בן בן יאיר. צילום: זאב שטרן
בן בן יאיר. צילום: זאב שטרן

בהפועל מתקשים להחתים את בן בן יאיר: "נגמר הכסף"

בצוות המקצועי מעוניינים להתחזק בקשר עד סגירת חלון ההעברות מחר, אך הקושי התקציבי ככל הנראה לא יאפשר זאת. רודוסלסקי עבר בבקרה וצפוי לערוך בכורה מחר מול רמת השרון. קבוצת הנוער פתחה את העונה עם הפסד

פורסם בתאריך: 16.9.18 12:31

בהפועל אמנם ידועים במסורת של התייצבות ברגע האחרון בבקרה התקציבית וסגירת עניינים בתוספת הזמן של מועד ההעברות, אבל המצב הכלכלי הלא פשוט בו שרוי המועדון גורם לאנשיו להיות סקפטיים בנוגע לסיכוי להתחזק עד תום המועד מחר (שני) בערב.

בצוות המקצועי מעוניינים בקשר מרכזי נוסף, כשהמועמד לתפוס את המשבצת הוא בן בן יאיר, שכבר סיכם בבני לוד אבל לא עבר בבקרה בשל קשיים תקציביים. בן יאיר רשם קדנציה קצרה בהפועל, בעונת 2014/15, בסיומה ירדה הקבוצה מליגת העל. אלא שלאחר החתמתו של אלעד גבאי ושחרורם של בר גלילי וניזאר אבו קטיפאן, תקציב השחקנים הנמוך גם כך, שעומד על 1.8 מיליון שקלים, נסגר הרמטית.

"נגמר הכסף, אפילו אלף שקל אין לנו", אמרו בהפועל. "במצב הזה אין סיכוי שבן יאיר יגיע ובלי קשר מרכז שדה איכותי, יהיה לנו קשה מאוד". גם בגזרת ואהיב חביבאללה, שנבחן בבני יהודה ושוחרר, אין חדשות מרעישות. "שיבוא להתאמן בשמחה", אמרו בהפועל. "נכון שאין לנו כסף, אבל אנחנו יודעים שהקהל אוהב אותו ואולי אם יגיע מישהו יתעורר, יתרום ויעזור לנו להחתים אותו". אדיר חרדון, שנבחן בקבוצה והיה מיועד לחתום בקבוצת הנוער ולהתאמן בבוגרים, עזב מיוזמתו, כשבהפועל העריכו שחפץ בחוזה בוגרים.

השחרור הבינלאומי של הבלם הקזחי-יהודי טימור רודוסלסקי הגיע והוא צפוי לערוך בכורה מחר מול עירוני רמת השרון במקומו של רם לוי המורחק. ירין חסן יענוד את סרט הקפטן. הבלם הצעיר ספיר יתח שנפצע בכתפו במשחקה של קבוצת הנוער ערך אימון מלא.

טימור רודוסלסקי. צילום: עזרא לוי

יערוך בכורה. טימור רודוסלסקי. צילום: עזרא לוי

קבוצת הנוער של המועדון פתחה אתמול ברגל שמאל את העונה בליגה הלאומית מחוז דרום, כשנוצחה 1:0 בחוץ מול מכבי עירוני בת ים. דווקא ספיר יתח, שירד מהבוגרים כדי לחזק את הנוער, איבד כדור ברשלנות בדקה ה-13. רפאל טפרה אמר תודה רבה והקפיץ את שער הניצחון מעל דוד בן לולו, שוער הרכש מבית"ר טוברוק. הבלם אופק קניאס לא שיחק לאחר שלא עבר בבקרה. מתן גושה ויקיר נתן, ששיחקו בהפועל בעונה שעברה, יהיו השנה על תקן חריגי גיל, כמו גם טל זוארס ששולב כמחליף. מלבדם, נותרו מהעונה החולפת אופק אושר ואופק לוי. שאר השחקנים חדשים או עלו מנערים א'.

"חסר לנו חלוץ 9 אמיתי וכשזה המצב עושים כל מיני אלתורים ושמים בתפקיד שחקני כנף", אמרו בקבוצה. "עד שלא נתחזק בחלוץ אנחנו בבעיה". מי שעשוי לסייע בפתרונה הוא המנכ"ל גיא בלום, שפועל לצירוף חלוץ זר כבר בימים הקרובים. בשבת תארח הקבוצה במסגרת המחזור השני את הפועל קטמון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קבוצה זבל.מהנוער ועד הבוגרים.בתפח תקוה קיימת רק קבוצה אחת וזו מכבי.

  2. מוישה

    אם המפרק לא יכול למצוא בעלים חדשים
    שיעביר את את הבעלות לכחולה שיש לה קרוב למיליון שקל להחזיק את הקבוצה עד סוף השנה

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    כחה זה שמגרשים ספונסרים. .המבין יבין

  4. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    אים אייתם בני אדם גל חצור היה ממן את העלויות של.בן.בן יאיר…ועוד.אבל גרשתם אותו.ומי שגרש אותו שיידאג עכשוו לספונסרים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר