מוטי קקון. צילום: זאב שטרן
מוטי קקון. צילום: זאב שטרן

מוטי קקון הצטרף לכחולה: "מאמין שהעמותה היא העתיד של המועדון"

סגן מלך השערים של המועדון בכל הזמנים ומי שנחשב לאחד הסמלים הגדולים של הקבוצה בהיסטוריה, הוא המצטרף ה-505 לעמותה. מעל ל-500 מנויים נרכשו

פורסם בתאריך: 6.9.18 20:01

החבר ה-505 של עמותת הכחולה לעונה הקרובה הוא לא אחר מאשר "העיט", מוטי קקון. סגן מלך השערים של הפועל בכל הזמנים (156 שערים ב-388 הופעות) פרסם הערב (חמישי) דרך עמוד העמותה בפייסבוק סרטון בו הוא מודיע כי הצטרף כחבר בעמותת האוהדים.

צפו בסרטון:

"הפועל פתח תקוה תמיד הייתה חלק ממני ולכן ההחלטה הראשונה שקיבלתי לקראת השנה החדשה היא להצטרך לעמותת הכחולה, כי אני מאמין שהיא העתיד של המועדון", אמר קקון בסרטון. בכך עלה מספר החברים הכולל של העמותה מיום הקמתה ל-833. קקון מצטרף לשחקני עבר נוספים של המועדון ששילמו עבור חברות בעמותה, בהם ניב טל, גיל סבו, עמוס ברטר, עוז אליה ודניאל היידמן.

מכירת המנויים לסיבוב הראשון, אותם שיווקה הכחולה, תסתיים היום בחצות. עד עתה נמכרו 413 מנויים לסיבוב הראשון ועוד 88 מנויים לכל העונה. סך הכל מדובר ב-501 מנויים, כמות גדולה באופן משמעותי מזו שנמכרה בכל אחת משתי העונות האחרונות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    הכול טוב.ויפה.אבל גדול גדול. צריך להיות מיליונר כדיי להחזיק קבוצה מיקצוענית.כרגע אולי אתם יכולים להחזיק קבוצה מליגה ב'.ואים ביכלל..אזויים כדורגל זה בור ללוא תחתית.אתם מדומיינים.גם גלנט ואחרים חשבו כך.ולבסוף הביאו את המועדון לשפל שלא היה.עשרות שנים.הזויים תידאגו למיליונר אמיתי ואז.נחזור למרכז הבמה.שנה טובה.לכולם דרך אגב מי שמחזיק והחזיק את הקבוצה בחיים עד עכשוו.זה גל חצור.ואתם מעיזים לגרש ספונסר רציני..ועכשב אתם מפרסמים שאתם מחפסים ספונסרים.אתם ציריכים בדיקה.אצל מומחה.להזויים.ומזוכיסתים

  2. מוישה

    הכחולה יכולה להחזיק את המועדון כמו שקטמון עושה.
    ברגע שהכחולה תכנס לקבוצה יתווספו עוד600-700
    חברים בוודאות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר