אלעד גבאי. צילום: הפועל פתח תקוה
אלעד גבאי. צילום: הפועל פתח תקוה

חיזוק נוסף להפועל: אלעד גבאי חתם במועדון. בר גלילי שוחרר

מגן נבחרת ישראל לשעבר, שזכה באליפות עם קריית שמונה, עבר בבקרה התקציבית לקראת המשחק הערב בטדי. הבלם סיים את דרכו במועדון. חביבאללה עדיין לא הגיע לאימונים

פורסם בתאריך: 12.9.18 14:58

חיזוק מרשים להפועל, חמישה ימים לפני סגירת מועד ההעברות. המגן הימני אלעד גבאי חתם היום (רביעי) במועדון לעונה אחת, אחרי מספר שבועות בהם התאמן במועדון. גבאי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל אשקלון מליגת העל, נפצע בצורה קשה בעונה שעברה ומקווה לשקם את הקריירה תחת מסאי דגו. בצוות המקצועי יחפשו כעת שחקן קישור או התקפה כדי לסגור את הסגל.

גבאי עבר אחר הצהריים בבקרה התקציבית ואמור להיות בסגל הקבוצה במשחק הערב (20:30, טדי) מול הפועל קטמון במסגרת המחזור השלישי של הליגה הלאומית. במועדון מקווים לקבל את שחרורו של הבלם טימור רודוסלסקי כדי להעביר גם אותו בבקרה התקציבית.

עם כניסתו של גבאי להרכב, צפוי שי מושל, ששימש עד כה כמגן הימני, לעבור לעמדת הקשר. ברזומה של גבאי בן ה-32 אליפות עם הפועל קריית שמונה והיה אחד השחקנים המובילים בה. בהמשך עבר למכבי חיפה, ושיחק גם בבית"ר ירושלים והפועל רעננה. ברזומה שלו שש הופעות במדי נבחרת ישראל בשנים 2012-2013.

מי ששוחרר היום מהמועדון הוא הבלם בר גלילי, שהגיע להפועל במהלך העונה שעברה. גלילי פתח בהרכב במשחקי גביע הטוטו בתחילת העונה, אך איבד את מקומו עם הגעתם של ירין חסן וטימור רודוסלסקי. במועדון זועמים על התנהלותו של ואהיב חביבאללה, ששוחרר מבני יהודה אך עדיין לא חזר לאימונים בקבוצה. למרות שיחות שנערכו בין דגו לבין סוכנו של השחקן, עדיין לא נמצא הפתרון שיגרום לחלוץ להמשיך לעונה נוספת. "התנהלות מגעילה", זעמו גורמים במועדון. "בבני יהודה הוא התאמן שבועיים ואצלנו הוא מציב תנאים, שיישב בבית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מוישה

    לא מבין מה רוצים מהחביב של אללה
    לא השכירו לו דירה אז לא בא.
    זה בסדר גמור.להזכיר לכם מה עשו לו שנה שעברה גם

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איתי עוד שחקן קישור עושה משחק יש מושיקו לוגסי כמו שיבחון ברשצקי שיידעו לתת כדור לעומק לחלוץ .

  3. תמיר

    חביבאללה צודק לגמרי
    לא נותנים לו מענה לבעיית המרחק מעין מאהל לפתח תקווה
    תהיו הגיונים
    מה הוא אשם?
    תשכירו לו דירת חדר וחצי יש מלא כאלו
    ואם אין כסף אז שחררו אותו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר