שחקני הפועל בהרמת הכוסית במתחם סירקין
שחקני הפועל בהרמת הכוסית במתחם סירקין

צפו: הפועל ערכה הרמת כוסית. עו"ד יונגר: "יהיה למועדון עתיד טוב"

באווירה מחויכת, ערך המועדון אירוע בסיוע עמותת הכחולה, במהלכו נשאו דברים המאמן מסאי דגו, ראש העיר איציק ברוורמן והמנכ"ל החדש גיא בלום

פורסם בתאריך: 3.9.18 20:55

אחרי פתיחת העונה החלומית של הפועל, קשה היה לפספס את מצב הרוח החיובי במיוחד של הנוכחים בהרמת הכוסית שערכה הפועל הערב (שני) במתחם סירקין. לאירוע, אותו ארגנו בהפועל בסיוע עמותת הכחולה, הגיעו שחקני העבר אלי מחפוד ומוטי קקון, ראש העיר איציק ברוורמן וחברי מועצת העיר, המפרק עו"ד יצחק יונגר, שחקני הקבוצה וחברי הוועד המנהל של עמותת הכחולה, כאשר יו"ר העמותה דרור שי נשא גם הוא דברים. מי שלא הגיע הוא גל חצור, שליווה את בנו למשחק שהתקיים באותה השעה.

כל עובדי המועדון ואלו שמתנדבים בו זכו לשי מעמותת האוהדים, בליווי מכתב שבו נכתב בין היתר: "מי ייתן ושנה זו תסמל את תחילת הדרך של המועדון היקר שלנו, בעל המסורת המפוארת, לחזרה למסלול של הצלחת וניצחונות. אנחנו לצדכם".

המתנה של הכחולה לעובדי המועדון

המתנה של הכחולה לעובדי המועדון

יצחק יונגר (מימין) ואיציק ברוורמן

הרמת הכוסית במתחם סירקין

הרמת הכוסית במתחם סירקין

"אני רוצה להודות ליצחק יונגר", פתח מסאי דגו את דבריו. "בלי האמון שקיבלתי ממנו מהיום הראשון לא היינו מגיעים אפילו לרגעים האלה. קיבלתי ממנו אמון מלא וביטחון לבנות קבוצה מאפס. זה לא היה קל ואני רוצה להודות לו ואני מקווה שזה יימשך כך כל העונה. אני מסביר לשחקנים שהם צריכים להבין איזה סמל יש להם על הלב ואני רואה את זה גם במגרש והם מוכיחים את זה ממשחק למשחק. אני מקווה שנסיים את השנה החדשה כמו שהתחלנו אותה. המועדון הזה הוא מועדון גדול, עשיתי הכל בשביל להגיע לפה ואני מקווה שיחד עם הצוות האדיר שיש לי, השחקנים וההנהלה, נתחבר יחד ונביא את המועדון להצלחה".

"זה לא ארגון ראשון שקורס ואני נכנס אליו, אבל פה באמת בהתחלה לא היה יותר מדי עם מי לעבוד", הודה המפרק עו"ד יצחק יונגר. "לאט לאט ראינו את האנשים הטובים, יש פה התגייסות גדולה מאוד, הרבה מאוד אנשים שרוצים לעזור. יש את עיריית פתח תקוה שבזכות ההתחייבות שלה הצלחנו לעבור בבקרה התקציבית, יש חבר'ה טובים כמו גל חצור ויוגב איטח, שבאו בימים הראשונים והביאו את הכסף שהיינו צריכים, יש את החבר'ה של הכחולה שתוך זמן קצר חברו אלינו ועזרו לנו אפילו עם מאמן שוערים. באו חבר'ה משם ונתנו התחייבויות כספיות וכסף כדי שנוכל להגדיל את הצוות המקצועי. בראש הראשונה יש את השחקנים ומסאי דגו, שאני כל פעם נפעם איך הם מסוגלים להתנתק מכל העובדה שמדובר בפירוק והליכים משפטיים, והם נותנים עבודה. אני באמת חושב שלהפועל פתח תקוה יש עבר מפואר אבל גם הווה טוב ויהיה לה עתיד עוד יותר טוב, בזכות אנשים טובים שמצטרפים ועוזרים. שתהיה שנה טובה ואני בטוח שעם האהבה והאמונה והעזרה של כולם אנחנו נצליח".

גם המנכ"ל החדש של המועדון, גיא בלום, נשא דברים: "זו לא הפעם הראשונה שאני מגיע למועדון אחרי פירוק. גם אני גיליתי מהר שיש פה המון אנשים שרוצים לעזור ולהחזיר את המועדון למקום שבו הוא ראוי להיות. מסתובבים פה כמה ימים ומבינים את הגודל והעוצמה של המועדון הזה. אני בטוח שגם אני וגם סגל הקבוצה נעשה הכל כדי להחזיר את הקבוצה למקום שבו היא צריכה להיות".

הראשון לשאת דברים היה ראש העיר, איציק ברוורמן: "אני שמח שהגענו עד הלום. עשינו מאמצים גדולים כדי שהפועל קודם כל תתייצב, מתוך אמונה שהקבוצה תוכל לשחזר ימיה כקדם. אנחנו עושים מאמץ ביחד כדי לעזור, לפעמים מדובר במאמצים לא פשוטים אבל עד עכשיו צלחה דרכנו וכנראה שגם הקבוצה מצליחה. אני רוצה לאחל לכולנו שתהיה שנה מוצלחת, שנצליח גם במישור הספורטיבי, הכלכלי, הארגוני ובפן האישי. שנוכל ביחד להצעיד את הפועל לימי הזוהר שלה, כולנו אוהדי הפועל וזה החלום של כולנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר