סוקונה חוגג אחרי השער
סוקונה חוגג אחרי השער

הפנינג פתיחת העונה: 0:1 דרמטי להפועל על הפועל רמת גן. צפו בחגיגות

כ-1,200 אוהדים של הפועל ראו את אמאדו סוקונה כובש בתוספת הזמן ומקצץ את המינוס לחמש נקודות בלבד. אם יוחזרו להפועל שתי הנקודות, תוכל לצאת מהמינוס כבר במחזור הבא

פורסם בתאריך: 30.8.18 22:07

גם בחלומות הכי ורודים שלהם, לא דמיינו אוהדי הפועל פתיחת עונה כזאת. כ-1,200 אוהדים, מספר שיא בעונות האחרונות, ראו את הכחולים רושמים ניצחון שני העונה עם 0:1 ביתי על הפועל רמת גן בדרך לפתיחת עונה מושלמת וצמצום המינוס של הקבוצה לחמש נקודות בלבד. הפועל היא הקבוצה היחידה עד כה בליגה הלאומית שנמצאת במאזן מושלם.

צפו בחגיגות אחרי המשחק:

החגיגה בכחול החלה עוד לפני פתיחת המשחק, שם פעילי עמותת הכחולה ארגנו הפנינג לאוהדים שכלל עמדות איפור ועמדת סלפי עם תמונתו של מוטי קקון. מעל ל-120 אוהדים רכשו מנויים במשחק, כך שמספר הרוכשים של המנויים לסיבוב הראשון עלה ליותר מ-400, כמות גדולה יותר מזו הנמכרה בכל אחת משתי העונות האחרונות.

דגו, שכזכור פתח את העונה שעברה עם רצף של תשעה משחקים ללא הפסד (שמונה ניצחונות ותיקו), הפתיע כאשר הוריד לספסל את שני כובשי השערים מול בני לוד ביום שני, רוי מליקה ועמית מזרחי. מי שקיבל את הקרדיט הוא אמאדו סוקונה, שפתח לראשונה בהרכב וגם בוגר קבוצת הנוער ספיר ייתח.

היציע בראש הזהב מול הפועל רמת גן

היציע בראש הזהב מול הפועל רמת גן

כבר בדקה החמישית שגיא דרור שחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה שפספסה במעט את המסגרת. בדקה ה-23 טל בנש האורח היה קרוב לכבוש לאחר שנשאר לבד מול דודי אלון, אך בעט מעל השער. סוקונה, שעשה מספר פעולות חיוביות אך נראה מעט חלוד ומפוזר, היה קרוב לכבוש פעמיים במחצית הראשונה כאשר הגיע למצבים קורצים, אך בעט לגופו של השוער.

דודי אלון המשיך ביכולת הנהדרת שלו כאשר הדף נגיחה מסוכנת של דור חוגי בדקה ה-87. אחרי דקות שבהן היה נראה שהפועל חותרת לסיים את המשחק בתיקו, סוקונה ניצל טעות קשה בהגנת רמת גן, דחף את הרגל בזמן הנכון, והקפיץ לאוויר 1,200 אוהדים שלא שמחו כך במשחק כדורגל כבר המון זמן.

עם סיום המשחק חגגו השחקנים במשך דקות ארוכות עם הקהל, כאשר הגדיל לעשות מור שקד כאשר עלה ליציע והנהיג את האוהדים בשירת: "הקבוצה לאוהדים". ביום רביעי בעוד פחות משבועיים (12.9) תתארח הפועל בטדי אצל הפועל קטמון, כאשר עוד לפני כן, ביום רביעי הקרוב, בית הדין העליון יכריע האם להחזיר למאזנה של הקבוצה שתי נקודות.

הרכב: דודי אלון, שי מושל, ספיר ייתח, רם לוי (69, איב פאמבו), ירין חסן, קובי מור, דניאל שוורצבוים, מור שקד, גל לוי (64, עמית מזרחי), שגיא דרור (55, רוי מליקה), אמאדו סוקונה.

מור שקד מטריף את האוהדים:

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מוישה

    יש הרבה מה לשפר.צריך עוד 2 שחקנים לצרף
    כל הליגה הזו קבוצות פח כך שאפשר אפילו לעלות ליגה

  2. פלוגת הסדר יחיאל.

    תודה לדייגו וללוחמים הצעירים.זה הדרך.לא לאירתע מישום קבוצה תמיד תכניסו לעצמכם לראש שאתם מסוגלים.ביזכות .ולא בחסד.תודה גם לגל חצור התורם הנדיב שבמשך שנים תורם סכומים לא מבוטלים להחזקת המועדון.וממשיך.ויימשיך ליתרום….ומי שלא מוצה חן בענוו שגל במועדון..אז קדימה שיילך הבייתה ומהר.גל נישאר ויישאר. תביאו את המיליונים שגל אישקיע במשך שנים.מצעיפים ודגלים.אי אפשר. לשלם משכורות ולהחזיק מועדון.תגידו תודה לגל

    .

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    תיקון קטן.אבל גדול.לכחולה..האוהדים שבייציע אם לא הכחולה.אלה אוהדים שהיו כול השנים בייציע.תהיו רצינים אריי אתם יודעים ומודעים בלי תקציב זורם מדובר על מיליוניי שקלים.אי אפשר.להיות בעל בית על קבוצה בליגה המיקצוענית.אתם רוצים.להביא את הקבוצה.למצב כמוא גלנט.ואחרים שבסוף נפלו.והיפילו את המועדון..אן בעייה תביאו רוכש פונטצייאלי מיליונר קבלו.במצב שלכם כגע אתם יכולים רק לעודד.ולעזור…ולא לגרש ספונסרים כחה לא תקבלו אהדה.ההיפך אוהדים לא ירצו להיצתרף אלכם.

  4. מוישה

    בסגל הזה עם המינוס נוכל בקושי רב להתברג למקום 7-8
    בפלי אוף עליון.אבל….אם רוצים עלייה נצטרך להתחזק בינואר ב-2 או 3 שחקנים ברמה גבוהה.
    הליגה חלשה ואין שום קבוצה טובה בליגה הזו
    מי שמאמין לא מפחד

  5. רונן

    הפועל פ"ת תמשיכו בקצף הניצחונות עד סוף הליגה תהיו מקום ראשון אוהבים אתכם אתם מספר 1.נקודה שבוע טוב ומבורך.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר