הפועל מול הפועל קטמון
הפועל מול הפועל קטמון

סדין אדום: הפועל הפסידה 1:0 להפועל קטמון

הקבוצה של מסאי דגו רשמה את ההפסד הראשון שלה בליגה, מול הקבוצה היחידה לה הפסידה בגביע הטוטו. רם לוי הורחק. 400 אוהדי הפועל הגיעו לטדי

פורסם בתאריך: 12.9.18 23:05

כ-400 אוהדי הפועל סיפקו הערב (רביעי) מופע עידוד נהדר בטדי עם תופים, שירים ודגלים, אבל חרף הציפיות לשמור על מאזן מושלם ולצמצם עוד קצת את המינוס, מי שחגגו היו 600 אוהדי הפועל קטמון, שניצחה 0:1, השלימה "דאבל" על הפועל אחרי הניצחון בחצי גמר גביע הטוטו והתבססה בפסגת הלאומית עם 9 נקודות משלושה משחקים.

הפתיחה לא בישרה על הבאות ובדקה ה-16 שגיא דרור פרץ נהדר משמאל ואל הרוחב שהוציא הגיע אמאדו סוקונה, שבעט טוב אבל ברק לוי היה עירני והדף לקרן. שמונה דקות אחר כך שי מושל היה עם הרוחב מימין וסוקונה איחר בגלישה, פספס את הכדור בסנטימטרים ואיתו גם שער בטוח. קטמון הייתה זו שכבשה בסיוע ההגנה הלבנה בדקה ה-34. עדן דהן חגג באגף ימין על קובי מור וכדור הרוחב שלו פגע דווקא בדניאל שוורצבוים, שינה כיוון, הטעה את דודי אלון וחדר פנימה, 0:1 ושער חובה ראשון שסופגת הפועל העונה.

בהמשך הפועל הייתה מאוד לא מדויקת, ירין חסן חלם פעם אחר פעם במרכז ההגנה והמארחת יכלה להגדיל את היתרון עד ההפסקה, אבל למזלה של הפועל אריאל הדר וירדן אבוחצירה לא היו מדויקים.

התקפה נהדרת של הפועל בדקה ה-71 חייבת הייתה להסתיים בשוויון. איב פאמבו הכניס נהדר לסוקונה, שלא ספר את המגן שלו ומצא את רוי רונן חופשי ומאושר, אבל החלוץ המחליף רשם החמצה ענקית כשבעט ליד הקורה. חמש דקות לסיום הוא בעט שוב ממצב נוח ליד אותה קורה וסתם את הגולל על הסיכויים של הפועל להשוות. כדי להוסיף טעם מר להפסד הורחק הקפטן רם לוי בתוספת הזמן לאחר צהוב שני לא מחייב.

המגן הימני אלעד גבאי ערך הופעת בכורה כשעלה כמחליף במחצית השנייה. ביום שני (19:00, ראש הזהב) תנסה הפועל לצמק את המינוס כשתארח את הפועל רמת השרון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אחד שהיה במשחק

    דגו יש לך קבוצה טובה ותוססת מחצית שניה ניתן היה להבקיע 3שערים אבל לא נורא העיקר שמגיעים להזדמנויות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר