דודי אלון. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה
דודי אלון. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

מצאה שוער: דודי אלון חתם בהפועל, שופרה ההצעה לירין חסן

אחרי שניסתה להחתים את דויד לוריה, בן ויצמן וירדן קרישטול, חתם שוער המשנה של הפועל תל אביב בעונה שעברה על חוזה לעונה אחת

פורסם בתאריך: 16.8.18 15:22

אחרי ימים ארוכים של חיפושים ומועמדים רבים ששמם עלה וירד, הפועל החתימה היום (חמישי) שוער לקראת העונה הקרובה. מדובר בדודי אלון, שוער המשנה של הפועל תל אביב בעונה שעברה. אלון בן ה-21 גדל במחלקת הנוער של האדומים ושימש כשוער המשנה של אריק ינקו בעונה שעברה. עמד בשער הקבוצה בשישה משחקים בסיומה של העונה שעברה, בהם ספג תשעה שערים.

החתמתו של אלון מגיעה אחרי ימים ארוכים של חיפושים אחר שוער, שכללו את נחיתתו בארץ של השוער הקזחי דויד לוריה, ששוחרר לבסוף. גם בן ויצמן כבר היה קרוב לחתימה אך סגר לבסוף בראשון לציון. בימים האחרונים נעשו ניסיונות להחתים גם את ירדן קרישטול ממ.ס אשדוד, אך המשא ומתן לא צלח.

כמו כן, שופרה ההצעה הכספית לבלם ירין חסן, בתקווה כי השחקן יחתום על חוזה לעונה נוספת בכחול. חסן מצידו עדיין ממתין להצעות מליגת העל, אך ציין כבר בעבר כי בליגה הלאומית ישחק אך ורק בהפועל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אבי

    טעות נוראית
    צריך שוער עם נסיון
    אין מקום לטעיות
    חבל על בן וייצמן
    דגו אל תעשה שטיות

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    דייגו.אתה ממונה על הצד המיקצועי.שאלה עד שבניתה סגל.צעיר ולוחם.אתה מביא לנו שוער לייצן.שוער זה 70 אחוז מהקבוצה.השוער של הנוער שלנו.יותר טוב בישתיי דרגות.אתה עושה צחוק מעצמך.מה אתה רוצה להדליק את האוהדים.עים שוער כזה רדום לא נישארים בליגה.זה יותר גרוע מ 11 מינוס.תהיה רציני..אל תיתפס במחלת ההזיות.תביא שוער יותר מנוסה.ולא חסר.אלה אים כן אתה רוצה ליגלוש לליגה א'.ביותר מהר.מ 11 מינוס.תיתהפס

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    עכשוו באמת תחפשו אוהדים שייקנו מיינויים.גם שוער בי ידיים.גם מנכ"ל.אוהד מ"ס 1 של כ"ס.אתם צריכים טיפול.על ידיי.מומחה להזויים.לא צריך. 11 מינוס.עכשוו זה 22 מינוס.אתם פוגעים ברגשות האוהדים.יציעים קרחים

  4. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    עכשוו באמת תחפשו אוהדים שייקנו מיינויים.גם שוער בי ידיים.גם מנכ"ל.אוהד מ"ס 1 של כ"ס.אתם צריכים טיפול.על ידיי.מומחה להזויים.לא צריך. 11 מינוס.עכשוו זה 22 מינוס.אתם פוגעים ברגשות האוהדים.יציעים קרחים..דייגו אייפו הצד המקצועי שלך.האים קיבלתה אוראות מיצד שני…אז חבל מאוד.דרכחה בנוייה.מיחוץ למערכת.כקודמך….

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר