מימין למעלה: אמאדו סוקונה, שי מושל, נתי בנימין, מסאי דגו. למטה: רם לוי, דודי אלון, מור שקד. צילומים: האתר הרשמי של לבסקי סופיה, ספי מגריזו, זאב שטרן, הפועל פתח תקוה
מימין למעלה: אמאדו סוקונה, שי מושל, נתי בנימין, מסאי דגו. למטה: רם לוי, דודי אלון, מור שקד. צילומים: האתר הרשמי של לבסקי סופיה, ספי מגריזו, זאב שטרן, הפועל פתח תקוה

הסגל החדש והנתונים המפתיעים: המדריך לאוהד המבולבל של הפועל

סגל אלמוני בגיל ממוצע 22 בראשותו של המאמן הצעיר בליגה, שישה שחקני בית ומינוס של 11 נקודות, מהווים ככל הנראה את נקודת הפתיחה המסוכנת ביותר בה הייתה הפועל מיום היווסדה. רגע לפני שהעונה מתחילה, זה הזמן להכיר את השחקנים שירוצו העונה על הדשא ב"ראש הזהב"

פורסם בתאריך: 23.8.18 10:22

הנתונים

  • גיל שחקנים ממוצע: 21.8
  • שלושה שחקנים בלבד בסגל בגיל 25 ומעלה: קובי מור, אמאדו סוקונה ומור שקד.
  • מסאי דגו הוא המאמן הצעיר ביותר בליגה, בן 32.
  • שישה משחקני הסגל העונה הם בוגרי קבוצת הנוער של המועדון.
  • שישה שחקנים בלבד נשארו מסגל הקבוצה הבוגרת בעונה שעברה – ירין חסן, בר גלילי, רם לוי, דניאל שוורצבוים, איתי לוי ורוי רונן.
  • למרות העונה החלשה של הקבוצה בעונה שעברה, לא פחות משבעה שחקנים שודרגו הקיץ לליגת העל – רובי לבקוביץ' ועמירן שקלים (הפועל תל אביב), דור גלילי (מ.ס אשדוד), עומר ורד (הפועל רעננה), נס זמיר (הפועל חיפה), עומר חנין (הפועל חדרה) ודניאל כהן (מכבי פתח תקוה). ברנקו מיכאילוביץ’ חתם בדיוסגורי מהליגה הראשונה בהונגריה.
  • שני שחקנים בלבד עזבו את הפועל לקבוצות אחרות בליגה הלאומית – חיים איצרין (הפועל כפר סבא) וגל צרויה (הפועל אשקלון).

סגל השחקנים

דודי אלון – שוער, בן 21
מיועד לשמש כשוער הראשון של הקבוצה בעונה הקרובה. גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ושימש כשוער השני של הקבוצה הבוגרת בעונה שעברה, בה עלתה הקבוצה לליגת העל. עמד בשער בשישה משחקים בסיומה של העונה שעברה, בהם ספג תשעה שערים. ערך את משחק הבכורה שלו בהפסד 3:0 להפועל קטמון בחצי גמר גביע הטוטו.

דודי אלון. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

דודי אלון. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

עדי נסה – שוער, בן 19
שוער קבוצת הנוער בעונה שעברה (שירדה לליגה הלאומית). צפוי לשמש כשוער המחליף של קבוצת הבוגרים בעונה הקרובה. גדל במחלקות הנוער של הפועל תל אביב והפועל באר שבע, והגיע לקבוצת הנוער של הפועל בעונה שעברה. ספג בעונה שעברה 28 שערים ב-18 משחקים. עמד בשער הקבוצה הבוגרת בשלושת המשחקים בשלב הבתים של גביע הטוטו, גילה יכולת טובה וספג שני שערים בלבד.

עדי נסה. צילום: ספי מגריזו

עדי נסה. צילום: ספי מגריזו

שי מושל – מגן ימני/קשר אחורי, בן 22
אחיו של בנצי, שחקנה של מ.ס אשדוד. שיחק בעונה שעברה בעירוני קרית גת מליגה א’ דרום וגדל במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד, שם שימש כקפטן קבוצת הנוער. כבש חמישה שערים בעונה שעברה במדי קרית גת. פתח בהרכב בכל משחקי גביע הטוטו של הקבוצה העונה.

שי מושל. צילום: ספי מגריזו

שי מושל. צילום: ספי מגריזו

ניזאר אבו קטיפאן – מגן ימני, בן 19
גדל במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה ומיעט לשחק בעונה שעברה בבני לוד מהליגה הלאומית.

ניזאר אבו קטיפאן. צילום: ספי מגריזו

ניזאר אבו קטיפאן. צילום: ספי מגריזו

בר גלילי – בלם, בן 20
אחד השרידים הבודדים מהסגל של העונה שעברה. גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ובהמשך שיחק גם בקבוצת הנוער של ראשון לציון. את העונה שעברה, שהייתה הראשונה שלו בבוגרים, פתח בעירוני נשר, עד שעבר להפועל בחלון ההעברות של חודש ינואר. בהפועל פתח פעם אחת בהרכב ועלה עוד פעמיים כמחליף במחזורי הסיום של העונה. לא החסיר דקת משחק עד כה במשחקי גביע הטוטו העונה.

בר גלילי. צילום: מכבי תל אביב

בר גלילי. צילום: מכבי תל אביב

ספיר יתח – בלם, בן 19
בוגר קבוצת הנוער של הפועל. סבל בעונה שעברה מפציעה קשה אך התאושש וחתם לאחרונה על חוזה בקבוצה הבוגרת לעונה הקרובה. שיחק בשני משחקי ליגה בעונה שעברה ובעוד שלושה בגביע הטוטו, טרם שותף העונה.

ספיר יתח. צילום: עזרא לוי

ספיר יתח. צילום: עזרא לוי

פיטר אלוהאב – בלם, בן 19
גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב והגיע לקבוצת הנוער של הפועל לפני חצי שנה. פתח בהרכב במשחק הראשון בגביע הטוטו מול הפועל עפולה ואף כבש שער, בהמשך עלה כמחליף בשני משחקים נוספים. צפוי להיות מושאל.

פיטר אלוהאב. צילום: עזרא לוי

פיטר אלוהאב. צילום: עזרא לוי

ירין חסן – בלם, בן 24
השחקן המשמעותי ביותר שממשיך מהעונה שעברה. חתם ביום חמישי על חוזה לעונה אחת במועדון ויפתח את עונתו השלישית בקבוצה. גדל במכבי נתניה, שימש כקפטן בעונתו האחרונה בצהוב והגיע להפועל בחודש דצמבר 2016. בעונה שעברה שימש כקפטן הקבוצה יחד עם גל צרויה.

ירין חסן. צילום: זאב שטרן

ירין חסן. צילום: זאב שטרן

רם לוי – בלם/קשר אחורי, בן 20
שחקן הבית הבכיר בסגל ומי שאמור לשמש כקפטן הקבוצה העונה. למרות גילו הצעיר, כבר בעונה שעברה היה אחד השחקנים הטובים בקבוצה והאהובים על הקהל. תופקד עד כה בהכנה לעונה גם כבלם וגם כקשר אחורי, כאשר לעיתים המאמן מסאי דגו אף ניסה אותו כקשר התקפי יותר.

רם לוי. צילום: ספי מגריזו

רם לוי. צילום: ספי מגריזו

קובי מור – מגן שמאלי, בן 25
שיחק בעונה שעברה במכבי נתניה מליגת העל ופתח בהרכב 16 פעמים. בעונה שלפני כן היה המגן הפותח של הקבוצה שעלתה לליגת העל.

קובי מור. צילום: ניר קידר

קובי מור. צילום: ניר קידר

נתי בנימין – מגן שמאלי, בן 22
גדל במחלקת הנוער של הפועל וזכה בגביע ההיסטורי של קבוצת הנוער בעונת 2015/16 תחת אורן קריספין. לפני שנתיים היה חלק מהקבוצה הבוגרת ושיחק בעיקר כמחליף. את העונה שעברה פתח בהפועל אך עבר להפועל הוד השרון מליגה א’, כעבור חודשיים עבר למכבי אשדוד מליגה ב’ ואת העונה סיים בכלל בעירוני נשר, שירדה בסיומה לליגה א'. העונה שיחק 90 דקות בשלושת המשחקים של הקבוצה בשלב הבתים של גביע הטוטו והציג יכולת טובה.

נתי בנימין. צילום: ספי מגריזו

נתי בנימין. צילום: ספי מגריזו

דניאל שוורצבוים – קשר אחורי, בן 24
אחיינו של שייע פיינגבוים. הגיע בחודש ינואר להפועל אחרי חודשים ארוכים בהם לא שיחק. אמור להיות אחד השחקנים המרכזיים בחוליית הקישור של הקבוצה העונה.

דניאל שוורצבוים. צילום: עזרא לוי

דניאל שוורצבוים. צילום: עזרא לוי

איב פאמבו — קשר בן 22
מחזיק באזרחות צרפתית וקונגולזית. חתם היום בקבוצה. גדל במחלקת הנוער של נאנט הצרפתית ובעונת 2013/14 עבר לרג'ינה האיטלקית, ששיחקה אז בליגה השנייה. בהמשך שיחק בדונז'סקה סטרדה הסלובקית, במדיה רשם 63 הופעות ושער אחד. בקמפיין האחרון של מוקדמות המונדיאל באפריקה זומן לסגל הנבחרת הבוגרת ורשם שתי הופעות, אחת מהן בהרכב.

איב פאמבו. צילום: האתר הרשמי של בדונז'סקה סטרדה

איב פאמבו. צילום: האתר הרשמי של בדונז'סקה סטרדה

מור שקד – קשר אחורי, בן 31
השחקן הוותיק ביותר בסגל. הקשר כבר רשם קדנציה של מספר חודשים במועדון בתחילת עונת 2016/17 וכבש שלושה שערים עד ששוחרר בחודש ינואר למכבי הרצליה. בעונה האחרונה שיחק בעירוני ראשון לציון וכבש שלושה שערים ב-23 הופעות ליגה. שיחק בעבר בין היתר גם במכבי הרצליה, מכבי פתח תקוה ובני לוד.

מור שקד בקדנציה הקודמת. צילום: זאב שטרן

מור שקד. צילום: זאב שטרן

עמרי הרמתי – קשר, בן 20
גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בשנתיים האחרונות בהפועל הרצליה מליגה א’. במהלך משחק של קבוצתו בעונה שעברה, ספג הרמתי מכה בראשו ואיבד את ההכרה, אירוע שגרם ללחץ רב בקבוצתו אך הסתיים בשלום.

עמרי הרמתי. צילום: ספי מגריזו

עמרי הרמתי. צילום: ספי מגריזו

איתי לוי – קשר התקפי, בן 19
אחד השחקנים המוכשרים ביותר בסגל של הקבוצה, שמקווה לעשות העונה את קפיצת המדרגה. ברזומה של לוי 12 הופעות בקבוצה הבוגרת. ירד ליגה עם קבוצת הנוער בעונה שעברה.

איתי לוי. צילום: ספי מגריזו

איתי לוי. צילום: ספי מגריזו

גל לוי – קשר התקפי, בן 24
גדל במחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון ושיחק בקבוצת הבוגרים במשך שלוש עונות. לפני שנתיים חתם במכבי פתח תקוה, אך התקשה להשתלב. בתחילת העונה שעברה שוחרר ממכבי וחתם בהפועל רמת גן מהלאומית, בה כבש שלושה שערים ב-12 הופעות.

גל לוי. צילום: ספי מגריזו

גל לוי. צילום: ספי מגריזו

שגיא דרור – קשר התקפי, בן 23
יכול לשחק בשתי הכנפיים. פתח את העונה החולפת בהפועל רעננה אך מיעט לשחק. בינואר עבר להפועל עפולה, כבש שני שערים וסייע לקבוצה להעפיל לפלייאוף העליון. החמיץ פנדל בתיקו 1:1 מול הפועל כפר סבא בגביע הטוטו.

שגיא דרור. צילום: ספי מגריזו

שגיא דרור. צילום: ספי מגריזו

עמית מזרחי – קשר/חלוץ, בן 22
שיחק בעונה הקודמת בהפועל עפולה וכבש שני שערי ליגה. גדל במחלקת הנוער של מכבי עמק חפר ויצא בגיל 15 לויאדוליד הספרדית, ושיחק בקבוצות הנוער והנערים שלה במשך שלוש שנים. במקביל רשם 16 הופעות בנבחרות הנוער והנערים של ישראל. לפני ארבע שנים חזר ארצה להפועל קרית שמונה ולאחר מכן עבר לקבוצת הבוגרים של הפועל עפולה, שם שיחק שלוש שנים, בהם כבש שלושה שערים בגביע הטוטו ושני שערי ליגה.

עמית מזרחי. צילום: ספי מגריזו

עמית מזרחי. צילום: ספי מגריזו

רוי מליקה – חלוץ, בן 22
בנו של מאיר ונכדו של שמואל. מתופקד כחלוץ ויכול לשחק גם בשתי הכנפיים. גדל בהפועל תל אביב ומיעט לשחק בבית”ר תל אביב/רמלה בעונה שעברה. לפני שנתיים שיחק בהפועל רמת השרון. פתח בהרכב בשלושה משחקים בגביע הטוטו העונה.

רוי מליקה. צילום: ההתאחדות לכדורגל

רוי מליקה. צילום: ההתאחדות לכדורגל

רוי רונן – חלוץ, בן 20
שיחק במחלקות הנוער של שתי התל אביביות והגיע בעונה שעברה להפועל. כבש שני שערים והרשים במחזורי הסיום של העונה. קרוב משפחתו של הספונסר גל חצור.

רוי רונן. צילום: ספי מגריזו

רוי רונן. צילום: ספי מגריזו

אמאדו סוקונה – חלוץ, בן 26
מחזיק באזרחות צרפתית ומאלית. גדל במחלקת הנוער של טולוז, בהמשך עלה לקבוצה הבוגרת במדיה שיחק חמישה משחקים וכבש שער אחד. לפני שנתיים חתם בוורייה מהליגה הראשונה בבולגריה, במדיה כבש שישה שערים ולאחר מכן השתדרג ללבסקי סופיה, במדיה כבש שער אחד בעשר הופעות. בעונה שעברה עבר לצ'רנו מורץ, גם היא מהליגה הראשונה בבולגריה, במדיה שיחק שמונה משחקים בהם לא כבש. המשחק האחרון בו שיחק היה בחודש נובמבר 2017 ובחודש ינואר הוא שוחרר מהמועדון. בעברו של סוקונה גם שני משחקים בנבחרת הנוער של צרפת.

סוקונה במדי לבסקי סופיה. צילום: האתר הרשמי של לבסקי סופיה

אמאדו סוקונה. צילום: האתר הרשמי של לבסקי סופיה

צוות מקצועי
מאמן: מסאי דגו – בן 32. פותח את עונתו השנייה כמאמן ראשי של קבוצת בוגרים. אימן בעונה שעברה את הפועל כפר סבא, פתח נהדר את העונה אך פוטר בעקבות יחסים רעועים עם הבעלים יצחק שום. אימן בעבר גם במחלקת הנוער של הפועל תל אביב.
עוזר מאמן: רן קוז’וק – בן 37. בקריירת המשחק שלו עבר בלא מעט קבוצות, ביניהן מכבי נתניה, קרית שמונה, הפועל עכו והפועל אשקלון.
מאמן הכושר: אליקו אליהו, שימש כמאמן הכושר של הקבוצה גם בעונה שעברה.
מאמן השוערים: סמיון רחמן.

מימין: סמיון רחמן, מסאי דגו, רן קוז'וק, אליקו אליהו. צילום: הפועל פתח תקוה

מימין: סמיון רחמן, מסאי דגו, רן קוז'וק, אליקו אליהו. צילום: הפועל פתח תקוה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר