הלווייתו של עודד דוקטורי
הלווייתו של עודד דוקטורי

"הלב שנתן ואהב, הפסיק לפעום": איש הפועל, עודד דוקטורי, הובא למנוחות

מאות אנשים הגיעו ללוות היום את דוקטורי, אוהד מסור של הקבוצה ופעיל במחלקת הנוער של המועדון, בדרכו האחרונה. הלך לעולמו במפתיע בגיל 51

פורסם בתאריך: 24.8.18 13:35

בשורה קשה נחתה אתמול (חמישי) על אוהדי ואנשי הפועל, עם היוודע דבר מותו של האוהד המסור ופעיל מחלקת הנוער, עודד דוקטורי, כשהוא בן 51 בלבד. דוקטורי נפטר אתמול מדום לב במהלך שנתו, כאשר מנהלו בעבודה, שהופתע מכך שדוקטורי לא הגיע לעבודתו, מצא אותו ללא רוח חיים בביתו.

מאות אנשים הגיעו ללוות את דוקטורי היום בדרכו האחרונה, ביניהם ראש העיר איציק ברוורמן, אנשי הפועל פתח תקוה, חברי החוג הכחול ע"ש שלומי וורצל, עמותת הכחולה ואוהדים רבים נוספים.

נפרדים מעודד דוקטורי ז"ל

"עודד עם הלב הגדול והכחול", ספד לו בבכי אורן קריספין, אחד מחבריו הקרובים ומי שעבד איתו במחלקת הנוער. "הלב שנתן ואהב הפסיק לפעום אתמול בבוקר. אסון כבד נפל עלינו.  אומרים שאלוהים לוקח אליו את הטובים והוא לקח את הכי טוב שיש. אי אפשר מבלי להזכיר את האהבה הכי גדולה שלך, הפועל פתח תקוה. לכל מקום היית נוסע, אהבה ללא תנאי. השרשת במאות ילדים את הדבר הזה, דאגת שלא יחסר להם כלום. אבא עודד קראו לך. אני אוהב אותך מאוד ולעולם לא אשכח אותך. הלכת מאיתנו מוקדם מדי. שמור על כולנו מלמעלה וכבר מתגעגעים".

ראש העיר איציק ברוורמן הוסיף: "אני עומד כאן עצוב ונדהם. איש יקר, רב פעלים, שנתן את כל כולו. משפחה שידעה הרבה אסונות וקשיים ועודד האמין, קיווה וזכה לעוד נכד אבל הוא לא יוכל ליהנות מחברתו. התיידדנו לפני מספר שנים על רקע הפעילות של הפועל פתח תקוה, שהייתה כל כולו. הוא תמיד דיבר בעיקר על סיוע לילדים, לנערים ולנוער. אני רואה בזה את צוואתו של עודד ואנחנו צריכים להמשיך בדרכו ולדאוג לילדים ולנוער".

דוקטורי הוא אחד האוהדים המוכרים של הפועל ופועל בהתנדבות במשך שנים רבות כמנהל קבוצה במחלקת הנוער של המועדון. נחשב תמיד לאחד האוהדים המסורים של המועדון ודמות מוכרת מאוד ביציעים.

מי שהיה קרוב במיוחד כאמור לדוקטורי ז"ל הוא אורן קריספין, שעבד ביחד עם דוקטורי בקבוצות מחלקת הנוער: "ההיכרות התחילה לפני שמונה שנים כמנהל קבוצה אבל מהר מאוד הוא הפך להיות אחי הגדול", אמר. "בן אדם שהיה אצלי בן בית, אוכל וישן. כל צעד שעשיתי בקריירה ובכלל שיתפתי והתייעצתי איתו. אף אחד לא היה מוכן לזה. עודד היה אדם שכולו לב ולא רוצה להפריע לאף אחד. בדיעבד אמר לאנשים בימים האחרונים שיש לו לחצים וכאבים, אבל הוסיף "יהיה בסדר".  קשה לי לדבר על זה ומאתמול אני מרוסק".

עודד דוקטורי ז"ל. צילום: אבי דולמן, החוג הכחול ע"ש שלומי וורצל

עודד דוקטורי ז"ל. צילום: אבי דולמן, החוג הכחול ע"ש שלומי וורצל

על האדם שהיה עבור הפועל סיפר קריספין: "כל מי שזכה לעבוד איתו הכיר אדם שאהב את הפועל פתח תקוה בכל רמ"ח אבריו והשריש בהם את האהבה הזו. גם כאלה שאהדו קבוצות אחרות הוא הצליח "לסחוב" אחריו. הוא היה נכס עבור המועדון וגם כשסיים את תפקידו כמנהל קבוצה ליווה אותי לכל מקום עם הנוער והבוגרים ובנוסף נסע אחרי קבוצות ילדים ונערים. בכלל לא היה רלוונטי מי משחק או איפה, העיקר שיש את הסמל של הפועל פתח תקוה ושם אני נמצא".

"אבל כבד נפל אמש על משפחת הפועל פתח-תקוה עם היוודע על מותו הפתאומי של עודד דוקטורי (51), אשר נפטר מדום לב", נמסר בהודעה רשמית של המועדון. "עודד מלבד היותו אוהד מסור ומוכר של הפועל פתח-תקוה, אף התנדב במועדון לא מעט שנים והיה פעיל בעיקר במחלקת הנוער".

גם בחוג הכחול ע"ש שלומי וורצל נפרדו מדוקטורי: "שנים שאנחנו עוקבים ומצלמים את קבוצות הנוער וקבוצות המחלקה ואוהד אחד תמיד ליווה אותם והשתקף בנוף הכחול של הפועל. היום איבדנו אדם יקר, איש טוב ואהוב. עודד דוקטורי יחסר לכולנו. יהי זכרו ברוך".

מעמותת הכחולה נמסר: "אבל כבד נפל על משפחת הפועל פתח תקוה עם היוודע דבר מותו הפתאומי של עודד דוקטורי ז"ל מדום לב, בגיל 51. עודד היה אוהד הפועל מסור וותיק שכולנו הכרנו ואהבנו, ולאורך השנים היה פעיל בהתנדבות רבות במועדון, בעיקר במחלקת הנוער. מעטים הם האנשים שכולם אוהבים אותם, מעריצים אותם, מכבדים אותם ומוקירים אותם, עודד היה אחד כזה. לכתו בטרם עת של עודד היא אבידה גדולה להפועל פתח תקוה ואנו לא נשכח את עודד לעולם.אנו משתתפים בצער העמוק של המשפחה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר