אמאדו סוקונה. צילום: הפועל פתח תקוה
אמאדו סוקונה. צילום: הפועל פתח תקוה

נסגרה מכסת הזרים של הפועל: אמאדו סוקונה סיכם לשנתיים

החלוץ בעל האזרחות הצרפתית והמאלית יחזק את הסגל של מסאי דגו לקראת העונה הבאה. המאמן מחפש קשר להשלמת הסגל

פורסם בתאריך: 24.8.18 13:49

אחרי משא ומתן שנמשך יומיים, שבמהלכו היה נראה כי לא יחתום בקבוצה, סיכם היום (שישי) החלוץ הצרפתי עם האזרחות המאלית, אמאדו סוקונה, על חוזה לשנתיים במועדון.

בכך נסגרה מכסת הזרים של מסאי דגו לעונה הקרובה, יחד עם הקשר האחורי איב פאמבו, שחתם אתמול. סוקונה, שנחת בארץ ביום רביעי, העלה דרישות חדשות שהעלו חששות במועדון לגבי אופיו, אך לבסוף כאמור הצליחו הצדדים לסכם על החוזה. כעת יחפש מסאי דגו קשר ישראלי להשלמת הסגל.

סוקונה הגיע בגיל 16 למחלקת הנוער של טולוז, ועלה לקבוצה הבוגרת במדיה שיחק חמישה משחקים וכבש שער אחד. לפני שנתיים חתם בוורייה מהליגה הראשונה בבולגריה, במדיה כבש שישה שערים ב-27 משחקים. לאחר מכן השתדרג ללבסקי סופיה, במדיה כבש שער אחד בעשר הופעות.

בעונה שעברה עבר לצ'רנו מורץ, גם היא מהליגה הראשונה בבולגריה, במדיה שיחק שמונה משחקים בהם לא כבש. המשחק האחרון בו שיחק היה בחודש נובמבר 2017 ובחודש ינואר הוא שוחרר מהמועדון. בעברו של סוקונה גם שני משחקים בנבחרת הנוער של צרפת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    דייגו.שלום לך.עמדתת השוער מדאיגה מאוד.מאוד.תידאג דחוף.דחוף.לשוער מנוסה.אים לוא…לא עשיתה כלום בבניית הסגל…אומר לך זואת איש שנימצה בכדורגל.וביפרט בהפועל.53 שנה.הישהרתה חור פעור.תיסתום אותו.ואז הסגל יהיה מושלם..בהצלחהיי

  2. יותר מיכחול.ויסוקר

    דייגו.שלום לך בפרט בליגה הזאת.אתה חייב שוער בכיר עים ניסיון.עד עכשוו עשיתה כדר יפה.תשלים את הפזל.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דייגו.יש בעיה בעמדת השוער.יש צרה צרורה בכל עמדות ההגנה. כל הקישור לא מקושר לכדורגל וההתקפה מאוד הגנתית.בקיצור קבוצה זבל שהמקום שלה ליגה א.שם היא היתה צריכה להיות והלוואיי ובסוף העונה תגיע לשם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר