקר אימון בהפועל, אך בשעות הצהריים חלה תפנית והשחקן הודיע כי החליט לבסוף להצטרף לקבוצה מעיר היין. "בן התאמן איתנו, סגרנו סכומים ופתאום הוא והסוכן שלו מודיעים שהם חותמים בקבוצה אחרת", רתחו בכירים בהפועל. "אין אמונה באף אחד במקצוע הזה". כעת נתקעו בהפועל ללא שוער ראשון ובצוות המקצועי יעשו מאמצים לאתר מועמד מתאים בזמן הקצר שנותר עד פתיחת העונה.

ההחלטה על הגעתו של ויצמן בן ה-26 התקבלה לאחר שהשוער דויד לוריה ירד מהפרק. מלבד בעיות ביורוקרטיה שנגעו לקבלת האזרחות האפשרית של לוריה, בהפועל ציינו כי הפריז בדרישותיו הכספיות. נבחן נוסף שלא יצטרף בסופו של דבר הוא הבלם היהודי טימור רודוסלבסקי, שסובל מפציעה בקרסול. בבדיקה מקיפה שעבר התגלה כי יוכל לשוב לאימונים רק בעוד כחודש, כך שבשלב הזה החתמתו לא רלוונטית. טרם הוחלט אם רודוסלבסקי ישוב לקזחסטן, בה שימש בעבר כקפטן הנבחרת הצעירה, או יישאר בארץ לתקופת השיקום.

המשחק הבא של הפועל יתקיים ביום שני הבא, כשתתארח אצל הפועל קטמון באצטדיון טדי במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. ארבעה ימים לאחר מכן תפתח הפועל את משחקי הליגה כשתפגוש במחזור הראשון את בני לוד למשחק חוץ (ייתכן והמשחק יידחה ליום שני).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. כחול ותיק מבין דברים

    מנכל ועוד אוהד מ"ס 1 של כ"ס.משהו משובש אצל הכחולה..בוז לכו היבייתה.כחולה תחליפו ליירוקה..אתם מכשרים לכם את הדך החוצה..לכו תעודדו בלויטה.

  2. ירוק הזויי

    אייך אפכתם מיכחולה. ליירוקה.דרוש מומכה לבדיקת הזיות.תישכחו מישיתוף פעוולה.אתם מחממים את יושביי היציעים.

  3. ירוק הזויי

    אייך אפכתם מיכחולה. ליירוקה.דרוש מומכה לבדיקת הזיות.תישכחו מישיתוף פעוולה.אתם מחממים את יושביי היציעים.אנחנו נמנה איש כחול .או נטרלי.עוד מעט יכנס הבעל הבית החדש.וייעשה סדר.בבלגן

  4. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    כחולה..רואים שומעים.לא עושים עסקים עים אנשיי כפ"ס.זה היתחיל עים השוער.ואתם רוצים מנכל שאוהד כ"ס.מי יודע להן יוביל אותנו אותו מנכל.המגמה של השחקן הישראלי.והסוכנים.זה כסף וכסף.נטו..אן כדורגל בארץ.פעם היה.אן אמונה באף אחד.בעיקבות מיקרה השוער.אנו מבקשים מהמפרק לא לקבל.את המנכל שאוצע על ידיי הכחולה ירוקה.מקרה השוער זאת אות הזהרה לבאות.רוצים מנכל נטרלי.או איש הפועל בילבד.

  5. טוני

    רציתם כחולה קיבלתם עכשיו אין לכם כסף לשחקנים הוזזתם אנשים שרצו ליתרום למועדון הכחולה רק תהרוס את הקבוצה בוזזזזז לכחולה

  6. רונן

    תשארו את השוער מהנוער שהיה במשחק גביע הטוטו עם כ"ס אחלה שוער להתבסס. על שחקני בית…

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה מתפלאים.מי רוצה להגיע לקבוצה הזו.ואלה שהגיעו עוד יתחרטו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר