ואהיב חביבאללה. צילום: זאב שטרן

חביבאללה ירד מהפרק, הפועל צפויה לדרוש כסף עבור שחרורו

החלוץ ממשיך להיבחן בבני יהודה ובמועדון כועסים: "אם זה לא יסתדר, מבחינתנו עליו לחזור לאימונים". הכחולה תקיים הפנינג לפני המשחק מחר

פורסם בתאריך: 29.8.18 11:03

בהפועל ממשיכים בהכנות לקראת משחק הבית הראשון של העונה שייערך מחר (חמישי, 19:15, ראש הזהב) מול הפועל רמת גן במסגרת המחזור השני, אך מי שלא יהיה שם, וכנראה גם לא יהיה חלק מסגל הקבוצה העונה הוא החלוץ ואהיב חביבאללה.

כזכור, יקיר אוהדי הפועל לא פתח את האימונים בטענה כי במועדון לא דאגו לדיור עבורו, אך במקביל החל להיבחן בבני יהודה מבלי שקיבל את אישורה של הפועל לכך. למרות טענת עו"ד שי אבני, סוכנו של חביבאללה, כי השחקן שוחרר, בהפועל כועסים על התנהלותו של השחקן והעימות בין הצדדים רחוק מלהסתיים. המפרק הזמני של הקבוצה, עו"ד יצחק יונגר אמר השבוע בנושא כי "השחקן ירד מהפרק".

בהפועל לא מתכוונים להקל על החלוץ, שבינתיים ממשיך להיבחן אצל יוסי אבוקסיס. "קודם כל נראה שבני יהודה בכלל תרצה אותו", אמרו במועדון. "אם כן, נדרוש כסף בעבור השחרור. אם זה לא יסתדר, מבחינתנו עליו לחזור לאימונים".

בנושא אחר, עמותת הכחולה תערוך לפני המשחק מחר הפנינג לאוהדים שכולל עמדות איפור וסלפי וחלוקה של המנויים אותם שיווקה העמותה לסיבוב הראשון של העונה. את המנויים ניתן לרכוש גם בקופות, כאשר עקב כך שהמנויים עצמם טרם הגיעו, יקבלו הרוכשים כרטיס כניסה למשחק. לפני פתיחת המשחק תתקיים דקת דומיה לזכרו של אוהד הקבוצה עודד דוקטורי ז"ל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוישה

    החביב של אללה עשנ מעשה נכון מצידו כשלא קיבל דירה.אף קבוצה לא תשלם עבורן כסף

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר