משחק האימון של הפועל מול הפועל הרצליה
משחק האימון של הפועל מול הפועל הרצליה

הפועל ניצחה 1:2 את הפועל הרצליה במשחק אימון, אבו קטיפאן וטיטלמן שוחררו

ספיר יתח ועמרי הרמתי כבשו לקבוצה של מסאי דגו. בצוות המקצועי מעוניינים מאוד לצרף את המגן אלעד גבאי, טימור רודוסלסקי צפוי לחתום ביומיים הקרובים

פורסם בתאריך: 4.9.18 22:14

הצוות המקצועי של הפועל ממשיך לעבוד על השלמת הסגל. היום (שלישי) אחר הצהריים קיימה הקבוצה משחק אימון בהרצליה נגד הפועל המקומית, שמשחקת בליגה א', בו ניצחה 1:2 משערים של ספיר יתח בנגיחה ועמרי הרמתי, שהבקיע שער נאה בבעיטה מחוץ לרחבה. הפועל נקלעה לפיגור במחצית הראשונה, בה שיחקה עם ההרכב הראשון וביצעה את המהפך במחצית השנייה, אחרי שהוחלפו מרבית שחקני ההרכב בשתי הקבוצות.

בשורות הפועל שותפו מספר שחקנים חדשים, ביניהם הבלם היהודי-קזחי טימור רודוסלסקי, שפתח במרכז ההגנה לצידו של ירין חסן וצפוי לחתום בקבוצה ביומיים הקרובים. מי שעוד לקח חלק במשחק הוא הקשר יובל טיטלמן, אך המאמן מסאי דגו החליט לשחררו. גם המגן הימני מור חוזז, אחיו של שחקן מכבי תל אביב מתן, נבחן במשחק ושוחרר. מי שעוד שוחרר מהמועדון הוא המגן הימני ניזאר אבו קטיפאן, שחתם בקבוצה לפני מספר שבועות ואף שותף במשחקי גביע הטוטו.

בצוות המקצועי מעוניינים מאוד להחתים את המגן הימני אלעד גבאי ומקווים שיימצאו המקורות הכספיים לממן את חוזהו. במהלך משחק האימון תופקד שי מושל, ששיחק עד כה כמגן הימני, בעמדת הקשר האחורי, בעוד שגבאי תופקד כמגן הימני. ביום שישי ב-09:30 תתארח הפועל שוב בהרצליה למשחק אימון, הפעם נגד מכבי המקומית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר