מסאי דגו. צילום: זאב שטרן
מסאי דגו. צילום: זאב שטרן

רודוסלסקי שוב מועמד להפועל, טיטלמן צפוי להגיע להתרשמות

הבלם היהודי טוען כי החלים מהפציעה שלו ועשוי להיבחן במהלך הפגרה. גל חצור ביטל את הפגישה המתוכננת עם עו"ד יצחק יונגר

פורסם בתאריך: 30.8.18 11:22

אחרי הניצחון במחזור הראשון על בני לוד, מקווים בהפועל לרשום הערב (19:15, ראש הזהב) ניצחון שני כשיארחו את הפועל רמת גן. לאחר המשחק תכנס הפועל לפגרה של 13 ימים עד למשחק הבא, ביום רביעי (12.9) בחוץ מול הפועל קטמון. רם לוי ימשיך לענוד את סרט הקפטן גם במשחק הערב.

במהלך הפגרה הקצרה מתכוון המאמן מסאי דגו לערוך מספר שינויים אחרונים בסגל. קשר מכבי תל אביב, פרינס תומאס, לא מוכן להגיע להתרשמות במועדון וככל הנראה לא יצטרף במועדון. הקשר יובל טיטלמן, שפתח את העונה שעברה בהפועל רעננה ועבר להפועל כפר סבא, צפוי להיבחן במהלך הפגרה.

שחקן נוסף שאמור להיבחן במהלך הפגרה הוא הבלם היהודי טימור רודוסלסקי. כזכור, רודוסלבסקי נחת בישראל כבר לפני שבועיים וחצי להתרשמות הדדית, אך בבדיקות שעבר התגלה כי יוכל לחזור לאימונים רק בעוד כחודש, עקב פציעה בקרסול. כעת, רודוסלבסקי טוען כי החלים מהפציעה והמאמן מסאי דגו צפוי כאמור לבחון אותו בשבועיים הקרובים. רודוסלבסקי בן ה-23, ישראלי לשעבר, שימש כקפטן הנבחרת הצעירה של קזחסטן ושיחק בליגה המקומית בעונות האחרונות.

בכל הנוגע לעימות בין הספונסר גל חצור למנכ"ל גיא בלום, העסק רחוק מלהירגע. פגישה שאמורה הייתה להתקיים היום בין חצור למפרק הזמני, עו"ד יצחק יונגר, בוטלה על ידי הספונסר. למרות זאת, החליט חצור לאפשר למועדון לשחק עם המותג "דיל טוב" על החולצות במשחק הערב, אך נראה כי הפרשה עוד רחוקה מסיום.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר