השחקנים חוגגים את השער הראשון מול בני לוד
השחקנים חוגגים את השער הראשון מול בני לוד

המלחמה, היא מתחילה: 0:2 להפועל על בני לוד (וידאו)

הכחולים פתחו את העונה עם שלוש נקודות, אחרי שערים של עמית מזרחי ורוי מליקה. המצטיין, דודי אלון, עצר פנדל. ביום חמישי: משחק בית מול הפועל רמת גן

פורסם בתאריך: 27.8.18 21:28

אחרי קיץ קשה, מלא תהפוכות ואי ודאות, פתחה הפועל את העונה בצורה נהדרת, עם ניצחון 0:2 על בני לוד בחוץ במסגרת המחזור הראשון של הליגה הלאומית.

כ-300 אוהדים כחולים רועשים סיפקו אווירה נהדרת לאורך כל 90 הדקות, והשחקנים על הדשא החזירו במשחק הקרבה. הבלם ירין חסן, שהאריך לפני מספר ימים את חוזהו, פתח בהרכב, בעוד שרם לוי נותר עם סרט הקפטן. שני השחקנים הזרים של הקבוצה, איב פאמבו ואמאדו סוקונה עלו כמחליפים במחצית השניה.

השחקן המצטיין בשורות הפועל היום היה השוער דודי אלון, שסיפק מספר הצלות נהדרות, כולל אחת מהנקודה הלבנה. השער הראשון של הפועל העונה הגיע כבר בדקה השישית, שי מושל הגביה מצד ימין, רוי רונן הוריד נהדר לרוי מליקה, שהסיט לעמית מזרחי, שכבש את השער הראשון של הפועל.

הפועל שלטה במגרש במחצית הראשונה עד שבדקה ה-32 ירין חסן ביצע עבירה ברחבה והשופט אוראל גרינפלד שרק לפנדל, אך מרטין רוס נעצר אצל דודי אלון. הפועל פתחה לא טוב את המחצית השנייה ודגו ערך את שלושת החילופים שלו בשלב מוקדם, כאשר החלוץ סוקונה ביצע מספר פעולות חיוביות. בדקה ה-69 ניזאר אבו קטיפאן, שגם הוא עלה כמחליף, היה קרוב לכבוש אך בעיטה חזקה שלו נעצרה ברשת החיצונית.

בדקה ה-74 הגיע השער השני של הפועל. גל לוי מסר כדור עומק נהדר לרוי מליקה, שעבר את השוער והשלים בכורה חלומית בליגה במדי הפועל עם שער, בנוסף לבישול. בסיום המשחק הגיעו השחקנים לחגוג עם האוהדים, כאשר גם דגו זכה לקריאות עידוד.

השחקנים חוגגים בסיום

בעקבות הניצחון הורידה הפועל את המינוס שלה לשמונה נקודות. ביום חמישי תארח הקבוצה את הפועל רמת גן במסגרת המחזור השני.

הרכב: דודי אלון, שי מושל (54, ניזאר אבו קטיפאן), ירין חסן, רם לוי, קובי מור, מור שקד, דניאל שוורצבוים, גל לוי, רוי רונן (60, אמאדו סוקונה), עמית מזרחי (67, איב פאמבו), רוי מליקה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. ניסים

    מאמן מדהים מסאיי דגו אוהבים אותך
    חייבים לנצח ביום חמישי את רמת גן
    למלא את האצטדיון
    יאלללה הפועל מלחמה!!!

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    דגו.וייחידת הנמרים.כול הכבוד על המיבצע…קדימה לאמשיך.ראיתם אתם מסוגלים…אן דבר העומד ביפניי הרצון..בהצלחה

  3. היכולת לא תספיק בהמשך.מעט מדי דקות טובות והרבה דקות רדומות.דגו מודע לזה נקווה לדיפור ביום חמישי

    מוישה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר